20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 54043 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #45 på: 20. Mars 2009, 00:08 »
Det er også et faktum at vi har gitt mer i kamper mot gode lag de siste årene, derfor øyner jeg et pittelite håp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #46 på: 20. Mars 2009, 00:22 »
er alltid opptimist jeg! med samme innsats og spill som mot scum, så blir det ivertfall 1 poeng! men setter CH den samme midtbanen som sist så går alt til helvete!!!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 20. Mars 2009, 08:21 »
Midtbana må endrast på, om vi som mye som tenke på å klare 1 poeng, for det er det beste vi kan få ut av kampen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 20. Mars 2009, 09:22 »
Det kan jo ikke vi vite noe om. For alt vi vet kan Man Utd ha hatt en elendig kamp, og at det var årsaken til at vi virka gode, hvem vet. Men allikevel så vant de. Ingen bortsett fra de som var i garderoben vet for sikkert om det var motivasjonen fra Chris Hughton som førte til at vi spilte en god kamp.

Å herregud..Kanskje ditt og kanskje datt. Det var jo helt tydelig at spillerne hadde troa på å ta poeng mot ManU. Innsatsen og spiller var bedre enn på lenge. Og med et livlig hjemmepublikum samt flere spillere tilbake fra skader har jeg troa på at vi skal gi Arsenal kamp om poenga.

Helt enig. Problemet er CH den idioten bestemte selvsagt å rokkere på det laget som spilte veldig bra mot SCUM. Krants var stor på kontringene, og det gikk fort fremover siden butt ikke spilte. Hva gjorde CH mot et myye dårligere lag, vraket Kratnts og satte butt inn på midten igjen.. Jeg blir så rasende. Kjenner blodet koke når den premietosken blir filma.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 20. Mars 2009, 10:56 »
Det kan jo ikke vi vite noe om. For alt vi vet kan Man Utd ha hatt en elendig kamp, og at det var årsaken til at vi virka gode, hvem vet. Men allikevel så vant de. Ingen bortsett fra de som var i garderoben vet for sikkert om det var motivasjonen fra Chris Hughton som førte til at vi spilte en god kamp.

Å herregud..Kanskje ditt og kanskje datt. Det var jo helt tydelig at spillerne hadde troa på å ta poeng mot ManU. Innsatsen og spiller var bedre enn på lenge. Og med et livlig hjemmepublikum samt flere spillere tilbake fra skader har jeg troa på at vi skal gi Arsenal kamp om poenga.

Helt enig. Problemet er CH den idioten bestemte selvsagt å rokkere på det laget som spilte veldig bra mot SCUM. Krants var stor på kontringene, og det gikk fort fremover siden butt ikke spilte. Hva gjorde CH mot et myye dårligere lag, vraket Kratnts og satte butt inn på midten igjen.. Jeg blir så rasende. Kjenner blodet koke når den premietosken blir filma.

Ja og det endte opp med at Hull køyrte same taktikk som vi gjorde mot Scums, og kontra oss i senk. Mens vi pusla rundt som noki høns. Skjønnar ikkje kvifor vi ikkje kunne køyrt same taktikk som mot scums.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 20. Mars 2009, 14:24 »
Flott vær, ungefri, vorspiel og flatfyll. Alt ligger til rette for nok et tap. Neida, jeg tror faktisk på seier i morgen. På tide med et mål av Jonas og kanskje et et av Martins. 2-1...

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #51 på: 20. Mars 2009, 15:55 »
Walcott er skadd igjen,og rekker trolig ikke kampen imorgen. Positivt for oss i hvertfall:)

http://www.ba.no/sport/article4210059.ece

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 20. Mars 2009, 16:14 »
Tapet av Walcott skader ikke Arsenal SÅ mye, som vi lider når vi taper Martins.
De blir selvsagt svekket, men fortsatt har de et så sterkt lag at Newcastle bare skal være en liten bille de kan trampe på, og vips så finnes ikke den billen lenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #53 på: 20. Mars 2009, 16:22 »
Sant nok Joakim. Og med tanke på at de har hatt van persie på benken de siste kampene er dette en kamp jeg ser på som en meget tøff oppgave.
Men men,har skjedd større under i fotball. Og hvis vi kan spille ball slik vi gjorde i første del av kampen mot scums,så har vi en liten mulighet til poeng ;)

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #54 på: 20. Mars 2009, 16:50 »
TIpper vi skal klare å skrape et poeng fra denne kampen. tipper 1.1

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 20. Mars 2009, 16:55 »
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 20. Mars 2009, 16:59 »
Arsenal har flere av de beste spillerne er ute med skade, men jeg tror allikvel denne kampen blir vanskelig!
Vi sliter noe jævlig om dagen, men kan ta poeng dersom alle er konsentrerte. Får Arsenal en tidlig scoring, så tror jeg kampen er kjørt. Vi kan ikke legge oss bakpå, men angripe! Først da har vi sjanse til å ta poeng.

Skysports melder at Guthrie ikke er klar til kampen. Vi får nok Nolan - Butt sentralt.

http://www.skysports.com/football/match_preview/0,19764,11065_3005148,00.html

Howay The Lads!
« Siste redigering: 20. Mars 2009, 17:01 av Vegard9 »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 20. Mars 2009, 22:15 »
Owen shock as Hughton drops Newcastle striker for key battle
By Colin Young Last updated at 7:47 PM on 20th March 2009

Michael Owen has been dropped for Arsenal's visit to Newcastle United today.
Caretaker manager Chris Hughton has taken the controversial decision to leave out the former England striker and play Nigeria international Obafemi Martins up front on his own against the Gunners at St James' Park in this evening's televised game

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1163561/Owen-shock-Hughton-drops-Newcastle-striker-key-battle.html?ITO=1490

Vi får ta det med en klypesalt, men ingenting overasker meg i denne klubben.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 20. Mars 2009, 22:36 »
At Owen vrakes til fordel for en ekstra midtbanespiller mener jeg kan forsvares. Jeg skjønner tankegangen om litt ekstra muskler på en midtbane som i haugevis av kamper har blitt totalt utspilt. Butt - Smith - Nolan kanskje ?? Med Løven/Duff og Jonas på hver sin kant så klager jeg ikke.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 20. Mars 2009, 22:53 »
skal ikke se bort fra at CH vill ha geremi på banen! han valgte jo å ha han på banen selv om han er udugeli mot hull!