20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 89286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: SHEARER UT SESONGEN?
« Svar #30 på: 01. April 2009, 09:11 »
Det oser aprilsnarr lang vei. En jævla dårlig aprilsnarr.
Dersom det mot formodning ikke er det, så hadde ingenting vært bedre! Jeg tror at den eneste personen som kan redde oss fra nedrykk, er Alan Shearer.
Ser Andre skriver at det koster £ 34 for billetten på lørdag. Det kan jo tyde på at noe stort skal skje? Eller?

Før jeg får se bilder og intervjuer som bekrefter dette, så tar jeg det rolig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. April 2009, 09:33 »
Siden vi enda ikke har hørt et jævla knyst fra klubben selv begynner jeg bli redd for at vi har blitt utsatt for tidenes jævligste aprilsspøk...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. April 2009, 09:34 »
Begynder og bli redd eg og, men tok vel litt tid med Kev med, og en på NO skriv at det ikkje er pressekonferanse før fredag klokka 3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. April 2009, 09:36 »
En ting er sikkert. Med disse kampene igjen er det garantert at vi ryker med CH som manager:
4. april, Chelsea (H)
11. april Stoke City (B)
19. april Tottenham (B)
27. april Portsmouth (H)
2. mai Liverpool (B)
9. mai Middlesbrough (H)
16. mai Fulham (H)
24. mai Aston Villa (B)

Det jeg frykter mest er at alle de andre nedrykkskandidatene som stoke, boro og pompey kommer til å kjempe hardere enn castle. For supporterne, klubben og ikke minst spillerne vil et nedrykk være så utopisk at de ikke skjønner at det kan være realitet før det er for sent. Tror vi holder oss med Shearer på plass, men vi kommer til å rykke ned hvis ikke CH fjernes umiddelbart, og gjerne sendes ut dørene på st james park.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. April 2009, 09:38 »
Begynder og bli redd eg og, men tok vel litt tid med Kev med, og en på NO skriv at det ikkje er pressekonferanse før fredag klokka 3

Klubben ville jo pokker uansett bekrefta noe før den tid!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. April 2009, 09:43 »
Jeg er klar for å drepe dersom dette er en spøk!!

Jeg mener forresten å huske at en annen nyhet i fjor ble lagt ut så smått dagen før selvom det var aprilsnarr, så det er nok stor sjans for at dette er tull.  Hvertfall siden nufc.co.uk ikke melder noe. FAEN TA!!! JEG VIL VITE NÅ!!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. April 2009, 09:49 »
Helt sykt hvis dette er sant! Og hvis det er aprilspøk, så kommer det til å klikke i vinkler... Kan ikke tulle om sånt nå!!

Noe som også er moro er at på VG artikkelen, så ligger det eksterne linker på høyre siden... Og der står det "Norsk Fanside" som linker direkte til Newutd.no :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. April 2009, 09:49 »
Arbeidsdagen i england har vel akkurat begynt. De blir nok garantert nedringt av supportere som vil ha dette bekreftet fra klubbhold. De bør få ut en bekreftelse raskt, hvis ikke er jeg redd for at dette bare er tull. Får håpe responsen er så stor at Shearer blir overveldet og takker ja.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. April 2009, 09:50 »
Får ikke ro til å arbeide med skole jeg, før jeg veit dette for sikkert...

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 01. April 2009, 09:50 »
Hvis dette er en spøk, så har Ashley skutt seg i den ene foten han hadde igjen..!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. April 2009, 09:51 »
Kan vel strengt tatt ikke laste Ashley for dette. Mer godtroende aviser som har gått på et rykte satt ut av en eller annen ondsinna jævel!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. April 2009, 09:51 »
Ashley har vel ikke skutt seg noen sted, tviler sterkt på at det er han som har satt ut det ryktet for å si det sånn ;)

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. April 2009, 09:52 »
Men pleier så mange forskjellige medier ha samme aprilspøk? Synes det rart hvis så seriøse medier som SkySports, Setanta, Teamtalk etc melder ting som ikke blir sjekka opp først... Og er vel ikke vanlig at så mange melder en spøk? Eller?

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 01. April 2009, 09:53 »
Greit nok at man stiller seg tvilsomt til dette siden det ikke har kommet noen bekreftelse fra klubben sin side. Men samtidig så har de ikke avkreftet dette, og jeg føler meg rimelig sikker på at det ikke er klubben som evt kjører på med en aprilsnarr. Det ville jo vært selvmord :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 01. April 2009, 09:55 »
Enda en måte for tabloidene til å lage uro og i newcastle. Jeg tror ikke et fnugg på disse nyhetene.  Shearer ville aldri jobbet under Ashley`s prinsipper.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /