20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 35025 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: 4/4: Newcastle - Chelsea 16:00 (Canal + Sport 1)
« Svar #45 på: 04. April 2009, 01:33 »
Faktisk ganske avgjørende for rekka at en av de returnerer...Får håpe på det beste og at det er mer tvilsomt at Anelka er klar kontra Stephen og Bassong...Gutta har fått god restitusjon også , chelsea derimot har hatt havle laget ute på tokt..
Someday we gonna rise up on that wind you know
Someday we gonna dance with those lions
Someday we gonna break free from these chains and keep on flyin
Shearer is BACK In BLACK `n White ;p

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. April 2009, 01:40 »
Håper virkelig Steven Taylor rekker kampen. Håper mer på han enn Bassong akkurat nå. Han har vist enorm ståpåvilje i det siste, og jeg innbiller meg at det vil bety noe for han å spille i Shearers første kamp tilbake på SJP. Ettersom de begge er lokale, og vet hva som står på spill.

Håper på Beye-Tayls-Bassong-Jose, men kan nøye meg med Beye-Tayls-Colo-Jose ;)
Ingen krise om Bassong spiller i stedet for Tayls heller :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. April 2009, 08:00 »
Jeg vil ikke utelukke at Shearer kansje vil vrake Coloccini fra startoppstillingen. Som ekspertkommentator for BBC har han jo fått med seg Coloccini sitt svake spill i det siste og det spørs om ikke Shearer muligens har sin egen tanke angående det å komponere forsvarsfireren. Blir også spennende å se hva han gjør med midtbanen nå som han kan velge mellom Butt, Guthrie, Smith og Nolan. Tipper sistenevnte er den eneste som kan føle seg trygg der.

Håper å se følgende lag, litt skjevt fordelt på midtbanen med kun èn ving (Jonas) som kan vandre fra kant til kant og en litt sterkere sentral midtbane:

Harper
Beye - Taylor - Bassong - Enrique
           Guthrie - Smith - Nolan - Jonas
 Martins
Owen

Sterk benk der vi kan velge i spillere som Løvenkrands, Butt, Coloccini, Raylor, Carroll, Xisco, Forster

Men det er mange varianter som tilfredstiller meg nå som vi har en brukbart lag tilgjenglig, som f.eks. om Basong og Taylor er ute kan vi komponere en forsvarsfirer med Raylor - Beye - Coloccini - Enrique

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #48 på: 04. April 2009, 09:58 »
Kjenner at eg gleder meg til kamp i dag, lenge siden eg har hatt den følelsen   :)
Newcastlesupporter siden 1992

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. April 2009, 10:00 »
En ting er å se spillerene på tv og kritisere dem, en annen ting er å se dem på trening dag ut og dag inn. Jeg er overbevist om at Colo starter, riktig nok gjør han noen slurvete feil her og der, men han er en knakende god spiller. Den tøffeste utfrordringen til Shearer blir å komponere midtbanen, der har det også vært svært variabelt. Jeg håper egentlig på Løven - Nolan - Butt - Jonas. Guthrie er absolutt en sterk kandidat, men i dag tror jeg han starter på benken.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #50 på: 04. April 2009, 10:02 »
En ting er å se spillerene på tv og kritisere dem, en annen ting er å se dem på trening dag ut og dag inn. Jeg er overbevist om at Colo starter, riktig nok gjør han noen slurvete feil her og der, men han er en knakende god spiller. Den tøffeste utfrordringen til Shearer blir å komponere midtbanen, der har det også vært svært variabelt. Jeg håper egentlig på Løven - Nolan - Butt - Jonas. Guthrie er absolutt en sterk kandidat, men i dag tror jeg han starter på benken.

Håper også på den samme midtbanen

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. April 2009, 10:43 »
Jeg frykter en kanon nedtur idag dersom vi taper med 3-4 mål. Men det er egentlig ikke denne kampen vi skal ta poeng i , det er lagene rundt oss det er viktig å vinne.

Jeg håper egentlig på den samme midtbanen som Frode, og skal ikke se bort i fra at det blir den heller. Shearer er i dag ute å sier at han vil at Jonas skal konsentrere seg om å ligge på motstanderens halvdel, så da blir det kanskje Martins, Owen og Jonas som ligger mer fremme.

I forsvar så håper jeg at Colo blir benket selvom jeg liker han veldig godt, grunnen er jeg mener han bør få et par kamper pause samt at han største svakhet som midtstopper er kjappe spisser, og de har Chelsea flere av.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #52 på: 04. April 2009, 10:58 »
Jeg frykter en kanon nedtur idag dersom vi taper med 3-4 mål. Men det er egentlig ikke denne kampen vi skal ta poeng i , det er lagene rundt oss det er viktig å vinne.

Jeg håper egentlig på den samme midtbanen som Frode, og skal ikke se bort i fra at det blir den heller. Shearer er i dag ute å sier at han vil at Jonas skal konsentrere seg om å ligge på motstanderens halvdel, så da blir det kanskje Martins, Owen og Jonas som ligger mer fremme.

I forsvar så håper jeg at Colo blir benket selvom jeg liker han veldig godt, grunnen er jeg mener han bør få et par kamper pause samt at han største svakhet som midtstopper er kjappe spisser, og de har Chelsea flere av.

Og hvis Saylor og Bassong er ute, hvem skal da ta over for Colo og den andre miststopperplassen mener du Lars Thomas???

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. April 2009, 11:05 »
Du kjenner tydeligvis det medisinske støtteapperatet da du har insideinformasjon. For etter det jeg har lest var det gode sjanser for at begge kunne spille, selvom ingenting er avgjort.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. April 2009, 11:07 »
Lars Thomas? Hvem skal spille midtstopper hvis ikke Colo skal? Seff skal han spille....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 04. April 2009, 11:08 »
Jeg regner med at folk skjønner at jeg mente dersom Bassong og Taylor er tilbake.

http://www.nufcblog.com/2009/04/03/shearer-update-on-newcastle-injuries/

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. April 2009, 11:09 »
Du kjenner tydeligvis det medisinske støtteapperatet da du har insideinformasjon. For etter det jeg har lest var det gode sjanser for at begge kunne spille, selvom ingenting er avgjort.

Åja.. ja hvis Bass og Tayls er 100% fit så er jeg enig med deg i at Colo bør få smake benken..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 04. April 2009, 11:12 »
Jeg synes Colo har gjort sakene sine greit denne sesongen, men han har vært rusten den siste tiden. Han er jo aldri skadet så får jo sjeldent noen avbrekk heller, så kan være greit at han får sitte litt på benk. Men jeg mener selvfølgelig ikke at vi skal sette inn Edgar og Cacapa dersom verken Taylor eller Basson er tilbake.

Jeg tipper at Taylor spiller uansett, så får vi se om Bassong er tilbake.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. April 2009, 11:45 »
Jeg er helt enig i det. Men selvom Colo hever spillet sitt så blir han ikke raskere av den grunn.. Anelka og Kalou er mye raskere enn Colo, så han vil slite dersom han kommer i en løpsduell med en av de, og det bør man forvente når man spiller mot Chelsea. I dag tror jeg det er viktigere med hurtigheten til Bassong og fighterviljen til Taylor enn det Colo kan tilby. Men Colo har selvsagt en viktig rolle i de kampene som kommer..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 04. April 2009, 13:17 »
Hvis Tayls og Bassong hadde starta denne kampen så tror jeg vi hadde holdt nullen. Tror begge er villig til og blø for Shearer.
Colo bare småjogger rundt i det 80-talls håret sitt. Jeg er frykter Cacapa og Coloccini sentralt i dag jeg :(
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.