20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem vil DU ha med vidare?  (Lest 6085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem vil DU ha med vidare?
« Svar #30 på: 17. Mars 2009, 22:11 »
Helt enig i alt du sier her Joakim, bortsett fra kanskje Edgar.
Er villig til å la han få et år, evt ut kontrakten, på å imponere.

Edit: Ved nærmere ettersyn ser jeg at Edgars kontrakt går ut ved sesongslutt. Men med tanke på skadene vi pleier å få, mener jeg Edgar kan være back-up. Blir 22 i mai, og er ikke for dårlig for oss..
« Siste redigering: 17. Mars 2009, 22:14 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. Mars 2009, 22:13 »
Vil ikkje ha med videre: Kinnear, Hughton. Colin C. og Ashley + styret hans
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17. Mars 2009, 22:17 »
Har ikke noe imot å ha med å ha med Hughton og Ashley videre. Så lenge CH ikke får ansvaret for laget (noe kanskje en assisterende manager burde regne med?), og Ashley får tak i et mer kompetent styre. Bare han hadde fått inn David Dein elns. Det hadde vært saker :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 17. Mars 2009, 23:27 »
Eneste grunnen til at jeg ser Edgar med videre er nok at han kaaanskje (garantert med Ashleys politikk) vil måtte fungere som nødbackup. Ser ikke at Edgar skal bli noe mer enn det en mann som Ramage var - altså aldri riktig god nok...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Mars 2009, 15:05 »
Jeg synes vi bør kvitte oss med de som ikke er god nok før de vokser ut av talent-rollen og inn i useless bastard-rollen.

Ramage ble i denne klubben alt, alt for lenge. Skal Edgar ha noen som helst sjanse til å bli a-landslagsspiller for Canada, med en viss respekt for seg selv, så bør han finne seg en annen klubb på et nivå som passer han bedre, hvor han har større sjanser til å få spille.
Selv om det er flott å sitte på St. James' Park som tilskuer, så er det en sport for oss som ikke er gode nok i fotball. Edgar er god nok for et høyere nivå enn den gjengse tribunesliter på SJP.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Mars 2009, 18:12 »
Jeg synes Edgar holder fint som et fjerdevalg på stopperplass, men for hans egen del burde han komme seg bort og få fast førstelagsspill. Edgar har stort sett spilt back når han har fått sjansen, men han er ingen back og prestasjonene har vært så som så. Derimot synes jeg han har vært god da han har spilt stopper. Han spilte noen kamper på slutten i fjor og imponerte hvertfall meg til tider. Jeg tror han forsvinner til sommeren, men jeg håper han blir i klubben som et back-up et år eller to til.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM