20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?  (Lest 13290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?
« på: 21. Mars 2009, 23:57 »
Dette kommer ann på hvor mye penger vi må ha siden vi vil tape tv-inntekter ved å ikke være i PL.

Steve Harper og alle de andre keeperne tror jeg blir.

Coloccini: Har kontrakt til 2013, men tror vi vil prøve å selge han siden vi trenger penger og han sikkert ikke vil være med ned.
Enrique: Også et transferobjekt som jeg regner med stikker.
Cacapa: Får sannsynligvis ikke ny kontrakt
Bassong: Helt sikker på at han blir solgt.
Ryan Taylor: Tror Ryan blir, akkurat kjøpt og er ikke så ettertraktet.
Habib Beye: Kan bli, har kontrakt et år til og kan være interessert i å forlenge den kontrakten om vi rykker opp igjen. Virker som en trofast fyr. Er også litt gammel, så ikke et så hett transferobjekt.
Steven Taylor: Er garantert ønsket av PL-klubber, men hans hjerte er i Newcastle. Kan være typen som vil være med ned.
David Edgar: Kan få ny kontrakt om vi rykker ned, holder Championship-standard.

Kevin Nolan: Også akkurat kommet, tror blir med ned.
Joey Barton: Kommer nok til å være ønsket av andre klubber, og kan gå.
Danny Guthrie: Et talent som kan gå, men ikke sikker på om han vil gjøre det.
Damien Duff: Har en så god kontrakt at han sannsynligvis ikke vil gå, kan regjere i Championsship.
Jonas: Kan være et salgsobjekt, er for god for Championsship.
Geremi: En rutinert spiller som kan være grei å ha med ned, tror ikke han vil være ønsket av andre klubber.
Nicky Butt: Akkurat signert ny kontrakt, blir garantert med ned.

Martins: Blir nok solgt, kan få en del for han.
Owen: Går nok gratis.
Alan Smith: Vil være ønsket av andre klubber, kan gå.
Shola Ameobi: Blir med ned, kan være nyttig i Championsship.
Peter Løvenkrands: Vil nok få forslag om ny kontrakt, kan være andre som kan snappe han.
Andy Carroll: Blir med ned.
Mark Viduka: Får nok ikke ny kontrakt pga høy lønn, men kunne vært knall i Championsship.
Xisco: Kan bli med ned, men er nok noen mindre spanske klubber som kan interessere han.

I beste fall kan vi da sitte igjen med:
Steve Harper, Ryan Taylor, Steven Taylor, Habib Beye, David Edgar i forsvar.
Nolan, Guthrie, Duff, Butt, Geremi på midten.
Ameobi, Løvenkrands, Carroll og Xisco på topp.

I tillegg har vi Goodsmark, Lua Lua, Nile Ranger, Mark Doninger, Brad Inham, Tamaz Kadar, Darren Lough, Callum Morris, Ben Tozer, James Marwood, Wesley Baheng, Frank Danquah fra reservelaget som kan bli nyttige.

God nok stamme til å rykke rett opp igjen mener jeg, men må nok hente noen billige folk på free transfer, lån o.l.

Hva synes dere?

« Siste redigering: 22. Mars 2009, 00:01 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?
« Svar #1 på: 22. Mars 2009, 00:09 »
Mitt største mareritt er at Steven Taylor går til Liverpool.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Mars 2009, 00:14 »
Dette kommer ann på hvor mye penger vi må ha siden vi vil tape tv-inntekter ved å ikke være i PL.

Coloccini: Har kontrakt til 2013, men tror vi vil prøve å selge han siden vi trenger penger og han sikkert ikke vil være med ned.
Habib Beye: Kan bli, har kontrakt et år til og kan være interessert i å forlenge den kontrakten om vi rykker opp igjen. Virker som en trofast fyr. Er også litt gammel, så ikke et så hett transferobjekt.
Steven Taylor: Er garantert ønsket av PL-klubber, men hans hjerte er i Newcastle. Kan være typen som vil være med ned.

