20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #255 på: 02. April 2009, 05:00 »
Gratulerer alle sammen ;) Livet som Newcastle supporter er akkurat som en berg og dal- bane, og akkurat nå føler jeg det går oppover
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #256 på: 02. April 2009, 06:55 »
Knallfett! Spennende om ikke annet, hårreisende 8)

Men jeg tror Newcastle kan klare det jeg altså! La oss tippe de gjenværende kampene....

West Brom (24p)

1p - Stoke (H)
0p - Pompey (B)
0p - City (H)
1p - Sunderland (H)
0p - Tottenham (B)
3p - Wigan (H)
0p - Liverpool (H)
0p - Blackburn (B)

=29 poeng -> Nedrykk!

Middlesbrough (27p)

1p - Bolton (B)
3p - Hull (H)
3p - Fulham (H)
0p - Arsenal (B)
1p - ManUtd (H)
0p - Newcastle (B)
1p - Villa (H)
0p - West Ham (B)

=36 poeng -> Nedrykk!

Hull City (33p)

1p - Portsmouth (H)
0p - Middlesbrough (B)
0p - Sunderland (B)
0p - Liverpool (H)
0p - Villa (B)
1p - Stoke (H)
1p - Bolton (B)
0p - Man Utd (H)

=36 poeng -> Nedrykk!

Stoke (32p)

1p - West Brom (B)
1p - Newcastle (H)
1p - Blackburn (H)
0p - Fulham (B)
1p - West Ham (H)
1p - Hull (B)
3p - Wigan (H)
0p - Arsenal (B)

=40 poeng -> SAFE!

Sunderland (32p)

1p - West Ham (B)
0p - Man Utd (H)
3p - Hull (H)
1p - West Brom (H)
1p - Everton (H)
1p - Bolton (B)
1p - Pompey (B)
0p - Chelsea (H)

=40 poeng -> SAFE! (Målforskjell)

Blackburn (31p)

1p - Tottenham (H)
0p - Liverpool (B)
1p - Stoke (B)
3p - Wigan (H)
0p - City (B)
1p - Pompey (H)
0p - Chelsea (B)
3p - West Brom (H)

=40 poeng -> SAFE! (Målforskjell)

Portsmouth (32p)

1p - Hull (B)
3p - West Brom (H)
1p - Bolton (H)
0p - Man Utd (B)
0p - Newcastle (B)
1p - Arsenal (H)
1p - Blackburn (B)
1p - Sunderland (H)
1p - Wigan (B)

=41 poeng -> SAFE!

Newcastle (29p)

1p - Chelsea (H)
1p - Stoke (B)
0p - Tottenham (B)
3p - Pompey (H)
0p - Liverpool (B)
3p - Middlesbrough (H)
3p - Fulham (H)
1p - Villa (B)

=41 poeng -> SAFE!

Men dæven om ikke vi må vinne våre 3 hjemmekamper mot henholdsvis Pompey, Boro og Fulham! Klarer vi å slå Stoke borte, er en del gjort allerede!!!

...og jeg vil ikke høre at vi ALLTID slår Tottenham borte, jeg vet det, men denne ganga så var det litt "give & take" ute og gikk.. ;) ...Og jeg bare orket ikke ta Bolton også, men tok en kjapp hoderegning på at de får mer enn Hull. Opprinnelig så hadde jeg ikke med Hull heller, helt til jeg så kampprogrammet dems.. Det må da være verre enn Newcastle sitt, hvis man ser litt med Newcastle-øyne på stallene til de respektive lagene. Steike for en turnaround Hull har hatt hvis de rykker ned!

Tenker et par av dere setter pris på å iaffal få en oversikt over hva som gjenstår, kan være litt lettere å se et lys i enden av tunnellen kanskje? Hva tror dere andre? Klarer vi dette?

« Siste redigering: 02. April 2009, 07:22 av Snusflekk »
Ja heia gutta!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 02. April 2009, 07:33 »
Vi har jo slått tottenham med store siffer de siste kampene på white hart lane så hvorfor ikke gjenta bragden?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 02. April 2009, 09:20 »
Helt perfekt tidspunkt for Big Al å ta over.  Tror han selv var redd for å ta over klubben hvis den var i en god posisjon på tabellen. Shearers heltestatus hadde fått en alvorlig ripe i lakken om det hadde vært han som hadde kjørt klubben ned i den gjørma den er nå.
Hvis castle nå rykker ned, mister ikke Shearer sin status og samtidig vil hans gudestatus nå nye dimensjoner (om mulig) hvis castle holder seg.

