20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 88988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #375 på: 02. Mai 2009, 19:13 »
Intervju med Alan Shearer på BBCs Football Focus:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/football_focus/8030595.stm

Snakker mye om morgendagens kamp. Snakker om at han bestemmer seg for et lag tidlig i uka, og bruker treningene til å utvikle dette laget videre. Dette på råd fra Sir Bobby. Snakker om at alt som står i hodet på han er at Newcastle skal overleve, og at han ikke engang tenker på livet etter sesongslutt. Shearer forteller også om livet på sidelinjen og hva som foregår oppe i toppetasjen under en kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 02. Mai 2009, 19:37 »
Tror han elsker tilværelsen som manager, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 03. Mai 2009, 11:29 »
Han sier jo det mer eller mindre rett ut, at han elsker tilværelsen som manager. Men det hadde vært langt morsommere om vi hadde tatt de poengene vi trenger for å overleve.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #378 på: 05. Mai 2009, 22:12 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 06. Mai 2009, 01:18 »
Haha
Joey Barton factfile.
2009: May 3 - Sent-off against Liverpool for late challenge on Xabi Alonso. Receives subsequent criticism from Newcastle manager Alan Shearer.
May 5 - Suspended until further notice by Newcastle.
June 15 - Signs for Blackburn. "I can change him," claims manager Sam Allardyce.

Er det noen som kan finne på å signere Barton nå, så må det jo være Big Sam.

Godt å se at folk skjønner at Shearer er mye smartere enn han virker som på TV. Det sier jo seg selv at det er vanskelig for en jypling av en tidligere fotballspiller å være uenig med O Store Alan Hansen. ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 06. Mai 2009, 15:00 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/5278760/Alan-Shearer-presents-Newcastle-players-with-his-12-commandments.html

Noen som har sett Shearers 12 bud - hvilket gir straff om brytes. Første gang 10% av ukeslønna, deretter 20% og tredje gang 40%. Utover det bestemmer Shearer hvor høy straffen blir.

Late for meal at team hotel
Late for meeting at team hotel
Late for walk at team hotel
Late arrival at team hotel
Late for airport report time
Late for coach report time
Late reporting to stadium dressing room
Late for meeting at training centre
Late for meals at training centre
Late reporting for treatment
Late out on to the training pitch
Late arrival for training

Er dette litt vel mye eller?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 06. Mai 2009, 15:22 »
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette skulle være nødvendig.
Men i Newcastle så er det det.
Det virker som vi har spillere som ikke har normalt, sunt folkevett.

Hvis Shearer mener det er nødvendig, så er det det.
Om spillerne ikke skjønner dette, så må de få det inn med teskje.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 06. Mai 2009, 15:38 »
Ser ikkje noke problem med dette. Viser jo berre at vi har eit lag som er ein gjeng late fotballspelarar som i alt for lang tid har sunke ned på eit nivå som ikkje er godt nok for League 2 ein gong.

Peter

• Gjest
« Svar #383 på: 06. Mai 2009, 16:05 »
Kanskje det er godt nok for Conference League??? :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 06. Mai 2009, 16:20 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/5278760/Alan-Shearer-presents-Newcastle-players-with-his-12-commandments.html

Noen som har sett Shearers 12 bud - hvilket gir straff om brytes. Første gang 10% av ukeslønna, deretter 20% og tredje gang 40%. Utover det bestemmer Shearer hvor høy straffen blir.

Late for meal at team hotel
Late for meeting at team hotel
Late for walk at team hotel
Late arrival at team hotel
Late for airport report time
Late for coach report time
Late reporting to stadium dressing room
Late for meeting at training centre
Late for meals at training centre
Late reporting for treatment
Late out on to the training pitch
Late arrival for training

Er dette litt vel mye eller?

Det er jo ikke mye i det hele tatt! Dette er jo regler som er de simpleste å holde. Å møte på tida når det er trening eller andre avtaler er jo en selvfølge. Dette er jo den enkleste biten av alt. At man f.eks ikke skal komme 5 min for sent ut på treningsfeltet når det er trening sier seg jo selv.

Når du/dere begynner i arbeid vil jo ikke arbeidsgiver finne seg i at du til stadighet kommer 5-10 min for sent på jobb, eller tar 5-10 min ekstra lunsjpause, eller for den saks skyld pakker sammen og drar 5-10 min før du egentlig er ferdig.

PS! Det merklige her er jo at spillerne tydeligvis reagerer på dette. Ser de ikke at dette er selvsagte regler som egentlig ikke engang burde vært oppe til diskusjon?
Tydligvis har flere spillere vist slappe holdninger når det kommer til slike ting, om ikke hadde han ikke innført slike regler heller.
« Siste redigering: 06. Mai 2009, 16:31 av Frode »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 06. Mai 2009, 16:28 »
Virker no heilt normalt det der. Når ein hever millioner uten og prestere ein dritt så synes eg det er eit minimuskrav at ein i det minste møter opp til avtalt tid.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #386 på: 06. Mai 2009, 16:43 »
De som eventuelt sutrer over slike rettningslinjer, har ingenting i Newcastle å gjøre. De tjener alt for mye penger for å drive med hobbyen sin, og da skulle det fanken meg bare mangle at de klarer å møte til rett tid på trening, møter osv! Dette er jobben deres og det eneste de har å fokusere på, så da er det minste man kan forvente at alle møter til rett tid.

Det som derimot er skremmende er ikke selve reglene, men at vi tydeligvis må ha et regelverk med straffer for at spillerne våre skal møte til jobb til rett tid. Shearer hadde jo ikke innført dette hvis det ikke hadde vært et problem. Så vi har tydeligvis noen som ikke engang klarer å møte til avtalt tid. Og det overrasker meg ikke at det er slik heller. Disiplin og gode holdninger har ikke denne klubben hatt på mange år, derfor applauderer jeg Shearer for at han tar tak og strammer opp de som ikke klarer å forholde seg profesjonelt til jobben sin!!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #387 på: 06. Mai 2009, 16:50 »
Og det seier litt om kvifor vi er i den situasjonen som vi er, når noko så enkelt som å halde avtaler og møte opp har vore vanskelig. Og det må settast opp for at dei skal sjønne det, er det ikkje rart at vi har holdningsproblem i gruppa. Godt nokon tek tak i den biten og sette en standard. Men eg håper no at det og betyr ar Shearer har tenkt lenger enn 8 kamper... og at dette bare er starten med å snu skuta.

Fekk litt godfølelse av å lese historikk på hovedsida no. Vi treng en profil inn for å skape resultat ser det ut som. Er vel det vi har fått inn på no med Shearer.  ;D
« Siste redigering: 06. Mai 2009, 17:27 av bagdad bob »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #388 på: 06. Mai 2009, 20:05 »
For meg er dette snakk om så grunnleggende folkeskikk, at det mest sjokkerende er at det i det hele tatt er nødvendig å fastsette disse reglene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 06. Mai 2009, 20:14 »
Det var litt det jeg prøvde å si også. Det er skremmende at det skal være nødvendig med slike regler. Dette skal gå automatisk. Dette skal være en selvfølge.