20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 34986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)
« Svar #120 på: 04. April 2009, 18:11 »
colocinni er faen meg en katastrofe. jeg blir helt kvalm. ryan taylor da? hva kan han ? trodde den eneste grunnen til at han var med var at han kunne slå dødballer . i dag var vel 14 av 15 katastrofalt dårlig om ikke 15 av 15.

de to burde seriøst ut av laget eller så er det ikke noe håp. kan ikke spille med 9 mann i hver kamp.
lt;3 Newcastle <3

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #121 på: 04. April 2009, 18:24 »
Håper på dette laget mot Stoke:

Harper
Beye-Taylor-Bassong-Enrique
Løvenkrands-Butt-Guthrie-Jonas
Owen-Martins

Kampen mot Stoke kommer til å bli vanskelig, for Stoke har ikkje tapt heima meir enn 3 kamper denne sesongen og i det sista har dei begynt å vinne kamper, så folk må ikkje trur at dette blir ein lett match for Newcastle.
Newcastlesupporter siden 1992

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #122 på: 04. April 2009, 18:55 »
Har vanskeligheter for å se at Løvenkrands spiller mot Stoke.

Samme forsvar

Guthrie-Nolan-Jonas

Duff

Owen-Martins

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 04. April 2009, 19:24 »
Colo trenger så absolutt å sitte litt på benken de neste kampene, vet ikke hva som er galt med han om dagen. Men han trenger hvile..

At noen i det hele tatt nevner at Bramble er bedre er for meg tegn på dårlig hukommelse, hvor mange feil gjorde ikke Bramble? Men det er typisk Newcastle supportere å ha gullfisk hukommelse.. Bramble er knallgod i år, hva sier det oss? Jo, det er ikke nødvendigvis spilleren det er noe galt med hele tiden, når man ikke har en midtbane forran seg blir det som det blir.. I første omgang synes jeg han var knallgod, men i andre var han tilbake til gamle synder, han bør få resten av sesongen på benken dersom skadene tillater det.

Raylor var nok engang banens dårligste for oss, han har jo faktisk verre dødballer enn Geremi.

I tillegg er jeg skuffet over hvor redde vi er, jeg hadde håpet vi skulle gå ut i hunder å gå for mål, i stedet står vi å slår lange baller som vi har gjort i hele år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 04. April 2009, 19:27 »
Jeg skjønner ikke hvordan Raylor kan bli så forbanna dårlig straks han ble Newcastle-spiller...
Akkurat nå klarer jeg ikke se annet enn at vi rykker ned, men Stoke-kampen gir oss vel en klar indikasjon på nettopp dette. Er vi ikke beredt til å gå i krigen mot Stoke skal vi bare glemme PL-spill neste sesong....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 04. April 2009, 19:29 »
Jeg skjønner ikke hvordan Raylor kan bli så forbanna dårlig straks han ble Newcastle-spiller...
Jeg har prøvd å si det før, men sier det igjen: Var han så jævli god før han kom til Newcastle a? Sannheten er nei. Han har vært en middels PL-spiller hele tiden, med et brukbart høyrebein.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #126 på: 04. April 2009, 19:33 »
La oss ikke grave oss HELT ned ennå. Dette var mot CHELSEA, ikke glem det. Men det er selvsagt ikke bra at andre bunnlag vinner!
Tror vi fortsatt kan gjøre jobben selv med seier mot Stoke og resten av bunnskrapet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 04. April 2009, 19:35 »
Ja, akkurat. Han var en middels PL-spiller som jeg anså som såpass stabil og holdt et greit niv. Såpass god at han vanligvis ikke gjorde blundere hver eneste kamp, samt at han faktisk hadde et godt høyreben..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #128 på: 04. April 2009, 19:37 »
Colo er så treig at han alltid opphever offsidelinjå, og derfor gjer han Chelsea mange sjanser te å komme på mål.

Jeg tviler på at han vet hva offside er. Han har oppheva offside i hele år. At folk her inne kan forsvare en slik spiller er utrolig. Ligger på samme nivå som å forsvare Mike Ashley.

Mike Ashley gjorde fantastiske ting i begynnelsen: Sletta gjelden og ansatte Keegan. Hvordan han ødela alt, skjønner jeg bare ikke. Hadde han råd til å slette gjelden, kunne han vel ha gitt bredere økonomisk støtte til Keegan? Og hvorfor i helvete gav han Wise og den andre klovnen så mye makt?  Kan ikke fatte at det går an å være så dum som Mike Ashley, og jeg kan ikke skjønne annet enn at han må ha arvet hele formuen sin. Ingen som er så hjernedød kan ha tjent seg opp en så stor formue.

Hva Colo angår er han en vandrende katastrofe. Dette argumenterte jeg for i "verste spiller"-tråden i jul, men da var det mange som var uenige med meg. Ser ikke ut til å være så mange av de lenger. Han har skylda i altfor mange baklengs. Og de som virkelig trodde at middelmådigheter som Ryan Taylor skulle utgjøre en stor (positiv) forskjell i laget, kan bare gi opp.

Men at vi taper 2-0 mot Chelsea i dag burde slettes ikke komme som noen overaskelse, og spillemessig kunne det ha vært mye mye verre. Jeg håper bare at Shearer har supporternes fulle støtte ut sesongen, og at han redder denne klubben. Heldigvis er det Sunderland som har 17. plassen, noe som gjør meg noe mer optimistisk, til tross for at kampprogrammet vårt ser tøft ut.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 04. April 2009, 19:50 »
At vi taper i dag er ingen katastrofe, det var jo forventet. Det er ikke Chelsea vi skal slå for å holde oss i PL.. Men det er veldig synd at både Blackburn og Stoke vant. Nå det 5 poeng opp til trygg plass, og det føles langt!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 04. April 2009, 19:52 »
Colo trenger så absolutt å sitte litt på benken de neste kampene, vet ikke hva som er galt med han om dagen. Men han trenger hvile..

At noen i det hele tatt nevner at Bramble er bedre er for meg tegn på dårlig hukommelse, hvor mange feil gjorde ikke Bramble?

Bramble gjorde mange feil akkurat som Colo, men Bramble hadde i tillegg kamper hvor han var i verdensklasse. Tror det er heller du som har gullfiskhukommelse da vi faktisk gikk videre i CL med Bramble som stopper. Jeg tar Bramble anyday. Han kan i det minste vinne en hodeduell på en dårlig dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 04. April 2009, 19:56 »
Jeg har prøvd å si det før, men sier det igjen: Var han så jævli god før han kom til Newcastle a? Sannheten er nei. Han har vært en middels PL-spiller hele tiden, med et brukbart høyrebein.

Det er forferdelig at vi skal hente flopp spillere gang på gang. Det er kun Jonas som har vært middels/god av de kjøpene vi har gjort denne sesongen. Resten har i beste fall vært OK.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 04. April 2009, 19:56 »
ja, jeg visste ikke at det var Bramble sin fortjeneste at vi gikk videre i CL ... Vi hadde et 10 ganger så godt lag, 10 ganger så god manager og 10 ganger så god midtbane forran forsvar og,selv da gjorde Bramble tabber i fleng. Tror du Colo hadde vært like dårlig som Bramble om han hadde spilt på det samme laget som Bramble gjorde??

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 04. April 2009, 19:58 »

Det er forferdelig at vi skal hente flopp spillere gang på gang. Det er kun Jonas som har vært middels/god av de kjøpene vi har gjort denne sesongen. Resten har i beste fall vært OK.
Hva med Bassong og Guthrie? Har det og vært dårlige kjøp?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 04. April 2009, 19:59 »
At vi taper i dag er ingen katastrofe

Det er nettopp det det er. Om laget heter Chelsea eller Bolton spiller ingen rolle når man ser på tabellen og antall kamper igjen. Ihvertfall ikke når man spiller på hjemmebane.