20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 54203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #195 på: 21. Mars 2009, 20:04 »
colo e fan meg det latterligste newcastle har brukt penger, myeeee større flopp en luque

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 21. Mars 2009, 20:05 »
Bramble vs Colo med handa i været? Bramble anyday

Bramble er hundre ganger bedre enn Coloccini...

Om Bassong blir ute i 4-6 uker nå, rykker vi garantert ned.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torri

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #197 på: 21. Mars 2009, 20:05 »
Forsvaret holder rett å slett ikke mål, værste jeg har sett!!! skift hele rekka!!!

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #198 på: 21. Mars 2009, 20:06 »
dette varmer nok hjerte hans som egentlig er hos tottenham...han gleder seg over at det går te helvete..og vi er premier leauge nest dårligste lag og desidert det dårligste i nord....

blir det ikke nedrykk så skal jeg være evig glad..men er nok det beste og rykke ned..og håpe fat mike jævelen kan dra te helvete og dø....

er så skuffet over det som engang va en storklubb og har falt som en stein nå og er på linje med west brom og derby...

skjønner alle spillerene som vil vekk...nå er jeg dritt lei dette..tenker baare på åssen di som lever i klubben te daglig tenker og...ja vi sitter igjen med raylor etter sesongen...og seff amøba..og henter noen middelmådige spillere fra liverpool som vi gjorde i barnes rush og slenger på noen cort...dette er beviset at det går te helvete..og nedrykk er ett faktum.....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 21. Mars 2009, 20:06 »
colo e fan meg det latterligste newcastle har brukt penger, myeeee større flopp en luque

Selv Boumsong var klasse sammenlignet med denne klovnen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 21. Mars 2009, 20:07 »
Klart det, når det ikke brukes penger på store og gode spillere, så går det en vei...
Who else...... Alan Shearer

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 21. Mars 2009, 20:07 »
Er Shola Ameobi mannen som skal redde oss??
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #202 på: 21. Mars 2009, 20:07 »
Faen Shola skal inn! ???

Torri

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #203 på: 21. Mars 2009, 20:07 »
Ameobi kommer inn og redder dagen nå :)

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #204 på: 21. Mars 2009, 20:07 »
haha sett innpå Ameobi ja, da blir det bra! CH er så jævlig ute å kjøre!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #205 på: 21. Mars 2009, 20:08 »
canal+ sport er herved oppsagt...dette betaler jeg faen ikke penger for å se
Er det canal + sin feil at Newcastle ikke kan å spille fotball?

Dette er rett og slett pinlig. Vi kan ikke være bekjent av dette på noen som helst måte.
Vi går ned med naken flaggstang. Enkelt og greit. Flagget fires stadig lenger ned på stanga. Innen vi avslutter denne marerittsesongen har flaggstanga stått tom i evigheter.

hehe nei men canal+ sender ikke championship...og vi rykker sikkert ikke opp med det første
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 21. Mars 2009, 20:10 »
canal+ sport er herved oppsagt...dette betaler jeg faen ikke penger for å se
Er det canal + sin feil at Newcastle ikke kan å spille fotball?

Dette er rett og slett pinlig. Vi kan ikke være bekjent av dette på noen som helst måte.
Vi går ned med naken flaggstang. Enkelt og greit. Flagget fires stadig lenger ned på stanga. Innen vi avslutter denne marerittsesongen har flaggstanga stått tom i evigheter.

Akkurat!

hehe nei men canal+ sender ikke championship...og vi rykker sikkert ikke opp med det første
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 21. Mars 2009, 20:10 »
Jeg må si jeg begynner å lure på hvorfor alle de "dyre" stopperkjøpene våre går fullstendig til helvete etter noen få måneder.
Det har skjedd altfor mange ganger nå.
Vårt mest vellykkede forsvarskjøp har vært Bassong, og det var mer eller mindre en ren tilfeldighet. Han kostet jo egentlig ingenting.
Men han vil ikke spille i Championship når Arsenal lukter på ham.

Dette er en katastrofe, og noe klubben overhodet ikke kan leve med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 21. Mars 2009, 20:11 »
Nå bør supporterene synge på Alan Shearer og KK for full hals. Da kan det jo være en mulighet for at en drita Ashley forstår. Om han husker det er vel heller tvilsomt.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 21. Mars 2009, 20:12 »
viser bare å uduglig den satans ch er...fyyyyyy faen....siste kampen jeg ser under ashley regimet....gøy di 15-16 årene det varte å følge di tett år på år..men nå er det nok...ashley kan bare..eller han har vel allerede bestilt og gjort klart te nedrykket..det er ett faktum...

ingen kan redde oss fra denne sesongen...stoke og middlesb kommer te  å vinne mot oss di oxo....men nå gir jeg egentlig faen..blir ikke noe bedre neste sesong med det regimet som er idag..så enten i år el neste..spiller ingen rolle lenger..driter i det..