20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wayne Routledge?  (Lest 6334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« på: 17. Juni 2005, 10:59 »
Tottenham har nå enmdelig fått akseptert sitt bud på unge Wayne Routledge.

http://skysports.planetfootball.com/transfernews.asp?type=article&id=285288

Er dette noe for oss?En meget god og lovende VING!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Wayne Routledge?
« Svar #1 på: 17. Juni 2005, 11:37 »
Sitat fra: "John Marius Thollefsen"

Er du Spurs supporter?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #2 på: 17. Juni 2005, 11:39 »
Wayne Routledge er en god spiller med et bra talent, men vi har hentet nok sånne typer på en stund.. Milner, Ambrose osv..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Wayne Routledge?
« Svar #3 på: 17. Juni 2005, 11:51 »
Tottenham er fan meg gode til å hente talenter. Føler at de kommer til å bli gode om en 2-3 sesonger, mens vi bare stagnerer og håper på at shearer skal styre skuta. Kanskje vi skulle lære litt av de og resten av p.l  :shock:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #4 på: 17. Juni 2005, 11:55 »
Sitat fra: "BegBie"
Tottenham er fan meg gode til å hente talenter. Føler at de kommer til å bli gode om en 2-3 sesonger, mens vi bare stagnerer og håper på at shearer skal styre skuta. Kanskje vi skulle lære litt av de og resten av p.l  :shock:

"Kjøpelaget Spurs er i gang for fullt igjen."

Dei siste 12 månedane:

Paul Robinson
Marton Fulop
Sean Davis
Leigh Mills
Erik Edman
Pedro Mendes
Thomothee Atouba
Noureddine Naybet
Edson Silva
Rodrigo Defendi
Michael Carrick
Noe Pamarot
Reto Ziegler
Calum Davenport
Spase Dilevski
Emil Hallfredsson
David Limbersky
Radek Cerney
Mounir El Hamdaoui
Mido
Andy Reid
Michael Dawson
Teemu Tainio
Tom Huddlestone
Paul Stalteri
Aaron Lennon
Wayne Routledge

Ganske vanvittig...

Jeg foretrekker heller at vi henter 5-6 klassespillere istedenfor  uferdige talenter. Spurs har vel vært kjøpelag nummer 1 i mange år nå, men de står fortsatt på stedet hvil.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #5 på: 17. Juni 2005, 12:01 »
Lærer av Tottenham? Hva er det du snakker om?

Laget har nå vært midt på tabellen i ti år.. Om det er sånn du vil se Newcastle, ok! Uten at jeg sitter på fakta så har vel kun Tottenham kommet over Newcastle en eneste gang i Premier Leauge!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #6 på: 17. Juni 2005, 12:05 »
Sitat fra: "Mushans"

Laget har nå vært midt på tabellen i ti år.. Om det er sånn du vil se Newcastle, ok! Uten at jeg sitter på fakta så har vel kun Tottenham kommet over Newcastle en eneste gang i Premier Leauge!

Jeg mener de har kommet foran oss minst 3 ganger, om man regner med i år, men uansett så skal man for faen ikke lære av Spurs. Vi har hatt langt mer hell med å hente talenter de siste årene.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Wayne Routledge?
« Svar #7 på: 17. Juni 2005, 12:31 »

Hva er det jeg snakker om, skreiv det. les hva du sjøl har skrevet, L Æ R E  A V  T O T T E N H A M[/b]
Tottenham gjør det vi gjorde i starten under SBR, de kjøper store talenter som kan bli noe i framtiden og som har visst litt til nå å kan nå hele veien. Vi har hentet folk som butt, kluivert, faye og etc, det vitner ikke på at vi tenker i rett retning gjør det vel?  

