20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89091 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: SHEARER UT SESONGEN?
« Svar #165 på: 01. April 2009, 16:27 »
Hvis vi holder oss tror jeg Shearer klarer å overtale Owen til å signere ny kontrakt.  ;) :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 01. April 2009, 16:31 »
Hvis vi holder oss tror jeg Shearer klarer å overtale Owen til å signere ny kontrakt.  ;) :)

Stoetter den.. Faar nest minste min i klassen til Owens eldste, da  ;D Kan bli morsomt!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #167 på: 01. April 2009, 16:32 »

Det burde være hans første pri hvis klubben overlever.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 01. April 2009, 16:35 »
Nå begynner jeg å tro at dette ikke er en spøk. Har nettopp kjøpt 2 Brown Ale, og skal feire litt snart.

Om vi rykker ned, så håper jeg han fortsetter. Det er merkelig at han gidde å jobbe under Ashley, og jeg håper at han ikke har gått med på noen falske premisser. jeg tror at kjærligheten til klubben gjorde at han tok jobben. Han har sikkert hatt det enda værre en oss de siste årene, og nå må han ta saken i egne hender, selv om det er Ashley som fortsatt styrer klubben.

Så får vi håpe at dette fører til at Wise er ferdig og at kommunikasjonen med fansen blir mye mye bedre. Shearer vil ha 100 % tillit hos fansen, og media har mye mer respekt for ham kontra Kinnear. Dette blir en stor fordel. Men jeg tror fortsatt det blir svært tøft å overleve, og jeg tviler faktisk på at vi gjør det. vi får håpe Kongen styrer skuta i trygt i havn, selv om den synker som en stein akkurat nå.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #169 på: 01. April 2009, 16:37 »
Nå begynner jeg å tro at dette ikke er en spøk. Har nettopp kjøpt 2 Brown Ale, og skal feire litt snart.

Får håpe på det beste  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #170 på: 01. April 2009, 16:39 »
Hvis vi skulle rykke ned, så får vi bare håpe at han blir med ned hvis det skulle skje. Da kunne han bygget opp et lag helt fra begynnelsen.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 01. April 2009, 16:59 »
Tipper det blir et S I N N S Y K T liv paa stadion til helgen. Synd jeg er i NOrge da  :(

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #172 på: 01. April 2009, 17:05 »
Tipper det blir et S I N N S Y K T liv paa stadion til helgen. Synd jeg er i NOrge da  :(
pga. påske da eller, typisk, skulle gjerne vært der selv  ;D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 01. April 2009, 17:14 »
Håper Chelsea får kjørt seg 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #174 på: 01. April 2009, 17:26 »
Blir spennende å se hva Shearer kan få til :D
Selv JK ga laget en "ny manager boost" ,  så det burde helt klart komme under Shearer også ;D   Og er jo faktisk ikke rare boosten som skal til for at plassen berges, men er noen tøffe kamper igjen :)

Så er det bare å håpe at å være manager er noe som passer Shearer, og at han blir værende hos oss i lang tid.   Da er det egentlig ikke så ille med MA i sjefsrollen.      MA har nok lært en del av KK fadesen, så tror Shearer vil få rimelig frie hender til å bygge opp laget og apperatet rundt laget igjen ;D   Selvfølgelig innenfor fornuftige økonomiske rammer ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 01. April 2009, 17:43 »
Det er snakk om 8 kamper vel? Kinnear må "dø" + Ashley eller Shearer må endra synet/prinsippene sitt/sine drastisk før det blir snakk om langtidsavtale. Men sjangsen er jo der. Redder Shearer klubben nå så vil jo fansen kreve Shearer blir værende og Shearer kan vel då muligens kreve å få lede klubben på sin måte blir ialfall ikkje lett å nekte...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #176 på: 01. April 2009, 17:44 »
Tror dere Given angrer nå eller?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 01. April 2009, 17:46 »
Ashley har visst redusert DoF's makt slik at det er et kompromiss : Ashley faar beholde sin kontinentale struktur men Shearer har siste ordet og er likestilt/over DoF i hierarkiet. Wise slutter visstnok til sommeren og det ryktes om JK som DoF fra sommeren. I tillegg saa har visstnok Shearer opsjon paa aa fortsette som manager.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #178 på: 01. April 2009, 17:51 »
Der har vi David jo ;D
Reporting from Newcastle.

Skysports have tried to contact Newcastle

http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,15855_5128926,00.html
« Siste redigering: 01. April 2009, 17:54 av SuperAlmeida »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 01. April 2009, 17:54 »
Klarer vi å holde oss, så gleder eg meg til neste sesong  :D Sa i går kveld at dette kom til å skje, mest fordi det var 1 april. Er bortimot sikker på at Ashley har timet dette, slik at det skulle lage ett størst mulig oppstyr.