20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89138 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER UT SESONGEN?
« Svar #60 på: 01. April 2009, 10:58 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/04/01/sir-john-hall-welcomes-shearer-appointment-61634-23284538/

Sir John Hall sier han er glad for at Shearer kommer. Er mange som går fem på om dette er en spøk...

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #61 på: 01. April 2009, 10:58 »
Vi kan jo håpe at det ikke er en aprilsnarr, og grunnen til at det ikke er bekreftet er at ikke alt er i boks enda.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #62 på: 01. April 2009, 11:07 »
DÆVEN hvis dette er en spøk!
Alan har jo alltid vært kjent som en practical joker, så kanskje det er Shearer selv som har laget spøken?!? hehe (JA jeg tuller).

Mer en sånn spøk som kunne kommet fra Gazza.

Jeg er litt tvilende, men hvis det skulle stemme blir jeg å sprette i taket av glede.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 01. April 2009, 11:09 »
Jeg merker at jeg faktisk tror mer og mer på dette, vanvittig irriterende for jeg VET innerst inne at dette er piss!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #64 på: 01. April 2009, 11:12 »
Dette er for god til å være sann, men kan heller ikke være noe aprils narr.

Hadde Gazza blitt Newcastle nye manager så hadde eg nok tvilt litt  :)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 01. April 2009, 11:12 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 01. April 2009, 11:14 »
I stedet for å vente som gale på en bekreftelse, bør vi heller være obse på å se etter et eventuelt dementi.
Eller hvis de store mediene plutselig slutter å kjøre saken, og den havner lenger og lenger ned på lista over nyheter, så er det grunn til bekymring.
Men The Journal kjører jo sak etter sak etter sak om ansettelsen av Shearer. Det samme med Northern Echo.
The Mirror slår fast med store typer at dette IKKE er en aprilspøk.

Jeg er fremdeles ikke overbevist. Men hvor lenge kan saken versere før noen dementerer det? Med Newcastle tar det alltid veldig lang tid å få offisiell bekreftelse. Men snart må jo noen dementere dette, hvis det ikke stemmer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 01. April 2009, 11:25 »
hvis dette er tull må jo alan være med på det,og kan ikke tro at han ville gjort noe så usselt
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #68 på: 01. April 2009, 11:30 »
selvsagt ikke. hadde vi vært på trygg grunn kunne han kanskje trukket frem en slik spøk, men ikke i den situasjonen vi r nå. og hadde han vært med på spøken ville han nok vært intervjuet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 01. April 2009, 11:35 »
Dette hadde jo vært helt fantastisk! men tør ikke juble enda, kan jo hende det er en sinnsykt dårlig aprilspøk. Ingenting er offisiellt før det står på nufc.co.uk, og der står det foreløpig ingenting.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. April 2009, 11:45 »
Noen som husker hvilken dag Alan Shearer trakk tilbake bestemmelsen om å legge opp? Hvis ingen husker det kan dere få et hint :)

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #71 på: 01. April 2009, 11:46 »
tror nok at dette er sant! hadde det vært en aprilspøk så hadde shearer mest sansynlig avkrfetet den! og en sånn aprilspøk mot newcastle fansen..... ikke en gang en mackem vill oss så vondt!
velger uansett og tro blindt på dette! vi har ikke hatt så mye og juble for i år, så får nyte gleden mens det varer!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. April 2009, 11:52 »
hahaha... dette er jo så fantastisk artig! faen og hvor dårlig timing kan man ha på en sånn ansettelse?????

dette kan ikke være annet en tidenes dårligste april spøk!!:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. April 2009, 11:55 »
Klart dette ikke er noen spøk, tror nok BBC f.eks har forhørt seg med Shearer før de har skrevet nyheter om Shearers tiltrelse. . Shearer jobber jo tross alt der. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #74 på: 01. April 2009, 12:20 »
Gode nyheter dette!.Så får håpe Shearer kan hjelpe oss.Kanskje det er akuratt detta spillerne trenger som ny giv for å overleve denna sessongen..

Personlig så tror jeg vi rykker ned..vi har tøffe kamper igjen og ser veldig få kamper vi kan få med oss poeng i.