20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 53984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #225 på: 21. Mars 2009, 20:31 »
Vi tar da ikke poeng fra Chelsea da.. Helt tragisk etter skadene i dag, naturlig nok ettersom det er på to midtstoppere. Dæven, vi har faen meg uflaks å altså.. i tilegg til å være dårlige.. Og at R.Taylor spiller 90 min med en frisk Jonas på benken.. ja vel? Hvor høy er Ameobi? Skal han liksom være et oppspillspunkt?

Peter

• Gjest
« Svar #226 på: 21. Mars 2009, 20:35 »
Blir en hard kamp mot nedrykk........ . Utenom Arsenals tre mål var dette et lite løft spillemessig. Vi spilte bra, og kom til flere bra målskjanser. Ikke minst straffen.
Oba du har mye å lære......

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #227 på: 21. Mars 2009, 20:35 »
Null moral, null spilleforståelse, null arbeidskapasitet og null ledelse...takk skal du ha Ashley...på egenhånd har du sendt oss ned. Sikkert akkurat slik du håpet på.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 21. Mars 2009, 20:37 »
Vi tar da ikke poeng fra Chelsea da.. Helt tragisk etter skadene i dag, naturlig nok ettersom det er på to midtstoppere. Dæven, vi har faen meg uflaks å altså.. i tilegg til å være dårlige.. Og at R.Taylor spiller 90 min med en frisk Jonas på benken.. ja vel? Hvor høy er Ameobi? Skal han liksom være et oppspillspunkt?

Tar poeng mot Chelsea, for da sitter jeg på tribunen ;)
Håper ikke Taylor og Bassong er ute lenge, det positive da er at det er et par uker til neste kamp.. Jeg tror og håper at vi vinner mot Stoke og Boro. Vi klarer også alltid å mobilisere mot Tottenham.  
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 21. Mars 2009, 20:49 »
Mange har ment at det skal holde med 9-10 poeng. Jeg tror det skal bli veldig vanskelig. Veldig snart er hele kampen for å overleve helt ute av våre hender. Snart er det opp til Stoke og Blackburn om vi rykker ned eller ikke. Jo flere kamper vi fortsetter å tape, mens de plukker med seg poeng her og poeng der, jo større vil avstanden mellom oss og dem bli, og da hjelper det ikke det fnugg å vinne innbyrdes oppgjør.
Kampene mot de antatt enkleste motstanderne går for vår del stort sett på bortebane. Vi er like forbanna elendige borte, som hjemme. Så jeg er stygt redd at vi rykker ned med bare såvidt over 30 poeng. 33-34 poeng er mitt tips. Selv det er i overkant av hva jeg ser for meg som realistisk akkurat nå.

Joe Kinnear kan ikke komme tilbake før påske. Det er fysisk umulig for ham. Han har hatt trippel bypass hjerteoperasjon for bare en måneds tid siden. Joe Kinnear er tidligst tilbake til palmehelga.  Men mitt tips er at han nok må vente enda litt lenger, om han i det hele tatt får lov å vende tilbake til trenerbenken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 21. Mars 2009, 20:52 »
Litt om hva den engelske fansen mener om klovnen Colo:

Lost us the game today; at fault for both Arsenal's goals after the equaliser.

The guy is so far off the pace it's unbelievable. He doesn't make really obvious mistakes like Boumsong and Bramble but he's been just as bad. Can't see him cutting it in the premiership.

He was awful tonight. Has never looked the 'WOW!' signing that Ashley said he was. Another Boumsong.

The blokes a joke.

He has been rubbish all season and the scary thing is he is actually getting worse.

In no mans land with his head up his arse for Nasri's goal there when he should have been covering the space Nasri ran into. f***ing idiot.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 21. Mars 2009, 20:59 »
Er fleire enn Colo sin feil at vi taper idag. Hadde Martins sett den jevla straffen so trur eg vi hadde fått poeng. Colo og Beye var vel omtrent like dårlege alle 3 måla.Var jo Beye som sko dekka Bentner.
I dag hadde vi fortent meir.

