20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem vil DU ha med vidare?  (Lest 6101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvem vil DU ha med vidare?
« Svar #15 på: 14. Mars 2009, 23:36 »
Jeg må helt seriøst stille spørsmålet; hva er det de ser i Ameobi som vi ikke ser?
Det må være en grunn for at han gang på gang får tillit. Gang på gang får ny kontrakt, og aldri kvittes med.
Hvorfor? Hva er det som er så spesielt med han at han fortjener å ha vår nydelige drakt på seg?
Bottom line: hvorfor er Ameobi fortsatt i klubben?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 15. Mars 2009, 02:36 »
Både Big Sam og KK viste liten tillit til jævla Ameobi, så jeg hadde store forhåpninger om at han kom til å forlate oss ganske kjapt, den gang ei.
Ameobi er nok en spiller som aldri gjør noe galt, han sier nok yes sir uansett, og er sikkert jævla grei og religiøs og alt det derre.
Ikke veit jeg, men jeg vil bare ha den mannen ut. Jeg merker at jeg må anstrenge meg for å ikke mislike han - og det er ikke bra. Starten under Kinnear var tydeligvis en formtopp for Ameobi, for nå er han definitivt tilbake til hva man har blitt vant til å se av ham over flere år nå. Og det syns jeg igrunn bare ødelegger for resten av laget.

Ellers - ut med Cacapa, Geremi og Viduka, muligens også Edgar.
Vi har en liten stall og vi trenger rett og slett bare mer tyngde og kvalitet i den, og større utvalg av spillertyper - blant annet noen annerledes midtbanespillere enn de tradisjonelle engelske fighterne som vi igrunn har nok av. Har ikke råd til å slippe så mange spillere så tynn stallen vår er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #17 på: 15. Mars 2009, 10:01 »
Er det noen som tør stå frem og innrømme at Viduka ikke var et godt kjøp?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #18 på: 15. Mars 2009, 12:15 »
Fikk han vel gratis da, så vi har gjort det verre enn Viduka på transferfronten...
Ellers har skader ødelagt mye for Viduka. I mine øyne, fortsatt en habil targetspiss.

Og jeg er helt enig med deg Kristoffer. Jeg vil ha ut Ameobi snarest, helst for 5 år siden. Men virker umulig..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 15. Mars 2009, 12:34 »
Einaste feilen med Viduka - anskaffelsen var at vi ikkje la opp løn etter kor mykje han kom til å spela...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 15. Mars 2009, 13:16 »

Jeg var misfornøyd når vi henta han, men ga han en sjanse....men han har enten vært rævva eller skada, bortsett fra 6-7 kamper i fjorårsesongen. Har også en vanvittig lønn. Er ikke overraska over at dette har vært et skandaløst dårlig "kjøp". Vi må slutte å kjøpe spillere som er over toppen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #21 på: 15. Mars 2009, 13:55 »
Nei jeg er ikke redd for å si at jeg mener Viduka var et dårlig kjøp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Mars 2009, 15:44 »
Nei jeg er ikke redd for å si at jeg mener Viduka var et dårlig kjøp.

Eit av alt for mange i denna klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 15. Mars 2009, 20:33 »
Viduka ble et dårlig kjøp - i etterpåklokskapens navn. Men da vi signa han gratis var jeg veldig fornøyd, for Viduka var særdeles god for Boro sesongen før, og er skadefri en klassespiss. Dessverre så vi bare det så jævla sjeldent. Men det var i mine øyne riktig å hente han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 16. Mars 2009, 14:42 »

Det bildet der beviser jo bare hvor godt Cissé passer inn i Mackem-land.
Det MÅ jo være mannen med skjegget som står fremst der, med ballen?

Jeg må helt seriøst stille spørsmålet; hva er det de ser i Ameobi som vi ikke ser?
Det må være en grunn for at han gang på gang får tillit. Gang på gang får ny kontrakt, og aldri kvittes med.
Hvorfor? Hva er det som er så spesielt med han at han fortjener å ha vår nydelige drakt på seg?
Bottom line: hvorfor er Ameobi fortsatt i klubben?

