Ny og ny. Det er vel gode, gamle Paul Ferris, som har vært fysioterapaut i klubben tidligere.
Men for all del, et par nye øyer trenger ikke være det verste.
Jeg må si jeg liker å se Shearer som manager. Han har en naturlig autoritet. Er ikke noe påtvungent, som jeg føler det var hos Souness. En naturlig autoritet kombineres med et sindig vesen og en mann med glimt i øyet. Han ser litt stram ut der han sitter med rak rygg i dress og slips. Men han kler det godt. Han er helt sikkert en kravstor mann, og forlanger spillernes respekt. Men det tror jeg kommer sjøl seg, egentlig. Han vil neppe finne seg i hva som helst. Men så har vi heller ingen Bellamy i klubben.
Han sier han skal snakke med Keegan, Robson, Dalglish og Venables, og vil sikkert også ta en prat med Joe Kinnear. Han trenger all den hjelpen han kan få, når han selv kommer mer eller mindre rett fra en spillerkarriere.
Tror ikke JK blir manager igjen. Tror han sparkes oppover i systemet. Så blir det ansatt en ny manager. Om det blir Shearer eller noen annen, vil vise seg. Tror nok Shearer vil få tilbud om å bli værende, dersom han gjør det bra og klubben redder plassen. Men kontrakten hans løper til 24. mai klokken 1800. Og det er det eneste vi skal forholde oss til akkurat nå. Det er det Shearer egentlig sier.