20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #345 på: 05. April 2009, 18:49 »
Møter jo Villa i siste serierunde, så det er vel ikke akkurat noe sjokk! Rio Og Dowie spilte sammen West Ham, og såvidt jeg vet har de et ganske godt forhold.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #346 på: 05. April 2009, 19:15 »
Han var vel på Old Trafford for og studere Aston Villa. Hver eneste kamp er jo sykt viktig.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #347 på: 05. April 2009, 19:16 »
Møter jo Villa i siste serierunde, så det er vel ikke akkurat noe sjokk! Rio Og Dowie spilte sammen West Ham, og såvidt jeg vet har de et ganske godt forhold.

Får håpe han klarer å lure Rio til Newcastle en vakker dag da :) Han og geordie Carrick.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #348 på: 05. April 2009, 19:18 »

Får håpe han klarer å lure Rio til Newcastle en vakker dag da :) Han og geordie Carrick.

Og Jesus kommer tilbake neste jul og frelser både Kim Il jung og Fidel Castro slik at de får evig liv...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #349 på: 05. April 2009, 19:23 »
He he :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 10. April 2009, 13:36 »
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/04/10/Exclusive-Dowie-wont-rule-out-Shearer-stay/gnid-48071/

For første gang forteller noen innenfor Shearers krets åpent om at Shearer kan komme til å ta over på permanent basis.
Mannen er assistentmanager Iain Dowie!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #351 på: 17. April 2009, 23:03 »
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/04/10/Exclusive-Dowie-wont-rule-out-Shearer-stay/gnid-48071/

For første gang forteller noen innenfor Shearers krets åpent om at Shearer kan komme til å ta over på permanent basis.
Mannen er assistentmanager Iain Dowie!

Dette er som søt musikk i mine ører  8) men uansett hvor mye eg digger fyren så må laget reddes først og så kan han gjerne fortsette for min del 8) Vært digg å få oppleve å se ham på St James Park både som spiller og manager 8)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 18. April 2009, 13:14 »
Dalglish som Director of Football?

http://nufc.com/

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 18. April 2009, 13:27 »
grøss
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 18. April 2009, 14:10 »
grøss

Ja for viss Shearer vil ha han inn og kanskje eit av krava for at han fortsett som manager - "GRØSS"
Uansett om dette er sant eller ikkje, så trur eg Shearer veit litt meir enn deg kva Dalglish står for...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 18. April 2009, 14:23 »
Aldri skjønt den voldsomme skepsisen mot Dalglish, han var litt uheldig, men en ordentlig og flink type som har en imponerende CV.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 18. April 2009, 15:08 »
For meg er og blir han "Nufc's ultimate destroyer".
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 18. April 2009, 16:07 »
Aldri i verden om Dalglish var verre enn Gullit. Aldri i verden. Dessuten rettet Bobby fort opp de feilene forgjengerne gjorde.

Men uansett hva Dalglish måtte ha gjort som manager, så er jobben som DoF helt annerledes. Spesielt så lenge Shearer sitter ved roret. Dalglish er en ordentlig fyr. Og han har langt mer diplomatiske evner enn sin eventuelle forgjenger. I tillegg er han en god venn av Alan Shearer. Og det mener jeg er en viktig egenskap. Vi trenger en DoF som kan sin fotball, samtidig som han er fornuftig nok til å la manageren styre showet, og først og fremst bare være en hjelpende hånd, som skal bidra til at manageren kan konsentrere seg i større grad om det sportslige, uten at han reduseres til en skarve trener.

Shearer og Dalglish kan samarbeide godt, og da er det egentlig ingenting å lure på. Dessuten tror jeg Shearer og Dalglish tenker ganske likt også på transferfronten. Selv om Dalgish kastet Ferdinand ut, mens Shearer nå vil forlenge med Viduka.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #358 på: 18. April 2009, 17:40 »
Ingen var verre enn Gullit. Men Kenny Dalglish som DoF hadde ikke gjort meg noe. Kan ikke se se hva som skulle blitt noe problem med det. Jeg tror han og Shearer kunne samarbeidet bra.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 18. April 2009, 18:40 »
Er faktisk musikk i mine ører, dette! VELDIG god resurs som kunne hjulpet Kongen langt på vei, regardless of hvor vi spiller neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida