20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER UT SESONGEN?
« Svar #120 på: 01. April 2009, 14:28 »
Men seriøst: Visst dette hadde vært en spøk hadde vel en eller annen AVKREFTET dette for lenge siden!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #121 på: 01. April 2009, 14:29 »
ja vi får inderlig håpe det

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 01. April 2009, 14:36 »
Hviskingen om Shearer startet tidlig i gaar kveld paa pub'en (Shearers stampub med Shearers venner aa kjente) og det kom i media rundt klokken 23 i gaar kveld her i UK.

Er nok ingen aprilsspoek til de som lurer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 01. April 2009, 14:36 »
At det ikke står noe på de offiselle PL sidene er ikke rart, de kommenterer aldri rykter eller andre nyheter før klubbene selv bekrefter. Det er litt rart at nufc.co.uk ikke har meldt noe enda, men det ville være like rart at de ikke avkrefter dersom det IKKE er noe i disse ryktene.

Og nå John Hall, Freddie Sheperd, Rob Lee, m.fl alle er ute i media å snakker om hvor bra det blir med Shearer så nekter jeg å tro at BBC har klart å koke sammen denne sinnsyke aprilsnarren? Men jeg er nok som Ulf, jeg tror, men tør ikke helt å være sikker.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #124 på: 01. April 2009, 14:37 »
Men gutter - Dette er Newcastle... Ledelsens informasjonstrang er omtrent like velutviklet som kjønnslivet til en munk

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #125 på: 01. April 2009, 14:37 »
Jeg synst å huske at Shearer selv sa for en god stund siden (rett før JK ble ansatt) at han kunne tenke seg å ha manager rollen en gang i framtiden, men han hadde ikke tatt di der kursene og "utdannet" seg til å bli manager på et sånt nivå. At han rett og slett ikke hadde lisens for å være manger i PL.

Så enten har han tatt dette i ein lynfart de siste halvåret eller så er dette bare en utrolig dårlig spøk. Tenk hvordan moralen kommer til å være blant både spillere og fans når det kommer fram at Shearer ikke kommer like vel... drar oss lengre ned i gjørma en det vi allerede er.
Newcastle United Football Club<3

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 01. April 2009, 14:39 »
Shearer skal vaere ferdig med kursene. Det var i begynnelsen av sesongen 07/08 han ikke hadde lisens.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 01. April 2009, 14:39 »
Dersom det ikke er noe i det her tipper jeg spillerne allerede vet det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 01. April 2009, 14:40 »
Tror ikke skysports hadde skrevet opp og ned i mente om denne saken hvis den ikke var reell. Da  hadde de blitt lynsjet av rasende castlefans, inkludert meg.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #129 på: 01. April 2009, 14:44 »
Tror folk dette kan redde oss da denne sesongen? Tror dere at Shearer vil bli reddningen vi trenger?
Skulle egentli likt å hatt en match som vi hadde en sjangse å finne på papiret nå i helgen isteden for Chelsea, tenk på boosten klubben ville fått med en seier på St'james med Shearer i dugouten:P magisk!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #130 på: 01. April 2009, 14:46 »
er dette sant blir det seier mot chelsea!!!!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 01. April 2009, 14:47 »
Jeg tror at dersom vi rykker ned med Shearer så hadde vi hvertfall gjort det med dagens setup;)

Og jeg tror vi øker sjansene våre betraktlig til å overleve. Kampene mot Boro, Pompey og Fulham på hjemmebane går fra å være tøffe kamper til kamper vi har god sjans til å vinne.

Jeg håper å tror at Shearer er kommet for å bli, gi mannen en 10års kontrakt å la han få bygge laget sitt, enten det er i championship eller PL.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 01. April 2009, 14:48 »
er dette sant blir det seier mot chelsea!!!!!

Det hadde vært noe ! :)

Er egentlig kjipt å møte Chelsea nå, tror vi taper selvom Shearer kommer inn, vi er rett og slett ikke gode nok. Men det blir ingen lette poeng for Chelsea dette her!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 01. April 2009, 14:51 »
Jeg er helt sikker på at dette er sant. Det er umulig å dra en aprilspøk så langt, på tvers av forskjellige medier. Hadde dette vært løgn hadde noen i Newcastle avkreftet dette for lenge siden.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #134 på: 01. April 2009, 15:01 »
Gleder meg iallefal til å se pressekonferansen i morgen:)