20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 53888 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #60 på: 20. Mars 2009, 23:38 »
De skriver videre at Smith skal spille en key-role på midtbanen...
I og for seg er det ikke så jævla sjukt å benke Owen - han er ikke 100% i form uansett og kan heller kanskje komme inn som en joker - det har funka tidligere. Smith i en tilbaketrukket spissrolle kan funke veldig bra det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 20. Mars 2009, 23:44 »
Smith i en tilbaketrukket spissrolle kan funke veldig bra det.
Jeg klarer ikke å se helt hvordan det skal kunne funke veldig bra. Han har ingen spesielt god spilleforståelse, er ingen spesielt god hodespiller og har vel blitt veldig glad i støttepasninger i sine eldre dager...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 20. Mars 2009, 23:49 »
Jeg syns det hele er jævla overdrevet av Newcastle-fans som har sett Smith spiller midtbane sammen med ganske like midtbanetyper, samt som spiss da laget overhodet ikke funka.
Kan trekke frem landskampen Smith spilte like bak Owen i en treningskamp for England. Da spilte han jævla bra. De spilte sammens på topp førsteomgang ihvertfall, Owen missa en 100%-sjanse etter at Smith smart hadde frispilt han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Mars 2009, 23:59 »
Tror vel heller det blir Nolan som skal ligge fremskutt på midten da, han er den mest målfarlige mitbanespilleren vår og vinner mye i lufta og er bra på avslutninger når han kommer på løp bakfra. Når det er sagt så vil jeg aller helst se en vanlig 4-4-2 med Owen og Martins på topp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 21. Mars 2009, 00:03 »
Jada, jeg er ikke dum - skal vel nesten ikke se bort fra at CH tenker at Smith skal være frimerke, slik han var med stort hell mot LFC i fjor...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 21. Mars 2009, 03:24 »
Skjønnar ikkje heilt kva som er gale meg 4-5-1. Viss då taktikken er lagt opp etter å kontre på alt som kjem! :)

HOWAY THE LADS!!!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #66 på: 21. Mars 2009, 09:10 »
Skjønnar ikkje heilt kva som er gale meg 4-5-1. Viss då taktikken er lagt opp etter å kontre på alt som kjem! :)

Men så var det det med taktikk da, er vel ikke CH`s sterkeste side ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 21. Mars 2009, 10:08 »
4-5-1 tror jeg faktisk kan være det smarteste mot et så godt lag som Arsenal. Men om det bare er tilfeldig eller en virkelig plan bak det får man bare spekulere i. Owen skulle ikke startet mot Hull og burde heller ikke starte i dag.

Korshamn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #68 på: 21. Mars 2009, 11:08 »
Houdy folkens. Nå står vi foran 2 svært så vanskelige hjemmekamper. I dag mot arsenal og dernest følger chelsea. For å være helt ærlig så lukter det ikke mange poeng her og nedrykk - spøkelse nærmer seg faretruende. Hører rykter et Owen ikke er med i troppen stemmer det ?
Har tenkt meg over mot fulham vist den viser seg å bli sjebnesvanger. er det noen som har en grei reiserute ? Helst fra stavanger ? Billig ?
mvh
Korshamn

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 21. Mars 2009, 11:21 »
Owen er nok i troppen, men sitter på benken. Hvis det stemmer, så blir vel dette laget:

-----------------------Harper---------------------

Saylor------Coloccini----Bassong------Enrique

------------Smith-----Butt-------Nolan-----------
Løvenkrands-------------------------------Jonas

-----------------------Martins---------------------

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #70 på: 21. Mars 2009, 11:21 »
Hvis du sjekker underforumet "Reiser" så diskuteres Newcastle - Fulham der, og man kan også spørre der etter tips til reisemuligheter :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 21. Mars 2009, 13:28 »
Owen er nok i troppen, men sitter på benken. Hvis det stemmer, så blir vel dette laget:

-----------------------Harper---------------------

Saylor------Coloccini----Bassong------Enrique

------------Smith-----Butt-------Nolan-----------
Løvenkrands-------------------------------Jonas

-----------------------Martins---------------------

Kan faktisk være lurt å spille med det laget. Da har vi sjanse å demme opp for midtbanen til Arsenal, og kan sette igang raske kontringer mot Martins.
Det skal sies at jeg er litt redd for at Martins blir for alene på topp, og at vi ikke har en plan over hvordan vi skal spille. CH skal få sjansen til å motbevise akkurat det.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 21. Mars 2009, 14:48 »
Skal baller til å vrake en match-fit Owen, skal sies. Så har stor respekt hvis han velger 4-5-1 med Martins på topp, hvis vi skal ha en spiss på topp ville jeg valgt Martins, han kan gjøre litt selv og skape furore bak der alene.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 21. Mars 2009, 15:13 »
Martins kommer nok til å få god hjelp offensivt av Jonas og Løvenkrands... Tviler på at han blir alene på topp.
Men jeg hadde likt å sett Owen og Martins på topp i dag.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 21. Mars 2009, 15:24 »
Liker 4-5-1 ideen jeg også! ville vært brilijant hvis Owen var klar, men føler 4-5-1 kan være gull uansett....
Er overhode ingen fan av løvenkrands, men farta hans kan være avgjørende i kontringsfasen! I tillegg bør en trio med Smith-Butt-Nolan i arbeidsrommet gi rom for våre kanter og backer...