Jeg gleder meg sykt til kampen på lørdag.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #259 på: 02. April 2009, 09:53 »
Jeg tror også at dette var det perfekte tidspunktet for Shearer til å ta over. Helt fantastiske nyheter!
Han kommer ikke til å miste heltestatusen sin dersom vi rykker ned, og har egentlig alt å vinne. Han skaper sikkert en optimisme som ingen andre hadde klart, og kanskje det er det som skal til?

Gleder meg til kamp på lørdag. Bare det å se Alan Shearer tilbake blir en fryd!
Vi får en helvetes tøff jobb med å vinne mot Chelsea, men med rett innstilling og innsats kan det fort skje.

Terry og Lampard har iallefall uttalt seg om at det å møte Newcastle nå, blir svært vanskelig!
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5133087,00.html

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #260 på: 02. April 2009, 10:49 »
Helt rått!

Dette er det Newcastle trenger, et ikon og en legende som forblir en legende uansett hva som skjer! Bra initativ av Ashley, selv om det kanskje kommer en smule for seint.

Jeg stiller meg litt skeptisk til taktiske egenskaper osv, men det spiller faen ingen rolle for ALT er bedre enn Hughton!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 02. April 2009, 11:26 »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 02. April 2009, 11:27 »
Brevet med gratulasjonen er nå levert til "Mister Shirah". Han får det nok ikke før i kveld siden han akkurat kjørte ut i dag tidlig da jeg kom gående med brevet.

Vi har vel dermed satt oss litt på kartet (forhåpentligvis) for manageren vår  :D

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #263 på: 02. April 2009, 11:49 »
Dette er helt sykt!! Når jeg leste om det i går, var jeg nesten helt iskker på at det var aprilsnarr....Men neida! :D Nå gleder ejg meg faktisk til Chelsea kampen!

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #264 på: 02. April 2009, 12:03 »
I dag skal jeg ta en Newcastle Brown Ale på kvelden, og se på klippene fra 5-0 kampen mot Scums.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #265 på: 02. April 2009, 12:08 »
Gratulerer alle sammen! :) Skulle ønskt jeg var i Newcastle nå...

Husk pressekonferansen 2.30 engelsk tid idag..

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 02. April 2009, 12:09 »
hehe, ja det var ekstremt dårlig timing på denne avgjørelsen:) man gjør ikke sånt på 1 april:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 02. April 2009, 12:40 »
Brevet med gratulasjonen er nå levert til "Mister Shirah". Han får det nok ikke før i kveld siden han akkurat kjørte ut i dag tidlig da jeg kom gående med brevet.

Vi har vel dermed satt oss litt på kartet (forhåpentligvis) for manageren vår  :D
Stilig! =D
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 02. April 2009, 13:09 »
Nå har jeg veldig troa på at vi klarer oss :)
Vi har et vanskelig kampprogram, men det har pika meg mange av de andre lagene ned i der også, nøkkelen blir at vi ikke taper borte mot Stoke. Med grei fangst i de tre siste hjemmekampene tror jeg det skal være nok til at vi holder oss :) Boro og WBA ser ganske fortapt ut, spesielt hvis man ser på de kampene man har igjen.

Som nevnt er pressekonferansen 14.30, blir vel 15.30 norsk tid. Den kan man se gratis her:
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1609788,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 02. April 2009, 13:24 »
hehe, ja det var ekstremt dårlig timing på denne avgjørelsen:) man gjør ikke sånt på 1 april:P
Neida. Det var så bra timing så. Det er jo utrolig morsomt at de ga oss denne nyheten på 1. april av alle dager. Det kan da ikke bare være meg som, i ettertid selvsagt, ser det humoristiske i dette. Den største og beste aprilspøken av dem alle var ingen aprilspøk.

Det gjorde veldig godt å legge seg i går kveld, og det var enda bedre å stå opp i dag, med et stort smil i ansiktet.
Jeg er en veldig glad mann i dag. Den store rusen har lagt seg. Men det er veldig godt å våkne opp til en ny dag, og vite at endelig kan jeg snakke om Newcastle igjen. Det å gå inn på forumet her uten å tenke at jeg må skjelle ut alle og enhver, og krangle med Erlend om hvor problemet ligger, er en stor lettelse. Det har virkelig ikke vært morsomt å være Newcastle-supporter den siste tiden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon