20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: SHEARER UT SESONGEN?
« Svar #135 på: 01. April 2009, 15:05 »
Ian Dowie som assistant, sikkert ok det.

Sko likt å våre i Newcastle på denne relaseen, sikkert 20000 som tar imot han.
Så blir det vel "He`s coming home, he`s coming home,he`s coming, SHEARAAA`S coming home"
 ;D ;D ;D MegaFANTASTISK.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 01. April 2009, 15:06 »
Kretsen rundt Shearer eller Derek Llambias hadde selvfølgelig avkreftet dette i løpet av tidlig formiddag britisk tid, dersom dette ikke hadde vært sant. Nå er klokken 14 lokal tid. Og samtlige engelske medier spyr ut nye varianter av denne saken, og kjører intervjuer med Moncur, Sir John Hall, Rob Lee, Supermac og hvem det nå måtte være.

En del engelske medier hiver seg ukritisk på alt. Men når The Guardian spyr ut nyheter. Når samtlige lokalaviser gjør det. Når SkySports gjør det. Når samtlige medier gjør det, og selv nufc.com har innsett at this is no joke, så er det heller ikke det.

Ja, det høres for godt ut til å være sant. Men det er Newcastle United vi snakker om. Klubben har alltid vært i stand til å trekke kaniner opp av flosshatter når vi minst venter det. Klubben har alltid vært i stand til en siste krampetrekning som hindrer oss i å rykke ned.
Alan Shearer gjør dette ut av en enorm kjærlighet og lojalitet til klubben, samt en ganske pen sjekk fra Mike Ashley. Og sannsynligvis en garanti for at Dennis Wise er på vei ut.

HELT sikker vil jeg ikke være før jeg ser Shearer selv snakke om det. Helt sikker vil jeg ikke være før det står hvitt på svart på nufc.co.uk og 1. april har blitt 2. april.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 01. April 2009, 15:10 »
Kretsen rundt Shearer eller Derek Llambias hadde selvfølgelig avkreftet dette i løpet av tidlig formiddag britisk tid, dersom dette ikke hadde vært sant. Nå er klokken 14 lokal tid. Og samtlige engelske medier spyr ut nye varianter av denne saken, og kjører intervjuer med Moncur, Sir John Hall, Rob Lee, Supermac og hvem det nå måtte være.

En del engelske medier hiver seg ukritisk på alt. Men når The Guardian spyr ut nyheter. Når samtlige lokalaviser gjør det. Når SkySports gjør det. Når samtlige medier gjør det, og selv nufc.com har innsett at this is no joke, så er det heller ikke det.

Ja, det høres for godt ut til å være sant. Men det er Newcastle United vi snakker om. Klubben har alltid vært i stand til å trekke kaniner opp av flosshatter når vi minst venter det. Klubben har alltid vært i stand til en siste krampetrekning som hindrer oss i å rykke ned.
Alan Shearer gjør dette ut av en enorm kjærlighet og lojalitet til klubben, samt en ganske pen sjekk fra Mike Ashley. Og sannsynligvis en garanti for at Dennis Wise er på vei ut.

HELT sikker vil jeg ikke være før jeg ser Shearer selv snakke om det. Helt sikker vil jeg ikke være før det står hvitt på svart på nufc.co.uk og 1. april har blitt 2. april.

Bra sagt
Newcastle United Football Club<3

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #138 på: 01. April 2009, 15:15 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2354515.ece?OTC-RSS&ATTR=Football
Orgasmene kommer på løpende bånd.

OK ikke sikkert det er sant, men i dag er jeg klar for å tro på det meste....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 01. April 2009, 15:16 »
Det jeg håper skjer nå er at Shearer får laget til å spille god fotball og vi holder oss. Da vil er helt klart bli et veldig sterkt press for at må få fortsette. Siden Ashley vil fortsette som eier vil han ikke ha samme tilstander som da Keegan dro og har da ikke noe annet valg enn å ansette Shearer permanent.

Ingen garanti for at det skjer for vi vet jo ikke hvordan Shearer er som manager. Flere spillere som man ville tro ville fungere godt som manager som ikke gjør det f.eks. Tony Adams. Likevel virker det klart at vår sjanse for å holde oss i PL er mye høyere nå med en ny, sterk karakter inn.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 01. April 2009, 15:19 »
Ingen garanti for at det skjer for vi vet jo ikke hvordan Shearer er som manager. Flere spillere som man ville tro ville fungere godt som manager som ikke gjør det f.eks. Tony Adams. Likevel virker det klart at vår sjanse for å holde oss i PL er mye høyere nå med en ny, sterk karakter inn.
Nettopp. Jeg er som jeg skrev tidligere i tråden i tvil om Shearer kan bli en god manager. Men, dette kan bli en spennende avslutning på sesongen.
Carr har altfor få landskamper for England!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #141 på: 01. April 2009, 15:20 »
alt for tidlig å avskrive tony adams of Føkkings Roy Keane for den del, bare fordi den første managerjobben ikke ble himmelsk. Det samme kan skje med Big Al, og da håper jeg vi kan gi ham tid til å rette opp sine feil. I denne klubben kommer han til å få lang tid til å bygge te nytt storlag, muligens helt til over påske ;-)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 01. April 2009, 15:24 »
Det er faen meg helt sykt å være supporter av denne klubben. Gå så ekstremt fra himmel til helvette på røde rappen.
Fantastisk, gratulerer gutter! La oss håpe dette gir oss det nødvendige boostet ut sesongen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 01. April 2009, 15:25 »
Jeg tror ikke vi skal forvente å se Shearers utvalgte spille fantastisk, blendende fotball i de kampene som gjenstår. Det vi skal konsentrere oss om er én eneste ting: Resultat!
Uavgjort eller seier mot Chelsea vil være fantastisk, uansett om vi spiller Drillo-fotball eller Keegan-fotball.
Seier mot Stoke vil være en gave, uansett hvordan vi vinner den kampen.
De som klager på måten vi spiller fotball på, under disse omstendighetene, er splitter pine gale, og bør sperres inne på livstid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 01. April 2009, 15:28 »
Nei for all del Bjørni. Fortsatt sjanse for at begge får gode karrierer som managere, men hvertfall Adams har til nå ikke hatt stor skusses som manager. Det samme kan skje med Shearer i sin første jobb som manager for en PL klubb, selv om jeg tror han kommer inn på et mye mer gunstig tidspunkt enn det da Adams tok over Pompey.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 01. April 2009, 15:34 »
Jaja overraskende på ein måte men det er jo ingen grunn for Shearer ikkje skal ta på seg eit par kamper for å redde klubben fra nedrykk.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #146 på: 01. April 2009, 15:37 »
De melder det på eurosports nettsted også. Noen som har har skysports på tv, hva sier de? Er dave i newcastle og dekker saken som vanlig, hehe...

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 01. April 2009, 15:44 »
Det er klart at det er noen som mislykkes når de går fra gressmatta til sidelinjen, men det er mange som klarer seg bra også! Og jeg tror Shearer har alle de kvalitetene som er nødvendig for å gjøre suksess som manager.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 01. April 2009, 15:46 »
er dette sant blir det seier mot chelsea!!!!!

Det blir uansett seier mot Chelsea ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #149 på: 01. April 2009, 15:47 »
Han er jo bare midlertidig manager evt. så vi får håpe han reiser skuta og gjør det bra. Det beste hadde blitt om han ble en Ferguson type, men man må ikke ha for høye mål. Det blir sinnsykt tøft å holde oss oppe.  ;D
Jeg begynner allerede å grue meg til de neste kampene.  :-\
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".