20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89384 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #315 på: 03. April 2009, 07:02 »
Faens københavntur i helga. Noen som vet hvor "Toon Army" i Køben ser kampene?

Fant aldri noe sted hvor det var noe særlig med Newcastle supportere i Køben mens jeg bodde der.
Men mitt favorittsted var Pub og Sport http://www.pubogsport.com/   Trivelig sportspub med som regel 3-4 faste Newcastle gutter, samt ett par morsomme orginaler :P  Ligger også veldig sentralt, 100 m fra Rådhusplassen/strøget.

Ellers så er vel O`learys på hovedbanegården den største plassen, men den blir etter min smak for stor og for lite "pub".
Okey - takk!

Dæven jeg gleder meg til de siste 8 kampene!
« Siste redigering: 03. April 2009, 07:06 av Ulf »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #316 på: 03. April 2009, 07:16 »
Drømmen er at han skal få samme flying start som Sir Bobby gjorde i sin tid. For de som ikke husker den kampen var den mot Sheff Wed. Det endte med 8-0 hvorav 5 mål kom fra Big Al!

Nå skal det sies at det er en vesentlig forskjell på Sheff Wed og Chelsea da! :P

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #317 på: 03. April 2009, 07:19 »
Drømmen er at han skal få samme flying start som Sir Bobby gjorde i sin tid. For de som ikke husker den kampen var den mot Sheff Wed. Det endte med 8-0 hvorav 5 mål kom fra Big Al!

Nå skal det sies at det er en vesentlig forskjell på Sheff Wed og Chelsea da! :P

Hehe joda :P Men jeg er jammen mer optimistisk enn noengang nå :) Tror faktisk vi har en 50 % sjans til å vinne mot Chelsea nå
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 03. April 2009, 11:25 »
Stilig! Har du en større versjon av den?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 03. April 2009, 11:25 »
http://www.thisislondon.co.uk/standard-sport/article-23670883-details/article.do?ito=newsnow&

Shearer innfører strengere regler for å fremme samhold innad i spillergruppa!

The new manager is concerned by what he believes to be a lack of unity in the squad and laid down a number edicts to build team spirit.

He has banned all nights out on the city's famous Bigg Market and Quayside after games; Told his squad they must stay behind after training and eat lunch together as a team and challenged anyone to say if they do not like the new regime - and said they can go if they are unhappy.

An insider told The Sun: "It is Alan Shearer's way or no way. He has come in and everyone quickly realised he would not take any nonsense.

"Previously there was no real camaraderie among the players. They would shower after training and go home as soon as they were changed. Shearer is trying to foster a team spirit quickly.

"The players are not angry about it, it is the kind of discipline they want. It is clear that if you cross him you will be in trouble but no one is about to do that."

Glimrende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #321 på: 03. April 2009, 11:35 »
Dette er veldig veldig bra for alle parter. Shearer har en naturlig autoritet som kommer godt med i tia vi er inne i! Lenge leve kongen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 03. April 2009, 11:50 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 03. April 2009, 12:53 »
Aaaah, ser ut som Shearer får fart på gutta. Det som er det supre er at han utøver så stor autoritet at ingen vil tørre å utfordre han.
Blir litt rørt av å se shearer i castleklær igjen, personlig hadde jeg helt sett at han tok på seg fotballskoa og skjøt oss i sikkerhet igjen..

Her er en lenke til skysportsbilder av Alan Shearer. For de som vil ta en tur nedover memory lane:

http://www.skysports.com/gallery/detail/0,20501,12738_5130323,00.html

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #324 på: 03. April 2009, 12:55 »
Denne mannen leker ikke butikk!
Trodde felles lunsj og slikt var obligatorisk, men tydeligvis har det vært gitt litt vel slakke tøyler tidligere.

Go Shearer!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 03. April 2009, 14:05 »
Felles lunsj og intet uteliv er revolusjonært i England. Det er det verste av alt.
Men jeg tror det blir vanligere og vanligere, ettersom utenlandske managere inntar balløya.
At de ikke hadde felles lunsj og sånn er jo bare nok et bevis på at Chris Hughton ikke helt visste hva han gjorde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 03. April 2009, 14:53 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7979720.stm
Ja, dette er bare helt utrolig. Kjenner hårene reiser seg å tårene sitter litt løst.
Lykke til Alan Shearer 8)
Får frysninger!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 03. April 2009, 16:47 »
Shearer er en ledertype, får håpe han redder oss! Har stor tro på uansett at han forsetter, hvorfor skulle ellers Wise forlate klubben, pga 8 kamper? Kinnear synes jo at det var "greit" at Wise var i klubben!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #328 på: 03. April 2009, 18:10 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7979720.stm
Ja, dette er bare helt utrolig. Kjenner hårene reiser seg å tårene sitter litt løst.
Lykke til Alan Shearer 8)
Får frysninger!

SATAN!! Det der må jo bare slå positivt ut, kan ikke skjønne noe annet enn det, gleder meg til å se chelsea kampen i morgen, det kommer til å være helt vill stemning på st jamses..

Frysninger, nakkehåra står rett ut :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #329 på: 03. April 2009, 20:30 »
Glem Wise. Han er historie. Shearer er framtiden.
Unge talenter får de speiderne som er igjen i klubben ta seg av.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.