Damien Duff: Har en så god kontrakt at han sannsynligvis ikke vil gå, kan regjere i Championsship.
Geremi: En rutinert spiller som kan være grei å ha med ned, tror ikke han vil være ønsket av andre klubber.

Peter Løvenkrands: Vil nok få forslag om ny kontrakt, kan være andre som kan snappe han.
Mark Viduka: Får nok ikke ny kontrakt pga høy lønn, men kunne vært knall i Championsship.
Xisco: Kan bli med ned, men er nok noen mindre spanske klubber som kan interessere han.

I tillegg har vi Goodsmark, Lua Lua, Nile Ranger, Mark Doninger, Brad Inham, Tamaz Kadar, Darren Lough, Callum Morris, Ben Tozer, James Marwood, Wesley Baheng, Frank Danquah fra reservelaget som kan bli nyttige.

God nok stamme til å rykke rett opp igjen mener jeg, men må nok hente noen billige folk på free transfer, lån o.l.

Hva synes dere?

ikkje noe dårlig tips dette. Trist å måtte lage eit slikt emne...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Mars 2009, 00:16 »

Hva synes dere?

ikkje noe dårlig tips dette. Trist å måtte lage eit slikt emne...

Trist, men må være realistiske. Har troa fremdeles, men greit å bare få litt oversikt hvis vi kommer til å rykke ned. Tror det da vil være lurt å få noen gode lån fra helst Manu og Arsenal. De har mange gode unggutter som trenger litt matching.
Bobby Robson:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. Mars 2009, 00:19 »
Skremmande. Men det som faktisk er meir skremmande er at Ashley fortsatt er eigar av klubben sjølv om vi ha rykka ned og han garantert vil satsa på Kinnear som mannen til å ta oss opp att. Faktisk verre enn å rykka ned igrunn... Dette med ein "ny start, og blanke ark" viss vi rykke ned trur eg vi kan sjå langt ette.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Mars 2009, 00:33 »
Skremmande. Men det som faktisk er meir skremmande er at Ashley fortsatt er eigar av klubben sjølv om vi ha rykka ned og han garantert vil satsa på Kinnear som mannen til å ta oss opp att. Faktisk verre enn å rykka ned igrunn... Dette med ein "ny start, og blanke ark" viss vi rykke ned trur eg vi kan sjå langt ette.
Får håpe at protestene mot Ashley vil være så sterke at han må selge klubben, men hvem vil kjøpe oss er spørsmålet. Blanke ark ville vært det ideelle, men spørs om Ashley vil la oss gjøre det, som du sier.
Bobby Robson:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Mars 2009, 01:57 »
Kostnadene ved et nedrykk vil være så store at jeg anser det som umulig for Ashley å selge med det første.

Jeg tror mange flere forsvinner enn det Panzer Stormo gjør regning med.
Steven Taylor er et veldig ettertraktet transferobjekt. Og selv om han er lojal, så kommer han garantert ikke til å bli med ned. Dessuten har han veldig høy lønn, til Championship å være.

Damien Duff vil garantert gå. Han må ned i lønn uansett, da Newcastle GARANTERT ikke vil ha råd til å betale en så høy lønn etter nedrykket.
Damien Duff er en av årsakene til at vi kommer til å slite voldsomt økonomisk ved et nedrykk. Og derfor tror jeg vi vil cashe inn ved første og beste anledning for Duff, som dessuten neppe vil spille i CCC.

Danny Guthrie vil garantert spille i Premiership, og han er god nok for det også. Jeg føler meg ganske trygg på at han selges.
Klubber som Bolton, Fulham, Wigan etc. vil garantert være mer attraktiv enn Newcastle.

Kevin Nolan er vanskelig å vite. Men jeg tror han vil ha større ambisjoner enn å spille i Championship. Og jeg tror det finnes klubber i PL som vil være interessert.

Habib Beye kan vi få problemer med å beholde. Han er helt klart for god for Championship. Og det kan fort hende at vi ikke har råd til å beholde ham. Nedrykk vil koste oss jævlig mye penger, med de enorme lønsskostnadene vi har nå.

Jeg tror vi blir sittende igjen med følgende stall etter å ha rykket ned:
Steve Harper, Fraser Forster (IKKE Tim Krul), Ryan Taylor, David Edgar, Geremi, Nicky Butt, Shola Ameobi, Andy Carroll.

Klubben var i vinter nærmest desperate etter å bli kvitt Xisco. Desperasjonen vil være enda større etter sesongen. Peter Løvenkrands vil nok søke andre jaktmarker enn Championship. Han har vist denne våren at han fortsatt kan å spille fotball. Det tror jeg er nok til at klubber på laveste nivå i Premiership vil være interessert. Kanskje til og med mellomstore klubber.

Tror også vi må forberede oss på å miste våre aller mest talentfulle juniorer om vi rykker ned.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Mars 2009, 09:39 »
Det kommer vel litt ann på hvilke signaler klubben gir iløpet av sommeren med tanke på hvor sterkt de satser på å rykke opp igjen.
Tror ikke alle du nevner Joakim ser på det som en katastrofe med 1 sesong i Championship.
Men starter klubben å selge unna i stor stil, og henter inn forsterkninger som en "storspillende" Runar Normann i Tromsdalen, da får du nok rett i dine dystre spådommer om nærmest total spillerflukt
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Mars 2009, 09:46 »
Tipper vi får med oss: Harper, S og R Taylor, Beye, Duff, Guthrie, Nolan, Ameobi, Carroll. Tror de vil utgjøre stammen i laget, resten vil nok selges...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Mars 2009, 12:11 »
Viss vi rykker ned så trur eg ikkje vi kjem opp att med det første. Desverre. Hovudgrunnane til det er at vi mysse alle dei beste spelarane våre, fortsatt ein eigar som gjer store feil heile tida (skjebnesvangre feil), ein under middels manager med dårleg helsa.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Mars 2009, 15:14 »
Mye av kostnadene som vil bli enorme i CCC tror jeg nok fort vil bli finansiert ved et salg av Martins, Guthrie og Jonas! Alle burde gå for en fin sum og det kan gjøre det noe lettere å beholde Duff og de andre med høy lønn!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Mars 2009, 17:57 »
Hvorfor i all verden skulle Damien Duff, av alle, ønske å spille en sesong i Championship?
Damien Duff har en veldig høy stjerne i PL. Han er fast inventar på det irske landslaget, sammen med Given. Hvorfor i all verden skal vi engang prøve å beholde en spiller som GARANTERT vil se på det som en personlig fornærmelse å se at laget hans rykker ned. Ja, jeg tror faktisk Duff er såpass stor på det, at han vil se på det som en personlig fornærmelse om klubben skulle rykke ned, og han vil garantert ikke bli med ned. Tror Duff kommer til å KREVE å bli solgt LENGE før vi begynner en ny sesong i en ny liga.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Mars 2009, 20:41 »
Hvorfor i all verden skulle Damien Duff, av alle, ønske å spille en sesong i Championship?
Damien Duff har en veldig høy stjerne i PL. Han er fast inventar på det irske landslaget, sammen med Given. Hvorfor i all verden skal vi engang prøve å beholde en spiller som GARANTERT vil se på det som en personlig fornærmelse å se at laget hans rykker ned. Ja, jeg tror faktisk Duff er såpass stor på det, at han vil se på det som en personlig fornærmelse om klubben skulle rykke ned, og han vil garantert ikke bli med ned. Tror Duff kommer til å KREVE å bli solgt LENGE før vi begynner en ny sesong i en ny liga.

En av grunnene er at det er lenge siden han har prestert på et stabilt høyt nivå. Han hadde sine øyeblikk i Chelsea, men er først og fremst i Blackburn han regjerte. Dette sammen med at han sannsynligvis vil kreve høy lønn taler til at han kan være med ned, men tror også han sannsynligvis vil kreve å gå.
Bobby Robson:

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Mars 2009, 12:06 »
Brukte Duff som et eksempel på spillere med for høy lønn for CCC... Poenget var rett og slett at spiller salg fort kan finansiere lønnsutgiftende.

sefflol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Mars 2009, 15:34 »
leste igjennom innslaget, ble deprimert, nå logger jeg ut