Ameobi har nok en innsats som ville helvete på trening. Når det er kamp, så står han der med hoftefeste og et lurt smil, og vet at han har lurt manageren trill rundt. Dessuten hjelper det som regel å ha livstidsmedlemsskap i Gutteklubben Grei.

Da vi kjøpte Viduka var det greit nok. Selv om det kanskje burde ringt en bjelle når vi visste at Boro-fansen var sjeleglade for å bli kvitt'n. Ekspertene trodde i likhet med oss, at vi hadde gjort et varp. Jeg er ikke redd for å si at vi, og ekspertene tok feil, mens Boro-fansen hadde rett.

Når det er sagt, så synes jeg Viduka er en god spiller. Og han har vist glimt av kvaliterer jeg verdsetter i Newcastle-drakta også. Men det er på høy tid at mannen drar etter sesongen. Uavhengig av om vi rykker ned eller holder oss oppe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #25 på: 16. Mars 2009, 20:09 »
Harper: Må bli til vi evt har en like rutinert. Evt ersatter Jussi Jaskelainen
Krul: Ung , lovende.
Foster: As above

Enrique: Vår eneste rene v,back. Ung og lovende.
Bassong: Har visst seg og være et røverlkøp.
Cacapa: Ut, nuff said.
Beye: Rutinert og solid.
Taylor: Lokal ungutt, som blør for newcastle. Men bør utviklse seg enda mer.
Colo: Litt trøblete pl start , kanskje mye pga rotete klubb. Må få mer sjangs under stabile forhold.
Edgar: Helt ok squad player, men tror han mangler det som skal til i PL

Butt: Bør erstattes, men å ha i bakhånd er ingen dum ide.
Barton: Neste sesong MÅ han bevise sitt virkelige potensiale i Newcastle trøya
Guthrie: God nokk i eit rotasjonssystem, skal vere med vidare
Smith: Et godt bud bør han være på vei ut.
Geremi: Ut asap
Nolan: Med videre
Duff: Må selges
Jonas: Klart videre
Ryan Taylor: Med videre
Løvenkrands: Ut

Owen: Med videre om han vil. Kanskje på en urealistisk pay as you play
Martins: Konstant faremoment, skaper ting aleine. Skal vere med vidare
Ameobi: Ut asap
Carroll: Bør kanskje få litt mer sjangs foran ameobi. Men et bra bud bør kanskje aksepteres
Viduka: Ut

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 16. Mars 2009, 21:08 »
Hvorfor skal Duff og Løvenkrands ut??

Løvenkrands synes jeg har vist seg som et lite kupp, mens Duff har vist denne sesongen at han er tilbake som en god PL ving. Begge er selvsagt gode nok for Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 16. Mars 2009, 21:41 »
Steve Harper - En god keeper som skal være med videre.
Tim Krul - Har lyst å se ham med videre. Har potensiale til å bli en svært god keeper.
Faser Foster - Har også lyst å se han med videre. Kan bli god.

Steven Taylor- Har vært varierende i år. Synes han har spilt ganske bra på høyreback i det siste. Skal såklart være med framover.
Sebastien Bassong - KANONKJØP! Selfølgelig med videre.
Fabricio Coloccini - En meget god stopper når han er i form. Vært varierende i sin første sesong her, men skal være med videre.
Claudio Cacapa - Har ikke det som trengs. Er nødt til å forsvinne.
Jose Enrique - Har kvaliteter til å bli en klasseback. Skal selfølgelig være med videre.
Habib Beye - Klassespiller! Med videre.
David Edgar - Kan selges. Jeg tror ikke han har det som trengs, og hvis vi får et greit bud på ham så bør han selges.

Danny Guthrie - Tror han kan bli en viktig brikke for oss i framtida. Lyst å se mer av han.
Joey Barton - Har mye å bevise, og tror også han kan bli viktig for oss. Vil se han videre.
Nicky Butt - Bør erstattes. Kan være back-up, men ikke mer.
Kevin Nolan - En god midtbanespiller som gir alt. Med videre.
Geremi - Bør selges.
Damien Duff - Med videre.
Jonas Gutierrez - Har vært god i sin første sesong i PL, og tror han blir bedre til neste år.
Ryan Taylor - Har ikke vist så mye enda, men kan bli viktig. Med videre.

