20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 35052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerli

• Gjest
Sv: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)
« Svar #105 på: 04. April 2009, 17:43 »
synd martins ble bytta ut, men moro å se carrol spille igjen .. har trua på at han kan bli god .. nå håpe jeg han vise seg positivt frem igjen ..

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #106 på: 04. April 2009, 17:43 »
Det slår meg gang på gang hvor dårlige spillere vi har

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 04. April 2009, 17:47 »
Kvifor er det slik at med ein gong RTaylor kjem til oss så greier han ikkje slå dødballar lenger?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #108 på: 04. April 2009, 17:47 »
Forbanna Taylor, friskparkene har vært ræva, kunne like godt ha gitt ballen til Chealse spillerne.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #109 på: 04. April 2009, 17:51 »
Kvifor er det slik at med ein gong RTaylor kjem til oss så greier han ikkje slå dødballar lenger?

Jeg har ikke fulgt RT nok før han kom til oss til å uttale meg så mye, men er det mulig han aldri har vært så fantastisk god på dødballer, at han bare har hatt noen heldige mot akkurat oss tidligere?
sunt pueri pueri puerilia tractant

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 04. April 2009, 17:54 »
Alt så bra ut helt til Coloccini dreit seg ut..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 04. April 2009, 17:55 »
Colo og Taylor er en tragedie. Må være historiens dårligste kjøp. At Colo kostet over 100 millioner er utrolig. Hadde vært langt langt bedre å beholdt Bramble og det sier det meste. Bare å håpe at han blir benket mot Stoke neste helg. Har rett å slett ikke råd til å ha denne gjøken på banen lenger.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #112 på: 04. April 2009, 17:55 »
Fy faen. At det er mot Chelsea er greit nok. Men, er så drittlei av langpasninger mot "dverger" og 1/4 løpskapasitet på midtbanen.

Edit: Og Harper bør ikke få lov til å sparke ut ballen. Forby utspark og langpasninger!
« Siste redigering: 04. April 2009, 17:58 av Wroom »

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #113 på: 04. April 2009, 17:59 »
Eg blir forbanna, eg trudde ikkje på seier i dag, men måten målå mot oss kommer på gjer meg forbanna. Colo er så treig at han alltid opphever offsidelinjå, og derfor gjer han Chelsea mange sjanser te å komme på mål.

At han kosta 100mill er jo heilt utrulig, han e jo ikkje bedre ein Bramble.

Nå håper eg at Taylor og Bassong er klar for resten av kampene, ellers kan me vinke farvel te PL.

Og neste kamp blir ikkje lett heller, Stoke har bare tapt 3 heimakamper denne sesongen.
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 04. April 2009, 18:01 »
Colo er så treig at han alltid opphever offsidelinjå, og derfor gjer han Chelsea mange sjanser te å komme på mål.

Jeg tviler på at han vet hva offside er. Han har oppheva offside i hele år. At folk her inne kan forsvare en slik spiller er utrolig. Ligger på samme nivå som å forsvare Mike Ashley.
« Siste redigering: 04. April 2009, 18:03 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 04. April 2009, 18:02 »
Jaja. Berre gløyma denne kampen. Ta med seg det positive, og få vekk slike personlege feil. Då kan vi ha ein sjanse mot Stoke. Fortset vi med slike feil så går vi rett ned.

Torri

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #116 på: 04. April 2009, 18:04 »
Blir deprimert av å se forsvaret!! Når gode spillere kommer til newcasle så må det skje et eller annet med dem, se på f.eks colo å luque!! jaja, vi skal slå stoke neste helg!!! Skål, nå blir det et par liter pils!!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #117 på: 04. April 2009, 18:05 »
Dette laget er IKKJE godt nok for å rykke ned. Det bør alle ha klart for seg!  Flau over benken vår, skremmende svak.
Håplaust lag Shearer tar over desverre.

Ryan Taylor har rett og slett vore ein forferdeleg speler for newcastle. Er vel skyld i minst 3-4 mål til nå. Slår skremmande dårlege dødballer også forøvrig.  Colo viser igjen at han er maks ein middelmodig PL stopper.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 04. April 2009, 18:06 »
Måten Colo rusa inn i Lampard på når 1-0 målet kom var latterlig. Han er så dårlig. Jeg hadde bytta han med Bramble på flekken.
Bramble har jo vært rå i år, Colo har vært elendig. 100 millioner kroner for en spiller som er så dårlig, kan betraktes som et dårlig kjøp.
Coloccini MÅ settes ut av laget.

Til og med Nolan og R.Taylor har vært elendige signeringer. Herregud ass. Jeg har nesten ikke ord.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #119 på: 04. April 2009, 18:07 »
Tamt forrover, bra bakover helt frem til et typisk Newcastle baklengsmål.. Jeg har fortsatt trua.. men da må vi få til litt kreativitet og fart på midten. Neste kamp: Nolan ut og Dannyboy inn. (kanskje ikke mere kreativitet, men har ikke så mange alternativer..)

Howay the lads!!