20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 54197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #210 på: 21. Mars 2009, 20:15 »
Jeg er fullt ut forberedt på at vi rykker ned nå. Men jeg nekter å gi opp håpet. Jeg har definitivt ikke sett min siste Newcastle-kamp. Verken for sesongen, eller for karrieren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #211 på: 21. Mars 2009, 20:15 »
Jeg er virkelig bekymra når vi ser valga CH gjør. RT stinker , emn spiderman på benken. Griner inni meg

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #212 på: 21. Mars 2009, 20:16 »
vi har solgt oss ned...og erstattet med middelmådigheter...5spillere hadde gått inn på ett lag på øvre halvdel i premier..bassong..jonas owen og martins.enrique.resten er søppel..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 21. Mars 2009, 20:16 »
Når vi har rykka ned, så tør jeg satse masse på at vi ikke rykker opp igjen. Se hvor elendige vi er med den stallen vi har i dag, tenk så elendige vi er når vi mister nesten samtlige av de faste førstelagsspillerne.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 21. Mars 2009, 20:17 »
Altså Colo har klart seg bra for å være første sesong. Men R. Taylor har vært fullstendig latterlig i dag. Uten tvil vært dagens dårligste. Jeg skjønner meg lite på CH, setter innpå Amøba og ikke Jonas. LATTERLIG.  Vi kunne ha ledet 2-0 før arse fikk sin første mulighet. Etter første omgang var det fortjent med uavgjort. De tre sjansene til arse var gigantiske men s. talyor var stor i dag som han var mot hull.  Castle rykker ned og det klassiske tegnet på det er at alle marginene er mot oss, andre lag som vi kjemper mot vinner på overtid og vi får skader på 3 nøkkelspillere og bommer på de sjansene som kan avgjøre kampen. I tillegg MÅ butt ut, med han på banen går det alt for sakte fremover. VI TRENGER GJENOMBRUDDSHISSIGHET på midten og ikke en som kjæler med ballen og hinder hver kontring.

Nå MÅ Ashley ta ansvar og få Kinnear tilbake, eller bli enig med Kinnear om en sluttpakke og få en manager som kan snu dette.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 21. Mars 2009, 20:18 »
Colo har sugd i dag, men han var ikke å skyld på de to målene, det var  Beye som ikke trakk inn å dekte rommet i midten. Men når det har sagt så har Colo vært en katastrofe i dag, får ikke til en dritt. MEN, å si at Bramble var bedre vitner om dårlig hukommelse..

Eneste som har vært mer råtten enn Colo i dag er Raylor, fyfaen for en dritt spiller. Ikke har han gode dødballer, så suger han i tillegg, møkkaspiller.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #216 på: 21. Mars 2009, 20:19 »
og amøbo viser atter engang hvor dyktig han er forran mål..."trilleball" te almunia..

ryker vi ned er det større sjans vi rykker ned te leauge 1 enn opprykk neste sesong..

er nok ikke min siste kamp jeg heller..har sagt det mange ganger..men ser hver helg alikavel og like forbanna selv om jeg vet vi taper..men alltid lite håp...:(klubben har forvaldlet seg fra storklubb te drittklubb på rekord tid...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 21. Mars 2009, 20:21 »
Frykter nedrykk mer enn noen gang nå, men lever i håpet!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 21. Mars 2009, 20:24 »
Frykter nedrykk mer enn noen gang nå, men lever i håpet!

Det finnes ikke håp engang. Skal vi ha noe håp så må Mike Ashley ta en tlf til Sir Alan med en eneste gang..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 21. Mars 2009, 20:24 »
funka bra til Taylor måtte av, da gikk vi opp i liminga... Hadde mulighet til poeng her, men ingen hadde uansett regna med poeng her. Chelsea tapte vel i dag, så på en god dag kan vi ta poeng der..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 21. Mars 2009, 20:27 »
Har bedre målforskjell enn de fleste over oss...så 2-3 seire så har vi dem som vi har på samme poeng..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #221 på: 21. Mars 2009, 20:28 »
jaja...er det vel 2uker te neste kamp??landskamper???vi måååååååå vinne 3 a di neste 5...om ikke....nei nei nei..

shearer..kom te newcastle...men tror ikke han tar over oss før æsj er ute a kluben..eller rykket ned for å ta oss opp..
men tviler på vi kommer oss opp igjen i løpet a di neste 5 årene da..

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 21. Mars 2009, 20:29 »
Beklager...men nå trur eg at vi rykker ned. To skader i tillegg. Det måtte jo vere oss.
Ser ikkje noko lys i mørke lenger...

Ashley, ver venlig å DRA TIL ............ Du fortjener at klubben din rykker ned.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 21. Mars 2009, 20:29 »
Synes vi gjør en god 1.omgang, og hadde fortjent å leda til pause. Desverre klarer vi ikke sette sjansene, og det straffer seg mot et så godt lag som Arsenal. At ikke Jonas kommer inn for Raylor skjønner jeg ingenting av. Hva er det med CH og Shola Ameobi? Tør vedde alt jeg har på at Shola er den største rævslikkeren som noensinne har levd.
Steven Taylor gjorde en kanonkamp, og er etter min mening BB. Coloccini og R.Taylor får strykkarakter av meg idag.

Tror vi taper mot Chelsea neste også, nettopp fordi de tapte idag. De kommer til å gi alt neste kamp. Slik det ser ut til denne sesongen, går vi totalt i oppløsning når det kommer scoringer imot! Vi har sett det flere ganger denne sesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 21. Mars 2009, 20:29 »
Raylor og Colo var sjokkerende - helt elendig. Blir så forbanna av å se sånt.
Steven Taylor, trenger flere folk som virkelig bryr seg der utpå som han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida