20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #525 på: 04. Juli 2009, 13:26 »
Oh happy days!

Helt seriøst, tålmodigheten min med denne klubben er virkelig satt på prøve om dagen. Vet ikke hvor lenge til jeg makter det her!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 04. Juli 2009, 13:32 »
Har samme følelsen. Det er bare såvidt jeg har håpet for tiden. Det som foretas om dagen (eller det som overhodet ikke foretas) er bare trist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #527 på: 04. Juli 2009, 17:35 »
Kom desverre ikkje som nokon bombe. Når ting ikkje kan bli verre, blir det verre i Newcastle.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 04. Juli 2009, 17:51 »
Må huske på at det foreløpig bare er Kinnear selv som fremmer sitt kandidatur. Men hadde jo nesten vært normalt dersom Fat Mike ansatte ham nå :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 04. Juli 2009, 18:51 »
Hva angår Fat Mike er han i stand til det aller aller meste. Og hvis han først bestemmer seg for å beholde klubben, kan Kinnear fort bli ansatt på ny, da jeg tror han har forstått at Hughton ikke egner seg som sjef.

En ting er sikkert. Shearer blir ikke ansatt så lenge Fat Mike bestemmer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 05. Juli 2009, 02:27 »
Shearer skal være så godt som klar og har de unge spisstalentene Chad Evans og Frazier-Campell øverst på ønskelisten. Ifølge artikkelen er det også nærme et salg av klubben.

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/391177/SHEARER-DOUBLE-SWOOP.html

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #531 på: 05. Juli 2009, 04:13 »
Men rykter fra NoTW er alltid farlig å tro på da....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 05. Juli 2009, 19:54 »
Consider the source ja.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 05. Juli 2009, 22:12 »
Shearer skal være så godt som klar og har de unge spisstalentene Chad Evans og Frazier-Campell øverst på ønskelisten. Ifølge artikkelen er det også nærme et salg av klubben.

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/391177/SHEARER-DOUBLE-SWOOP.html

Yeah right!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 06. Juli 2009, 16:18 »
Tja. Det stemmer jo godt overens med det Llambias sier. Men som jeg allerede har sagt i salgstråden, Derek Llambias har aldri snakket et eneste sant ord i sin tid i Newcastle.

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #535 på: 07. Juli 2009, 14:22 »
Er det flere som syns det er rart at vi ikke hører noe fra Shearer personlig? Er jo snakk om en taushetsplikt rundt salget, og at han har en slags avtale allerede? Kanskje det er et godt tegn å ikke høre noe fra han? Og hadde Joe Kinnear hatt en ''hemmelig'' avtale som det er snakk om kunne han jo ikke ha snakket om det, da alle som har noe info om salget egentlig må holde kjeft? Mulig dette bare er et desperat håp om noen positive konspirasjoner, men sånn blir det i denne situasjonen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #536 på: 07. Juli 2009, 14:26 »
Det er vel bare de som er involvert i selve salget som har munnkurv. Tider av denne såpeoperaen har Shearer visst like lite om hva som skjer, som det har vi har gjort. Det er jeg faktisk sikker på.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 07. Juli 2009, 17:12 »
Shearer er en profesjonell kar, som veit når han bør prater og ikke prate. Min frykt er at dersom det går for lang tid vil Shearer brutalt sette foten ned og si "nå har jeg fått nok, gi meg jobben eller mist meg". Eller kanskje enda verre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 07. Juli 2009, 18:32 »
Shearer sier det han skal si, og ingenting mer. Sånn har han alltid vært.

Jeg frykter også det du sier, Kristoffer, og ser for meg at han snart kan komme til å gå tilbake til BBC, rett og slett fordi han er møkk lei av å vente, og fordi både han og BBC trenger noe konkret å forholde seg til.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 07. Juli 2009, 21:13 »
Eg tror at et er Shearer selv, som har valgt å ikke ta på seg jobben som manager enda. Om det så skulle vere a rolling contract eller en permanent kontrakt. Ser for meg sorgen om Shearer sier nei til ei nye eventuelle eigerane, men sorgen ville bli dobbelt så stor om Shearer hadde takka ja til a rolling cantract, og så hoppa av fordi dei nye eigerane kunne møte krava eller ambiosjonanen han sannsynligvis har. Derfor tror eg Shearer vil vente til å ta på seg noe, før han har fått snakka med dei som forhåpentligvis kjøper klubben til helga.