20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 54090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #30 på: 19. Mars 2009, 15:30 »
I neste kamp blir midten bekledd av følgende fire: Smith, Butt, Geremi, Nolan
Jonas trenger jo hvile stakkar, og hva er vel bedre enn å bruke de lynraske, teknisk brilliante vingene Smith og Geremi på hver sin kant, mens Butt og Nolan holder igjen sentralt? På topp så har vi jo Oba og Owen og alt kommer helt av seg selv bare de to spiller. Da vinner vi automatisk. Vi trenger ikke skape en sjanse, vi vinner likevel. Vi trenger ikke score et mål. Vi vinner likevel. Vi vinner alltid når Martins og Owen spiller. Derfor kan Jonas og Ryan Taylor få hvile. Duff plasserer vi på tribunen, så vi slipper å risikere å måtte bruke en god fotballspiller.

Beste humoren du klarer å komme opp med??
Humor?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 19. Mars 2009, 15:30 »
Jeg ler meg nesten i hjel. Elsker når folk overdriver sarkasme langt over det som burde vært lovlig!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #32 på: 19. Mars 2009, 22:26 »
Jeg ler meg nesten i hjel. Elsker når folk overdriver sarkasme langt over det som burde vært lovlig!

Enig.

Syns vi har mer enn en fair sjanse mot et ustabilt Arsenal. Spiller vi mot vårt optimale som vi har god mulighet for på lørdag, så skal man ikke skimse av oss.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 19. Mars 2009, 22:53 »
Blir garantert tap mot Arsenal. De har i tillegg fått tilbake mange av nøkkelspillerne sine, og de har bedre spillere enn oss på samtlige posisjoner.
Det er veldig lite sannsynlig at Chris Hughton skal klare å motivere spillerne til å tro at de kan ta poeng mot Arsenal.
Hadde alle spillerne hatt samme innstilling som Gutierrez, så hadde jeg hatt trua på uavgjort.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 19. Mars 2009, 22:59 »
Det er veldig lite sannsynlig at Chris Hughton skal klare å motivere spillerne til å tro at de kan ta poeng mot Arsenal.
Tja, han klarte det jo tydeligvis mot ManU, så hvorfor skulle han ikke klare det mot Arsenal?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 19. Mars 2009, 23:09 »
Han klarte ikke å motivere spillerne sine til å ta poeng mot Man Utd nei. Videre scorte vi kun fordi Van Der Sar tabbet seg ut. Men uansett, poenget mitt er at det blir tap mot, og jeg kan aldri se for meg at Chris Hughton er mannen som skal lede oss til seier mot Arsenal. Han klarte det ikke mot Hull og Bolton, så tviler på at spillerne har stor tro på poeng mot Assanal.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 19. Mars 2009, 23:11 »
Han klarte ikke å motivere spillerne sine til å ta poeng mot Man Utd nei.
Det har jeg aldri sagt heller. Jeg sa at han motiverte spillerne sine til å tro at de kunne ta poeng mot ManU.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. Mars 2009, 23:22 »
Det kan jo ikke vi vite noe om. For alt vi vet kan Man Utd ha hatt en elendig kamp, og at det var årsaken til at vi virka gode, hvem vet. Men allikevel så vant de. Ingen bortsett fra de som var i garderoben vet for sikkert om det var motivasjonen fra Chris Hughton som førte til at vi spilte en god kamp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. Mars 2009, 23:25 »
Det kan jo ikke vi vite noe om. For alt vi vet kan Man Utd ha hatt en elendig kamp, og at det var årsaken til at vi virka gode, hvem vet. Men allikevel så vant de. Ingen bortsett fra de som var i garderoben vet for sikkert om det var motivasjonen fra Chris Hughton som førte til at vi spilte en god kamp.

Å herregud..Kanskje ditt og kanskje datt. Det var jo helt tydelig at spillerne hadde troa på å ta poeng mot ManU. Innsatsen og spiller var bedre enn på lenge. Og med et livlig hjemmepublikum samt flere spillere tilbake fra skader har jeg troa på at vi skal gi Arsenal kamp om poenga.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. Mars 2009, 23:28 »
Mulig de hadde troa, jeg veit ikke. Men de tapte, og det gjør de mot Arsenal også. Men derson det du tror skjer, så blir jeg lykkelig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 19. Mars 2009, 23:36 »
Mulig de hadde troa, jeg veit ikke. Men de tapte, og det gjør de mot Arsenal også. Men derson det du tror skjer, så blir jeg lykkelig.

Så du meinar vi ikkje spelte ein GOD(vertfall i åpninga) kamp mot Scums? Eg vil sei at greier vi spela slik vi gjorde i starten mot Scums heile kampen mot Arsenal så kan vi ha ein sjanse. So mykje meir kan vi jo ikkje be om akkurat no...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. Mars 2009, 23:42 »

Så du meinar vi ikkje spelte ein GOD(vertfall i åpninga) kamp mot Scums? Eg vil sei at greier vi spela slik vi gjorde i starten mot Scums heile kampen mot Arsenal så kan vi ha ein sjanse. So mykje meir kan vi jo ikkje be om akkurat no...

Har jeg sagt at vi ikke spilte en god kamp mot Scums?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 19. Mars 2009, 23:47 »

Har jeg sagt at vi ikke spilte en god kamp mot Scums?
Men hva faan er det du skal diskutere egentlig a?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 19. Mars 2009, 23:51 »
Slapp av litt a. Herregud, jeg ville bare fram til at jeg tror det blir tap mot Arsenal med Chris Hughton som ansvarlig.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #44 på: 20. Mars 2009, 00:01 »
Ingenting som tilsier at vi skal vinne denne matchen.

Vi har en seier på de siste 13 kampene og møter et formlag som ute etter å befeste neste års CL plass med nøkkelspillere tilbake. Til tross for nedrykk i horisonten ser det ikke akkurat til å motivere den gjengen vi sender utpå i særlig stor grad.. Kan vente en rekke "Players gotta step up to the plate" kommentarer fremover som virker fullstendig meningsløse.. S Taylor, Owen, Geremi pleier å rotere på dette for å få litt variasjon.

Uansett for å ikke spore av helt. Tipper 1-3 til Arsenal. Vi kommer sikkert til å spille en brukbar kamp mht innsats, noe som vil gi optimistene vann på mølla, men det holder ikke så lenge man ikke vinner kamper.
Øyner en liten sjanse dog, rett og slett fordi vi ikke har vunnet mer enn en kamp på 13 kamper, samt at Arsenal har tøft program. Jævlig tynt, men bedre enn ingenting.

Når det er sagt er det et et udiskutabelt faktum at de er i en fullstendig annen klasse enn oss.