Ting som har skjedd for 5-10 år siden bør vi ikke se til, vi bør tenke fremtiden. Vi veit pr dags dato at vi har ingen sjangse mot Man utd, Chelsea, Arsenal, og liverpool. Vi kommer aldri denne sesongen til å nå igjen disse lagene, så hvorfor ikke starte som tottenham og sikre seg fremtiden? istede for å kjøpe "klassespillere" som Figo og de andre 30+ spillerne.  Skal vi noen sinne vinne noe, så må vi begynne å planlegge nå, og håpe på at vi greier å nå målene iløpet av en 5 års periode som resten av fotball-lagene prøver. Istede for å satse fra sesong til sesong hvor vi aldri lykkes.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #8 på: 17. Juni 2005, 12:51 »
Sikre fremtiden med å kjøpe mest av alle klubbene.. Tottenham har da ikke hatt noen fast stamme i laget på flere år. Newcastle har da vel et lag som er minst like godt som Liverpool, i alle fall før Souness solgte Kluivert og Robert.

Forskjellen er at Liverpool at Benitez og Newcastle har Souness..

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Wayne Routledge?
« Svar #9 på: 17. Juni 2005, 12:52 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "John Marius Thollefsen"

Er du Spurs supporter?

Nei, jeg er selvfølgelig ikke spurs supporter...Det trodde jeg du visste. Det jeg mente var at de har fått avslag på sine to foregående bud og har derfor "endelig" fått akseptert budet sitt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #10 på: 17. Juni 2005, 13:20 »
Sikre fremtiden med å kjøpe mest av alle klubbene.. Tottenham har da ikke hatt noen fast stamme i laget på flere år. Newcastle har da vel et lag som er minst like godt som Liverpool, i alle fall før Souness solgte Kluivert og Robert.

Forskjellen er at Liverpool at Benitez og Newcastle har Souness..

I tillegg har LFC brukt nærmere £20 millioner pund netto mer enn NUFC de siste 2 årene.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #11 på: 17. Juni 2005, 13:22 »
I denne diskusjonen er jeg enig med Mushans for en gangs skyld. Vi har talenter som Ramage, Taylor, Milner, Ambrose, N Zogbia og Chopra. I tillegg har Souness sagt at han vil hente inn en ung 3. keeper. Det er nok med talenter. Souness har sagt at det skal hentes inn spillere i 23-25 års alderen. Der er jeg enig med Souness.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #12 på: 17. Juni 2005, 15:46 »
Dette var Sir Bobbys store problem. Han hentet alt for mange spillere som Bramble, O`Brien, Jenas, Viana, Ambrose, Milner osv. altså unge og lovende spillere, men som hadde tilgode å vise stabilitet på toppnivå. Det ble alt for lite spillere som Woodgate, Robert og Kluivert.

Etablerte stjerner som ville prestere uansett..

Han fikk igjennom Jenas og Bellamy, men det var vel alt også. Resten har prestert ok.. Ofte var det Shearer, Given, Speed og Solano som måtte bære laget fremover.. Tenkt om vi hadde brukt £8.5m på noe annet enn en unggutt fra Lisboa!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #13 på: 17. Juni 2005, 16:35 »
Vel, nå kunne vi vel ikke på forhånd vite at Viana ville floppe, kunne vi vel?
Å si dette er etterpåklokskap, og det er tidvis det verste jeg vet. Sir Bobby skapte et lag for fremtiden, ikke et lag som skulle vinne PL med en gang. Sir Bobby tenkte langsiktig, og jeg vil rose han for det. Men selvsagt kunne han tidvis tenkt litt mer kortsiktig også, men vi skal ikke klage på resultatene vi har oppnådd under Sir Bobby Robson.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Wayne Routledge?
« Svar #14 på: 17. Juni 2005, 17:08 »
Sitat fra: "Joakim"
Vel, nå kunne vi vel ikke på forhånd vite at Viana ville floppe, kunne vi vel?
Å si dette er etterpåklokskap, og det er tidvis det verste jeg vet. Sir Bobby skapte et lag for fremtiden, ikke et lag som skulle vinne PL med en gang. Sir Bobby tenkte langsiktig, og jeg vil rose han for det. Men selvsagt kunne han tidvis tenkt litt mer kortsiktig også, men vi skal ikke klage på resultatene vi har oppnådd under Sir Bobby Robson.

Så lenge vi ikke har vunnet noe som helst, så er det ikke godt nok. PL resultatene har vært bra, men når det gjelder cup så har det vært svært dårlig. Der ligger vår eneste sjanse.