Vi har alle symptoma på eit lag som kjem til å rykka ned.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 21. Mars 2009, 21:01 »
Nolan er jo katastrofe på 1-2 målet også...Vet at ikke hva det betyr å følge et løp?

Men ellers enig i at Colo og Raylor var sinnsykt svake i dag. Offensivt er vi gode, men mangler den siste biten...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 21. Mars 2009, 21:03 »
Vi fortjener faktisk ikke mer. Vi sløser vekk en straffe - håpløst og elendig. Vi spiller håpløste sentralt i forsvar - Arsenal var farlig gjennom der utallige ganger. Og vi ramler sammen som en kortstokk der lag som Stoke eksempelvis står på for utligning. Vi får akkurat som fortjent, selv om vi spiller ganske bra fremover i dag. Straks Steven Taylor er ute faller alt sammen. Ingen guts, og ingen vilje. Owen var dritt, Beye var ikke stort og Ameobi er nå en gang Ameobi.
Harper bør forøvrig ha kred for noen matchvinnende redninger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 21. Mars 2009, 21:03 »
Vi spiller en bra første omgang, og fortjente å ta ledelsen. Vi skaper store sjanser, men som et lag i motgang, klarer vi ikke å utnytte sjansene våre! Mener Nolan burde tatt straffen, ettersom Martins ikke er noe til straffeskytter..(Elendig straffe av Oba!) Arsenal hadde også sine sjanser , men bra keeperspill av Harper og en knallgod S.Taylor holder nullen til pause. Greit nok.
I andre omgang detter vi litt i kvalitet synes eg, og Arsenal scorer. Heldigvis svarer Oba med en gang. S.Taylor blokker 100% sjanser både fra Arshavin og V.Persie, og var uten tvil BB! Når han går ut, rakner det fullstendig bak, og vi blir overkjørt! Harper kunne kanskje tatt Nasri sitt men.. R.Taylor er banens dårligste, etterfulgt av Colo og Butt. Latterlig til tider! Nolan var ikke noe særlig han heller. CH viser nok engang hvor tragisk dårlig han er, og lar Jonas sitte på benken hele kampen! Sier ikke mer.

Har aldri vært mer redd for nedrykk, og hvis vi ikke begynner å utnytte sjansene våre snart, rykker vi ned! Håper det ikke er noe alvorlig med Bassong og S.Taylor, og at de er tilbake snart. Hvis ikke, ser det ikke særlig lyst ut!
Nå er det bare til å ta med seg det positive fra denne kampen, og se fremover mot neste. Satser på PL-spill også neste sesong!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 21. Mars 2009, 21:05 »
Kanskje vi får la Shearer ta over laget i Championship, bygge opp laget med nye spillere og bruke noen år på å rykke opp igjen...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 21. Mars 2009, 22:00 »
Tror vi faktisk rykker opp direkte etter et år i ccc. Vi vil uansett dra 30-40 tusen per kamp, og vi kan starte fra år 0. Håper på Shearer som manager. Gleder meg til et år med mange seire.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #237 på: 21. Mars 2009, 22:17 »
Og hvorfor er vi elendig sentralt i forsvaret?

Jo fordi vi er elendig sentralt på midtbanen?

Butt meg i ræva!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 21. Mars 2009, 22:21 »
HAHA ;D
Ryan Taylor får 8 på børsen av Sky Sports!
"One of Newcastle's better performances" FOR EN SPØK!!!
(I tillegg får Van Persie 10!)
Litt snodig......?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 21. Mars 2009, 22:29 »
HAHA ;D
Ryan Taylor får 8 på børsen av Sky Sports!
"One of Newcastle's better performances" FOR EN SPØK!!!
(I tillegg får Van Persie 10!)
Litt snodig......?

Er jo garantert Steven Taylor dei sikta til.