20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER UT SESONGEN?
« Svar #75 på: 01. April 2009, 12:25 »
En ting er sikkert for min del, jeg skal ikke dømme Shearer etter disse kampene. Samme om vi taper 10-0 hver kamp..

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 01. April 2009, 12:26 »
Faen heller. Nekter å tro på dette før jeg ser bilder av Shearer og Ashley på SJP i morgen.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 01. April 2009, 12:35 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 01. April 2009, 12:39 »
Jeg syns de drar den JÆVLI langt hvis de fortsetter å produsere saker på samme spøken...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 01. April 2009, 12:47 »
Begynner å bli mer og mer overbevist nå! Det klikker i vinkel dersom dette er kødd!
Jeg har troa på at dette er sant, ettersom alle mediene kjører dette som en stor sak.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 01. April 2009, 12:51 »
DERSOM dette er sant blir jeg overlykkelig!
Men må likevel spørre meg selv om det er fornuftig at shearer tar over under MA og på et tidspunkt som dette.
Jeg kan se mange potensielle utfall av dette... Mange mer negative enn positive..

Jeg tror det er veldig få som vil skylde på Shearer dersom vi rykker ned, så han har vel egentlig ikke så veldig mye å tape? Ikke vet jeg.. Men jeg takker gud dersom han kommer.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 01. April 2009, 12:53 »
Er d noen som kan løfte både spillerne og fansen så er d han! :)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 01. April 2009, 12:55 »
Jeg kommer iallefall ikke til å skylde på Shearer dersom vi rykker ned. Han får en helvetes tøff jobb med å holde oss oppe, men er det noen som kan klare det, så er det Alan Shearer.
Tenk hvilket løft både spillere og fans får dersom Shearer kommer inn da! Gleder meg som en unge her nå.

Det kan se ut til at dette er sant, men jeg tør faen ikke håpe på noe som helst. Ikke før det er bekrefta på hjemmesiden!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 01. April 2009, 12:59 »
Hehe. Litt av en dag dette. Jeg velger å ikke tro på ansettelsen før det kommer noe offisielt fra klubben, så man får bare smøre seg med tålmodighet.

La oss nå si at Shearer blir ny manager....Er folk fornøyde med valget?

Shearer var en enorm spiller i Newcastle, og utvilsomt en av klubbens største legender. Men hva kan man forvente av Shearer som manager?

Han kommer nok sannsynligvis inn på rett tidspunkt. Klubben ligger i gjørma, laget spiller dårlig og resultatene er svært svake. Og, så kommer altså det en fyr som med aller høyeste sannsynlighet kommer til å pumpe ny entusiasme og spilleglede inn i troppen, i kraft av å være Alan Shearer. La oss nå si at laget plukker nok poeng til å greie seg, da er heltestatusen til Shearer om mulig enda større.

Men, langsiktig sett; er Shearer god nok taktisk? Har han god nok oversikt på spillermarkedet? Er han flink nok til å utvikle spillere?

Eller blir Shearer bare en ny Roy Keane?. Stor spiller, flott start i managerstolen, men etter hvert; elendige disponeringer på transfermarkedet og bortimot helt hjelpesløs taktisk sett. Roy Keane kom til et underpresterende Sunderland som lå på nedre halvdel av The Championship. Han greidde å motivere spillerene, og vips så laget helt annerledes ut. Man kom seg som kjent til Premier League, men etter hvert gikk det vel opp for de aller fleste at Keane sitt opphold i den bedritne managerstolen på Stadium of Shite ikke kunne ende lykkelig.

Jeg er i sterk tvil om Shearer er den beste løsningen, langsiktig sett. Men, om det er en tidligere spiller som fortjener den sjansen, så er det vel han....

Carr har altfor få landskamper for England!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #85 på: 01. April 2009, 13:01 »
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 01. April 2009, 13:03 »
Så filmen jeg også (uten lyd vel og merke), og tenkte det samme!
De drar den jææææææævlig langt dersom dette er kødd. Jeg velger å tro at det er sant, og sier velkommen Alan Shearer! :)
« Siste redigering: 01. April 2009, 13:04 av Vegard9 »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 01. April 2009, 13:05 »
Det er utrolig dårlig gjort hvis dette er en spøk, men jeg tror det er sant siden nyheten kom ut først i går.
Men mener å huske lignende spøker, men om dette er sant så er det desidert det største jeg har opplevd noensinne.
Alan Shearer er det beste vi kunne fått inn, men det skulle blitt gjort med en eneste gang Kinnear ble syk.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 01. April 2009, 13:10 »
Er d noen som kan løfte både spillerne og fansen så er d han! :)

Helt enig. Ingen som har så stor respekt i klubben tror jeg. Spillere som ikke yter maks nå, blir ikke særlig populære. Skal gjøre om på strukturen igjen også. KONGE. Jeg hadde selvsagt foretrukket at Shearer også tok på seg fotballskoa. Spillende manager og har skutt castle til sikkerhet. Det hadde nesten blitt for mye for meg. :D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 01. April 2009, 13:20 »
Skrev en artikkel paa forsiden om saken. Fansen virker som om de er fornoeyd med at han blir manager men har ingen forventninger at han blir en Messias og vil loefte laget til nye hoeyder. Det er ingen KK-stemning for aa si det slik. De jeg har snakket med innser realitetene at de kan rykke ned, de har ikke staaltro paa at Shearer redder de men det aa ha han som manager gir en ro fordi de vet at de har en manager som er der for klubben og ikke for bare aa haave inn penger. Hvorfor skal Shearer tre inn naa?

- Laget han har vokst opp med staar i fare for aa rykke ned fra den oeverste divisjonen.
- Han har en bar/restaurant paa stadion som tjener bra paa hoyt tilskuerantall
- Han har ingenting aa tape. Om han rykker ned saa faar han erfaring fra en divisjon lavere
- Holder han laget oppe vil navnet hans vaere nok til aa kunne trekke litt stoerre nevn enn de vi faar naa