Peter Løvenkrands - Synes han har vist seg å være god, og har lyst å se han med videre.
Mark Viduka - Må selges. Over toppen!
Shola Ameobi -Møkkaspiller og skulle gjerne sett at han forsvant!
Michael Owen - Håper han blir med videre, men er redd han forsvinner. Skal være med videre dersom han ønsker det!
Obafemi Martins - Selfølgelig med videre. En av våre beste spillere.
Andy Carroll - Har potensiale til å bli en god spiss. Med videre.

Konklusjonen blir da; Shola Ameobi, Geremi, Mark Viduka, Claudio Cacapa og evt. David Edgar MÅ ut!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #28 på: 17. Mars 2009, 16:15 »
Hvorfor skal Duff og Løvenkrands ut??

Løvenkrands synes jeg har vist seg som et lite kupp, mens Duff har vist denne sesongen at han er tilbake som en god PL ving. Begge er selvsagt gode nok for Newcastle.

Til nøds kan jeg se Løvenkrands videre. Helt ok spiller men ikke mer. Duff er jo forferdelig. Han er lønn som de fleste kan drømme om. Av de kampene jeg har sett så har han vært elendig. Han ikke utfordre, pasningsfoten er ikke noe skryte av og han har ikke fart. Nei, ut asap!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 17. Mars 2009, 16:53 »
Steve Harper: På sitt beste er han god. Men har vært svak etter at Given dro. Skal selvsagt bli med videre. Men ett år til er nok.
Tim Krul: Spennende keeper. Stort talent. Stort potensiale. Har vist seg frem på a-laget med suksess før. Skal selvsagt bli med videre.
Fraser Forster: Stort talent. Masse potensiale. Skal selvsagt med videre.

Steven Taylor: Varierer fremdeles for mye i prestasjonene, men potensialet kan ikke benektes. Soleklart med videre.
Sebastien Bassong: Selvfølgelig skal vi ha med vår beste forsvarsspiller videre.
Fabricio Coloccini: Selvfølgelig skal vi ha med vår nest beste stopper videre.
Claudio Cacapa: Er for gammel for dette gamet. Ut.
Jose Enrique: Veldig spennende back. Fortsatt en del å gå på, men har tatt store steg denne sesongen. Er redd Kinnear ikke liker ham, men bør selvsagt være med videre.
Habib Beye: Klassespiller. Med videre!
David Edgar: Har aldri fått tillitt av noen trenere. Med alle de talentene som er kjøpt til reservelaget i det siste, er det vel like greit å la Edgar gå.

Danny Guthrie: Spennende spiller. En mann for fremtiden. Videre.
Joey Barton: Veldig god spiller. Har ikke hatt noen problemer etter fengselsoppholdet. Vil se han videre.
Nicky Butt: Jeg liker Butt, men han er ikke god nok til å spille fast. Bør erstattes, men fortjener en backup-rolle. Kanskje også evt. juniorcoach?
Kevin Nolan: Hardtarbeidende og god midtbanespiller. Med videre.
Geremi: Langt ifra god nok. Ut! NÅ!
Damien Duff: For god til at vi kan la han gå.
Jonas Gutierrez: Klassespiller! Videre!
Ryan Taylor: Ikke vår beste spiller, men ikke vår dårligste heller. Har en brukbar dødballfot. Kan være kjekt å ha. Videre.

Peter Løvenkrands: Har overbevist meg i de kampene han har spilt. Bør få kontrakt.
Mark Viduka: Har gjort sitt. Ikke god nok lenger. For mye skadet. Ut!
Shola Ameobi: Forsvinner aldri. Men burde forsvunnet for lenge siden.
Michael Owen: Klassespiller i form. Målgarantist. Skal selvfølgelig med videre, om han bare vil det selv.
Obafemi Martins: Klassespiller. Videre!
Andy Carroll: Spennende talent. Har ferdigheter jeg liker. Men har langt igjen. Videre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon