20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wayne Routledge?  (Lest 6320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #15 på: 17. Juni 2005, 20:39 »
Tottenham kommer til å miste de unge når de har blitt gode nok.. Det holder med 3-6 talenter under 21.. mens Spurs har "nesten" to 11'er lag med dem..
Vi har ungdommslaget vårtå ta fra hvisvi trnger ogdet er bre nok, da slipper vi også å betalemye for de, sånn som tottenham gjør..
Milner, Taylor, Ramage, osv kommer til å bli drit gode når de får trent/spilt sammen med de erfarne spillerne Newcastle henter, mens tottenham's unggutter trener/spiller med andre unge spillere..

Neste sesong tror jeg Souness kommer til å få oss i topp 5!!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Wayne Routledge?
« Svar #16 på: 17. Juni 2005, 21:32 »
Tottenham har jo en stall som er preget av spillere med talent. Det hersker det så absolutt ingen tvil om. Men de er født til å være middelshavsfarende, og jeg har ikke troen på at de hvite fra London skulle klare å kvalifisere seg til UEFA-cupen engang. Routledge er et godt kjøp, ingen tvil om det, men det gjør nok ikke situasjonen noe særlig mye bedre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #17 på: 17. Juni 2005, 21:34 »
Routledge er et talent, men jeg hadde ikke akkurat hoppet i taket om han hadde signet for NUFC. Milner og Ambrose er ikke noe dårligere i mine øyne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #18 på: 17. Juni 2005, 21:36 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Routledge er et talent, men jeg hadde ikke akkurat hoppet i taket om han hadde signet for NUFC. Milner og Ambrose er ikke noe dårligere i mine øyne.

Ettersom begge de sliter noe voldsomt med spilletid, tror jeg neppe Routledge hadde fått stort mere. Selv håper jeg Milner blir satset heavy på som ving kommende sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #19 på: 18. Juni 2005, 21:31 »
[/quote]Selv håper jeg Milner blir satset heavy på som ving kommende sesong.[/quote]

Det håper jeg og...  Han er/blir 19 og er drit god på u-englands landslag..

Jeg tipper at Englands landslag blir UTROLIG gode om noen år.. Tenk alle de unge talentene de har i u-stallen sin.. Gleder meg til VM-2010 og uttover.. Da blir England gode som bare fy :wink:
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid