20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER UT SESONGEN?
« Svar #105 på: 01. April 2009, 14:08 »
Det har gått altfor langt til å være en aprilsnarr, så langt tror jeg ikke noen hadde dratt den.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #106 på: 01. April 2009, 14:11 »
Det lukter aprilsnarr..
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 01. April 2009, 14:12 »
Jeg er fortsatt 50 % skeptisk, men samtidig nå er det så uendelig mange nyhetsformidlere som har begynt å melde det her, samtidig som mange har tatt den veeeldig langt. Det kan nesten ikke være tull da, selv om det finnes ondskapsfulle mennesker her i verden som kunne funnet på noe slikt.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #108 på: 01. April 2009, 14:13 »
Hvis dette ikke er en sykt dårlig aprilsnarr, så takker jeg Gud for å ha hørt mine bønner!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #109 på: 01. April 2009, 14:14 »
Typisk at de velger ut en klubb som Newcastle.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 01. April 2009, 14:15 »
BBC starter det, og de andre henger seg på i mangel på research og informasjon. Jeg har fortsatt til gode å se en eneste nyhet om det på klubbens egen hjemmeside. Så langt synes jeg dette bare er jævlig irriterende. Hvorfor pressekonferanse i morgen?? Nei, det er for mye som skurre her.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 01. April 2009, 14:17 »

Det er faktisk et veldig godt poeng
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #112 på: 01. April 2009, 14:17 »
Tror på det værste, bonus om vi får han.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 01. April 2009, 14:17 »
Nå er jeg overbevist over at dette IKKE er en spøk, alle medier melder det, og det er innkalt til presekonferanse i morgen tidlgi på SJP.
Tror ikke vi har noe som helst å tape på å ansette han nå, vi kommer ikke til å klare oss i PL med Hughton, men Shearer har såpass stor respekt blant både spillere og fans at han vil kunne løfte hele laget. Hjemmefansen kommer til å være i ekstase når han går ut på matta til helgen, og det kan jo kun virke positivt inn på spillerne. Blir han ansatt tror jeg vi kan klare oss i PL, og gjøre det ganske bra til nete år. :D:D:D:D

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 01. April 2009, 14:18 »

Det er faktisk et veldig godt poeng

Hele klubben er jo en narr

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 01. April 2009, 14:18 »
"Sky Sports is now reporting that Newcastle United are set to confirm the appointment of Alan Shearer as their new manager, and will release a statement on Wednesday confirming that Shearer will be back at St James? Park, to take charge for the final eight matches of the season. That news will be greeted with wild pandemonium and delight by Newcastle fans everywhere."

Nå kan de ikke dra spøken lengre, dette bør være sant!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 01. April 2009, 14:19 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5129871,00.html

Sky pøser jo på med nyheter her.. Syns det er MEGET dårlig gjort men har et bittelite håp......

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 01. April 2009, 14:23 »
Mens på de offisielle Premier League sidene står det ikke en dritt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 01. April 2009, 14:24 »
Ian Dowie skal visstnok bli ass. manager også!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #119 på: 01. April 2009, 14:26 »
Samtidig må vi huske på at dersom dette er en spøk, så må de produsere så mange saker om dette for at det skal være en troverdig spøk. Å kun melde at han blir manager også ikke lage noen flere saker rundt dette ville vært for enkelt å avsløre. Men jeg er nok også en av de som faktisk tror på dette men som ikke helt tørr tro det er sant...q