20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 34983 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)
« Svar #180 på: 05. April 2009, 17:25 »
Synes Colo burde klippe seg. Det ser så ferieaktig ut hver gang han er i nærheten av ballen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 05. April 2009, 19:10 »
Alle som har litt snev av peiling på fotball må da se hvor grove feilene til Coloccini er.
Han er 27 år og har spilt samtlige kamper i år, han er en rævva spiller i Premier League, og kommer ikke til og bli noe bedre i denne ligaen.
Han passer rett og slett ikke inn i Premier League. Han er flink med ball i beina når han er upressa, men bortsett fra det så henger han ikke med i det hele tatt. Han er verken sterk, rask, smart eller arbeidsvillig. Han bare jogger rundt og ser likegyldig ut.
Han irriterer meg mer enn Andy Griffin på sitt ALLER dårligste. Han ruser inn i taklinger, gjør små feil hele tiden og sideforflytter seg elendig.
Og når han støter så går det altfor treigt. Jeg håper Shearer findyrker Bassong og Tayls, for feilene til Colo koster oss dyrt.
Sier ikke at de andre er feilfrie, men Coloccini er ekstrem.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 05. April 2009, 19:16 »
Alle som har litt snev av peiling på fotball må da se hvor grove feilene til Coloccini er.
Han er 27 år og har spilt samtlige kamper i år, han er en rævva spiller i Premier League, og kommer ikke til og bli noe bedre i denne ligaen.

Jeg skal vedde for at du sa det samme om Bramble, mens du nå hyller han.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 05. April 2009, 19:18 »
Det var jo en periode denne sesongen der alle hyllet forsvaret til Newcastle der mange sa at Colo og Bassong var det beste stopperparet de hadde sett i Newcastle (de siste årene). Man blir ikke en dårlig fotballspiller overnatta, det går på selvtillitt og form, og på begge de punktene er Colo langt nede nå, men la oss håpe Shearer fikser på det. Å si at Colo er en dårlig fotballspiller faller bare på sin egen urimelighet, han har spilt mange gode kamper for oss denne sesongen!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 05. April 2009, 19:20 »

Jeg har faktisk alltid vært en beundrer av Bramble. Har drakta hans hjemme og greier. Alltid hatt troa på den bamsen, men syns han stagnerte jævlig under Souness, Roader osv. Men nå er han jo helt rå, synes jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 06. April 2009, 23:05 »
Jeg har faktisk alltid vært en beundrer av Bramble. Har drakta hans hjemme og greier. Alltid hatt troa på den bamsen, men syns han stagnerte jævlig under Souness, Roader osv. Men nå er han jo helt rå, synes jeg.

Dumt at det aldri kan skje med Coloccini, at han begynner å spille bra igjen, som han gjorde tidligere i sesongen og i flere klubber før dette. Vi har hatt et imponerende antall managere på kort tid, er jo helt utrolig at Colo ikke har spilt fantastisk da...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 06. April 2009, 23:43 »
Det var jo en periode denne sesongen der alle hyllet forsvaret til Newcastle der mange sa at Colo og Bassong var det beste stopperparet de hadde sett i Newcastle (de siste årene). Man blir ikke en dårlig fotballspiller overnatta, det går på selvtillitt og form, og på begge de punktene er Colo langt nede nå, men la oss håpe Shearer fikser på det. Å si at Colo er en dårlig fotballspiller faller bare på sin egen urimelighet, han har spilt mange gode kamper for oss denne sesongen!

Einig. Alt anna verte latterleg og sei.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 06. April 2009, 23:44 »
Herregud, han har jo kun hatt 4 managere denne sesongen. I tillegg har han jo spilt i PL i en årrekke og snakker flytende engelsk. Sykt at han ikke presterer mer stabilt! Hvertfall når vi har flotte supportere som er tålmodige med spillerne.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 06. April 2009, 23:50 »
Ja vi er jo den mest tålmodige klubben av alle i PL når det gjeld alt...absolutt ALT! Hehe må jo berre le av Scums som ga Ferguson så lang tid uten å sparka han. Er jo berre å sjå no på kor dei ligg og kva dei har oppnådd! Djis, utruleg at han ikkje får sparken. Slik at dei kan få inn minst 3 nye managera i løpet av sesongen. Der ligg vegen og nøkkelen til suksess, spesielt til å få ut det beste av samtlege spelarar...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 07. April 2009, 00:25 »
Hva er poenget? At ManU lar en dyktig manager styre hvem han vil ha inn, mens vi lar en IDIOT overstyre King Kev for å kjøpe utenlandsk?
Slapp av, jeg tar poenget, men det er pokker meg feil å skylde på supportere. Supporterene til Scum vendte seg mot Sir Alex i starten de også, men lederne til klubben hadde gutsen til å stå bak han.
Colo har enda sjansen til å redde sin Newcastle-karriere, men da må han pokker meg bevise noe, samt gi jernet. Dårlig innsats hjelper sjeldent på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 07. April 2009, 00:44 »
det mest irriterande med Colo er når han blir lurt så bare snur han seg å jogger tilbake istede for å sprinte tilbake og forsøke og komme på rett sida igjen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]