20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 54198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

krijo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #135 på: 21. Mars 2009, 19:18 »
VELDIG bra omgang av Newcastle idag! MYE bedre enn det jeg hadde trodd!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 21. Mars 2009, 19:20 »
Vi har hatt mange gode sjanser, men når vi ikke klarer å unytte de vi får, mot et såppass godt lag som Arsenal, så kan jeg ikke se for meg at vi skal klare å sette ballen i mål mot et Arsenal lag som GARANTERT vil heve seg etter pause.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 21. Mars 2009, 19:20 »
Fyfaen så forbanna jeg blir. At vi faen ikke har noen som kan sette sjanser der utpå.
Straffa var MØKK DÅRLIG, og Colo har vært møkkdårlig! Generelt har vi slitt noe jævlig sentralt i forsvar. Det kommer antakeligvis til å bli vår bane.
Ellers er vi ganske gode. Duff har vært knallgod, Butt har vært knallgod, Nolan har vært knallgod.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #138 på: 21. Mars 2009, 19:20 »
Jeg har vært tålmodig lenge, men nå er det faen meg nok! Colo holder ikke mål i det hele tatt....virker helt uinterressert og jogger rundt!  Mister markering på corner til gallas og denne horrible helt på slutten!   SELG!!!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #139 på: 21. Mars 2009, 19:21 »
colo må skjerpe seg, nesten cacapa tedenser! burde være muli og tilogmed vinne denne! håper jonas erstater duff etter pause! trenger virkelig den mannen!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #140 på: 21. Mars 2009, 19:21 »
Jeg har vært tålmodig lenge, men nå er det faen meg nok! Colo holder ikke mål i det hele tatt....virker helt uinterressert og jogger rundt!  Mister markering på corner til gallas og denne horrible helt på slutten!   SELG!!!

Kunne ikke sagt det bedre

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 21. Mars 2009, 19:22 »
Finnes det fortsatt folk her inne som forsvarer Colo? Ellers en bra omgang av Newcastle helt til Bassong måtte ut med skade, synd ikke Martins ikke er mer effektiv foran mål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #142 på: 21. Mars 2009, 19:23 »
Saylor er BB, men kunne vært utvist med en annen dommer. Colo er en lys, hårete utgave av Bambi(Bramble). Oba er best på det som ikke kan kalles sjangser i utgangspunktet- Løven er positiv, Duff, Enrique, Nolan like så. Usikker på Butt og Harper. Vil gjerne ha inn Jonas etterhvert, kanskje sammen med Owen. Da må Oba ut, og enten Duff eller Butt

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 21. Mars 2009, 19:23 »
colo må skjerpe seg, nesten cacapa tedenser! burde være muli og tilogmed vinne denne! håper jonas erstater duff etter pause! trenger virkelig den mannen!

Jonas må jo i såfall erstatte Raylor. Duff har jo vært god i dag.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 21. Mars 2009, 19:23 »
Inn med Jonas og ut med Raylor i pausen sier jeg...
Skjønner ikke hvorfor Martins bruker høyre jeg, han har et bra høyrebein også men man bruker vel godfoten på en straffe...

Jaja, har trua!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 21. Mars 2009, 19:24 »
12 mp, fy faen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 21. Mars 2009, 19:25 »

Raylor har kun en døballsfot. Ellers er også han en Championship spiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 21. Mars 2009, 19:26 »
Er det ingen som SKYTER straffer lenger????

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 21. Mars 2009, 19:27 »
Synes vi gjør en meget god 1.omgang. Coloccini er nødt opp mange hakk, for ellers kan dette bli stygt. Steven Taylor = GUD! To sinnssykt viktige blokkeringer! Fortsett slik Steven! Butt og Nolan har vært knall sentralt! Synes R.Taylor roter litt!
Martins sitt straffe var helt forjævlig dårlig! Noe av det svakeste jeg har sett..

Er redd Arsenal kommer til å heve seg noe sykt etter pause, og vi er bare nødt til å kjøre kampen slik vi har gjort til nå. La gutta løpe det de makter, og sett inn Owen og Jonas etterhvert!

Howay The Lads!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 21. Mars 2009, 19:28 »

Raylor har kun en døballsfot. Ellers er også han en Championship spiller.

I dag har han ikke hatt døballsfot engang da..