20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #300 på: 02. April 2009, 19:19 »
Sier vel det meste om idiotene som styrer klubben.

"Just said on radio Newcastle that Llambias said it was Joe Kinnears suggestion to bring Shearer in."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 02. April 2009, 19:24 »
Brilla Llambias var nettopp på Radio Newcastle, og det var dette han hadde å si før han løp av gårde.

"Llambias saying again, it's just eight games. Kinnear is the manager going forward."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #302 på: 02. April 2009, 20:16 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7979720.stm
Ja, dette er bare helt utrolig. Kjenner hårene reiser seg å tårene sitter litt løst.
Lykke til Alan Shearer 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 02. April 2009, 20:21 »
Llambias er en pikk!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 02. April 2009, 20:37 »
Llambias sier jo forsåvidt det samme som Shearer, at det kun er de 8 siste kampene Shearer skal lede laget, men jeg føler meg trygg på det at Kinnear er en såpass oppegående person at han skjønner at han IKKE kan få managerjobben tilbake om Shearer vil fortstte utover dette.
Om Shearer ikke vil lede laget lenger enn ut denne sesongen er saken derimot en annen og vi kan regne med at JK kansje kommer tilbake.

At Llambias er en tosk bestrider jeg derimot ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 02. April 2009, 20:42 »
Dersom vi holder plassen kan jeg vanskelig for meg at folk vil ta lett på at Llambias skal kvitte seg med Shearer for å gjeninnsette jævla Kinnear.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #306 på: 02. April 2009, 20:43 »
Faens københavntur i helga. Noen som vet hvor "Toon Army" i Køben ser kampene?

Fant aldri noe sted hvor det var noe særlig med Newcastle supportere i Køben mens jeg bodde der.
Men mitt favorittsted var Pub og Sport http://www.pubogsport.com/   Trivelig sportspub med som regel 3-4 faste Newcastle gutter, samt ett par morsomme orginaler :P  Ligger også veldig sentralt, 100 m fra Rådhusplassen/strøget.

Ellers så er vel O`learys på hovedbanegården den største plassen, men den blir etter min smak for stor og for lite "pub".
sunt pueri pueri puerilia tractant

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #307 på: 02. April 2009, 21:07 »
lure på kven som måtte svelge den største kamelen av styret eller Alan Shearer? ... Virka som om at AS har sett ganske harde krav sidan Dennis Wise måtte være kamelen som måtte forlate arken. Synst det lukta litt brent Mike A bacon her eg.
Kan være taktisk av MA å få inn Alan Shearer no, noko som kan føre til at vi berger plassen-> som fører til at klubben kan være lettere å selge og då spessielt sidan Alan Shearer alt er innanfor systemet igjen.-> og vi har blitt kvitt MA og forhåpentlig en eigar som har en plan som er litt betre en MA sin plan (viss han har noko plan då)...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #308 på: 02. April 2009, 21:15 »

og vi har blitt kvitt MA og forhåpentlig en eigar som har en plan som er litt betre en MA sin plan (viss han har noko plan då)...

MA har hatt en plan hele tiden, faktisk en god plan også!    Han har bare slitt og klønet noe inn i h..... med å gjennomføre planen
sunt pueri pueri puerilia tractant

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 02. April 2009, 21:58 »
Regner egentlig med at Shearer fortsetter dersom vi holder oss i PL. Styret skjønner jo det de og, at de ikke kan gi Kinnear jobben tilbake hvis Shearer gjør sakene sine bra. Det blir jo bare latterlig, spesielt hvis Shearer vil fortsette.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 02. April 2009, 22:24 »
Jeg vil ikke være for sikker på at Shearer vil fortsette utover denne sesongen. Det spørs nok mye på responsen han får fra spillergruppa, fra ledelsen, fra fansen, og hvilke resultater han oppnår. Jeg ser ikke bort ifra at han vil la det være med åtte kamper, og gå tilbake til BBC-jobben igjen for en periode, før han blir manager på fulltid i en annen klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 02. April 2009, 22:49 »
Jeg blir sykt skuffa hvis Shearer gir seg etter sesongen og vi får Joe Kinnear tilbake igjen som manager.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 03. April 2009, 00:10 »
Jeg vil bli forbanna dersom vi skal slite med Joe Kinnear utover denne sesongen.
Ja, mannen fortjener en takk for at han tok jobben få andre ville ha da vi slet som verst. Men herregud, fyren er ingen verdens ting å satse på - hverken kvalitetsmessig eller når en ser på helsa hans.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 03. April 2009, 01:43 »
Alle i klubben og også Alan Shearer er programforplikta til å si det på denne måten, at han bare er her for  8 kamper osv...Kinnear har kontrakt fortsatt. Men når sommeren kommer, så vil det bli umulig å la Shearer gå, det tror jeg styret vil forstå ganske fort! Uansett nedrykk eller PL, så er Shearer den rette for klubben.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #314 på: 03. April 2009, 06:52 »
Faens københavntur i helga. Noen som vet hvor "Toon Army" i Køben ser kampene?
Det vil jeg også gjerne ha svar på, jeg er nemlig i kjøben når vi spiller mot Liverpool
« Siste redigering: 03. April 2009, 07:01 av Ulf »