20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 34987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)
« Svar #135 på: 04. April 2009, 20:00 »
Bramble har kanskje vært Wigans beste spiller denne sesongen. Han har vært stor! Hadde bytta han med Colo LETT.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 04. April 2009, 20:02 »
Jeg skjønner ikke hvordan Raylor kan bli så forbanna dårlig straks han ble Newcastle-spiller...
Jeg har prøvd å si det før, men sier det igjen: Var han så jævli god før han kom til Newcastle a? Sannheten er nei. Han har vært en middels PL-spiller hele tiden, med et brukbart høyrebein.

Det er forferdelig at vi skal hente flopp spillere gang på gang. Det er kun Jonas som har vært middels/god av de kjøpene vi har gjort denne sesongen. Resten har i beste fall vært OK.
Hva med Bassong og Guthrie? Har det og vært dårlige kjøp?

Glemte KK kjøpet Bassong i farta som har vært den beste av de alle. Guthrie har vært OK, men ikke noe mer enn det. Under Souness var Butt benksliter og ble sendt til Birmingham på lån, nå er han selvskreven på sentral midtbane. Det sier det meste.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 04. April 2009, 20:02 »
Bramble har kanskje vært Wigans beste spiller denne sesongen. Han har vært stor! Hadde bytta han med Colo LETT.

Jepp, faktisk en publikumsfavoritt blant Wigan supporterene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 04. April 2009, 20:05 »

Det sier mer om Newcastle enn om Bramble. For Bramble var også en god spiller før han kom til Newcastle, og i enkelte kamper her.. Men han har, som mange andre vært dårlig her. Colo er ingen dårlig spiller, men det ser ut som han lider av noe av det samme som Bramble og Boumsong gjorde. Jeg er sikker på at dersom Colo går til en annen klubb vil han stråle igjen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 04. April 2009, 20:06 »
Steve Bruce har visst jobbet ganske mye med han på treningene, så han har blitt kvitt disse konsentrasjonvanskene sine.
Han har rett og slett blitt en klassespiller. Han kommer til og få en landskamp snart, det føler jeg meg sikker på.
Blir mer og mer imponert hver gang jeg ser han, han leker med spissene, selv de aller beste.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 04. April 2009, 20:06 »
ja, jeg visste ikke at det var Bramble sin fortjeneste at vi gikk videre i CL ... Vi hadde et 10 ganger så godt lag, 10 ganger så god manager og 10 ganger så god midtbane forran forsvar og,selv da gjorde Bramble tabber i fleng. Tror du Colo hadde vært like dårlig som Bramble om han hadde spilt på det samme laget som Bramble gjorde??

Han hadde vært dårligere. Jeg har faktisk sett Bramble under managere som feks Souness og Roeder. Mye mulig Colo passer inn i joggeligaen Serie A og den lite fysiske La Liga, men i PL passer han definitivt ikke inn. Mannen eier verken fysikk, hodestyrke eller fart. Han henger heller ikke med når det gjelder å sette motstanderen i offside.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 04. April 2009, 20:06 »
At vi taper i dag er ingen katastrofe

Det er nettopp det det er. Om laget heter Chelsea eller Bolton spiller ingen rolle når man ser på tabellen og antall kamper igjen. Ihvertfall ikke når man spiller på hjemmebane.

Okei, katastrofe er det kanskje. Men det var ikke noe annet enn forventet, jeg hadde liten tro på 3 poeng i denne kampen, og det har jeg kalkulert med lenge. Det er i neste kamp vi skal ha 3 poeng.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 04. April 2009, 20:08 »
ja, jeg visste ikke at det var Bramble sin fortjeneste at vi gikk videre i CL ... Vi hadde et 10 ganger så godt lag, 10 ganger så god manager og 10 ganger så god midtbane forran forsvar og,selv da gjorde Bramble tabber i fleng. Tror du Colo hadde vært like dårlig som Bramble om han hadde spilt på det samme laget som Bramble gjorde??

