20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: SHEARER UT SESONGEN?
« Svar #45 på: 01. April 2009, 09:55 »
Men pleier så mange forskjellige medier ha samme aprilspøk? Synes det rart hvis så seriøse medier som SkySports, Setanta, Teamtalk etc melder ting som ikke blir sjekka opp først... Og er vel ikke vanlig at så mange melder en spøk? Eller?

Hvis det er en spøk som f.eks har startet hos SkySports, så kan det jo godt være at alle de andre har gått 5 på og brukt SkySports som 'kilde'.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 01. April 2009, 09:56 »
Det som uroer meg er at samtlige kilder prater om "reports" om dette, ingen har noen konkrete kilder...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 01. April 2009, 10:01 »
Men pleier så mange forskjellige medier ha samme aprilspøk? Synes det rart hvis så seriøse medier som SkySports, Setanta, Teamtalk etc melder ting som ikke blir sjekka opp først... Og er vel ikke vanlig at så mange melder en spøk? Eller?

Hvis det er en spøk som f.eks har startet hos SkySports, så kan det jo godt være at alle de andre har gått 5 på og brukt SkySports som 'kilde'.

Ja, men Chronichle Live feks har vel bedre kontakter i klubben enn som så?

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #48 på: 01. April 2009, 10:12 »
Ikke tro på dette folkens. Ta det i så fall med en STOR klype salt.

Det er ikke bekrefter noe på verken nufcblog.com eller nufc.co.uk .

Jeg kommer til å bli DRITFORBANNET visst det viser seg å være en aprilspøk, for dette er faen meg ikke morsomt!.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. April 2009, 10:16 »
Engelske medier bruker bare klipp og lim uansett, så selvom det er flere som melder om det samme betyr ikke at det er sant. Blir spennende å følge utover dagen, men har en dårlig følelse.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 01. April 2009, 10:30 »
Løfta mej fra golve, heilt til ej datt som en stein ned igjen ;D

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #52 på: 01. April 2009, 10:31 »
Det som uroer meg er at samtlige kilder prater om "reports" om dette, ingen har noen konkrete kilder...
Det var det første som slo meg også, når jeg stod opp for å sjekke nettet når Andre sendte meg textmelding i natt...
Vanligvis er det mulig å finne kilden, men INGEN oppgir noen kilde i det hele tatt, iallefall ikke som jeg har sett.

MEN - på Skysports TV - fortsetter de å terpe på dette, og de har flere ganger sagt at THIS IS NOT AN APRIL FOOLS GAG, samtidig som de sier at det er bekreftet fra klubben. Rob Lee skal også være inne i bildet visstnok. Jeg TROR det er uvanlig å avkrefte at noe er aprilspøk hvis det virkelig er det, så jeg tillater meg å tro litt på dette,

Jeg klikker bananas hvis dette ikke er sant!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 01. April 2009, 10:33 »
Aprilsnarr! haha :)

Altså at det var offisielt, om det er sant vet jeg ikke. Jeg er så morsom.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 01. April 2009, 10:38 »
Bra noen setter pris på den sadistiske humoren min ;)

Faen ta, jeg må vite om dette er sant eller ikke!!!!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 01. April 2009, 10:39 »
Kor er Radar når vi treng han? noken som har nummere hans og kan sende han ei melding?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 01. April 2009, 10:44 »
Radar vet ikke stort mer enn oss andre. Han har mest tro på at dette er en jævla dårlig aprilspøk. Det snakkes likevel om en pressekonferanse i morgen, og jeg har store problemer med å forstå hvorfor det skulle drøye så lenge hvis dette stemmer.
an sparker ikke Bobby Robson??

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 01. April 2009, 10:47 »
NUFC har under MA sitt regime bestandig vært treige med informasjon. Det var jo først nylig at de bekreftet at Big Sam var sparket  :-)

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 01. April 2009, 10:51 »
Nekter å tro at det kan gå over en dag før vi får noen form for bekreftelse. Håper bare dette stemmer, Shearer som manager og Rob Lee som assistent hadde vært fantastisk.
an sparker ikke Bobby Robson??