Han hadde vært dårligere. Jeg har faktisk sett Bramble under managere som feks Souness og Roeder. Mye mulig Colo passer inn i joggeligaen Serie A og den lite fysiske La Liga, men i PL passer han definitivt ikke inn. Mannen eier verken fysikk, hodestyrke eller fart.

Managere som Roeder, Souness er faktisk bedre enn managere som JK, Hughton. De tre første kampene under Keegan var Colo stor, og eide spissene til Manu på Old Trafford. Så jeg kjøper ikke helt de argumentene dine.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 04. April 2009, 20:09 »

Det sier mer om Newcastle enn om Bramble. For Bramble var også en god spiller før han kom til Newcastle, og i enkelte kamper her.. Men han har, som mange andre vært dårlig her. Colo er ingen dårlig spiller, men det ser ut som han lider av noe av det samme som Bramble og Boumsong gjorde. Jeg er sikker på at dersom Colo går til en annen klubb vil han stråle igjen.

Nå strålte vel ikke akkurat Boumsong i Juventus. Tviler på at Colo noen gang vil stråle i PL, men mulig han vil gjøre det bra i mindre gode ligaer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 04. April 2009, 20:12 »

Han hadde vært dårligere. Jeg har faktisk sett Bramble under managere som feks Souness og Roeder. Mye mulig Colo passer inn i joggeligaen Serie A og den lite fysiske La Liga, men i PL passer han definitivt ikke inn. Mannen eier verken fysikk, hodestyrke eller fart.

Managere som Roeder, Souness er faktisk bedre enn managere som JK, Hughton. De tre første kampene under Keegan var Colo stor, og eide spissene til Manu på Old Trafford. Så jeg kjøper ikke helt de argumentene dine.

Colo viste allerede da tegn til feil i flere av kampene, og tapte blant annet en hodeduell som førte til mål slik at vi måtte ut i ekstraomganger i ligacupen. Colo har aldri imponert meg bortsett fra et par gode kamper for Argentina mot middels motstand.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 04. April 2009, 20:16 »
Jeg husker feil fra Coloccini sin side selv da Keegan var her i begynnelsen av sesongen. Han er rett og slett ikke god nok for Premier League. Han har ikke det som skal til for og være en stabil stopper på dette nivået.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 04. April 2009, 20:20 »
Jeg husker feil fra Coloccini sin side selv da Keegan var her i begynnelsen av sesongen. Han er rett og slett ikke god nok for Premier League. Han har ikke det som skal til for og være en stabil stopper på dette nivået.

I 3-0 tapet mot Arsenal var han ikke mye god og gjorde drøssevis av feil.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 04. April 2009, 20:22 »
Forskjell på Bassong og Coloccini for å si det sånn..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 04. April 2009, 20:31 »
http://www.skysports.com/football/user_ratings/0,19768,11065_3003071,00.html

http://www.skysports.com/football/user_ratings/0,19768,11065_3046854,00.html

http://www.skysports.com/football/user_ratings/0,19768,11065_3003008,00.html

http://www.skysports.com/football/user_ratings/0,19768,11065_3023065,00.html

Her er skysport sin rating de kampene Colo spilte under Keegan, og som han var dårlig i følge dere.

Det er greit du ikke har sett så mange Colo har vært god i Asbjørn, men da har du strengt tatt ikke fulgt noe særlig med på Spansk fotball heller. Jeg sier ikke at Colo har vært god i det siste, men han har vært milevis mer stabil og bedre enn det Bramble var, og jeg er overbevist om han noe av de dalende formkurven han har vist er pga elendige managere og dårlig lag genrelt.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #149 på: 04. April 2009, 20:42 »
Bramble skal bare holde seg der han er for min del. Vil ALDRI se han i en Newcastle skjorte igjen. SÅ ofte har han skuffa, at selv om han gjør en ok sesong i Wigan glemmer jeg ikke hva han "presterte" i Newcastle.
Colo har på ingen måte vært world class han heller - men jeg tror ærligtalt han har mer på lager enn Bambi.
Kan det være språkproblemer som skaper disse situasjonene???