20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #555 på: 23. Mai 2009, 13:04 »
Ja, jo. Du har vel et godt poeng Øyvind :P

Men Kristoffer. Jeg håper du skjønte at det ikke var supporterne jeg mente vi ikke kunne sammenligne oss med? Det var antall tilskuere, som du sikkert har skjønt nå.
For Toon Army er slik jeg kjenner den, en av verdens beste supportergrupper!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #556 på: 23. Mai 2009, 13:13 »
Hehe, skjønte den!
Var bare som tilsvar på en del av kritikken fra dem som sier at geordiene er en gjeng medgangssupportere. Det er vrøvl!
Det fins medgangssupportere overalt, men geordiene kan være stolte over sitt bidrag i år! Jeg husker eksempelvis bare fra Liverpool under Gerard Houllier, da det var store tomrom på Anfield. Da prater man ikke motgang i så stor stil som den folket i Newcastle har opplevd omtrent siden først spark på ballen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #557 på: 23. Mai 2009, 14:02 »
Drømte at vi rykka ned i natt....
Har enda til gode å være sanndrømt, skal sies :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Bokhylle

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #558 på: 23. Mai 2009, 15:09 »
Drømte at vi rykka ned i natt....
Har enda til gode å være sanndrømt, skal sies :P

Jeg drømte vi lå under 2-0 jeg. Da fikk Shearer nok og satt inn seg selv, for så å putte to. Selvfølgelig tapte Hull og plassen var sikra :P

Men uansett, jeg er dritnervøs. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ut og se kampen ei mårra eller om jeg skal se den alene. Det kan fort bli stygge scener hvis det går dårlig.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #559 på: 23. Mai 2009, 15:35 »
Jeg hadde mildt sagt en jævlig drøm i natt, vi snudde 3-0 til 3-4, men plassder gikk te helvete i og med at Sunderland knuste Chelsea og Hull banke Manutd, fy faen om det der hadde skjedd, da hadde jeg aldri sett en fotballkamp igjen tror jeg.

Peter

• Gjest
« Svar #560 på: 23. Mai 2009, 16:14 »
Jeg hadde mildt sagt en jævlig drøm i natt, vi snudde 3-0 til 3-4, men plassder gikk te helvete i og med at Sunderland knuste Chelsea og Hull banke Manutd, fy faen om det der hadde skjedd, da hadde jeg aldri sett en fotballkamp igjen tror jeg.

Det var jo litt drøyt. Jeg tror de fleste av oss ville sett flere kamper selv om det hadde skjedd.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #561 på: 23. Mai 2009, 16:42 »
Legg merke til "tror jeg", hadde jo garantert ikke klart å holde meg unna fotball, men fy faen så forbanna jeg hadde blitt! :p

Peter

• Gjest
« Svar #562 på: 23. Mai 2009, 16:47 »
Legg merke til "tror jeg", hadde jo garantert ikke klart å holde meg unna fotball, men fy faen så forbanna jeg hadde blitt! :p

Ja,ja. Det er lov og misforstå. ;)

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #563 på: 23. Mai 2009, 18:45 »
Før var det jo ståplassar så dei tok gjerne meir, vår tilskuarrekord er på 60 000 eller noko, og den vart vel satt på 50-talet så det er ikkje mindre imponerande at/hvis vi setter denne rekorden i 2009.

Ikke langt i fra, men sant skal være sant. Rekorden er 68,386, mot Chelsea 3 september 1930

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #564 på: 23. Mai 2009, 20:05 »
Før var det jo ståplassar så dei tok gjerne meir, vår tilskuarrekord er på 60 000 eller noko, og den vart vel satt på 50-talet så det er ikkje mindre imponerande at/hvis vi setter denne rekorden i 2009.

Ikke langt i fra, men sant skal være sant. Rekorden er 68,386, mot Chelsea 3 september 1930

Ahh, burde eg visst, men gadd ikkje slå det opp. Uansett poenget er det samme  :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 23. Mai 2009, 20:32 »
En ting er sikkert. Dersom vi rykker ned tar jeg turen over for å se første hjemmekamp for å støtte opp! Dersom vi holder oss venter jeg til jeg faktisk har råd til en slik reise ;)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #566 på: 23. Mai 2009, 22:25 »
Skal reise over å støtte Castle uansett hvilken div vi er i jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #567 på: 24. Mai 2009, 11:58 »
Jeg skal over til neste sesong. Har en kompis som er Doncaster-fan, så vi har planer om å dra til Doncaster om vi rykker ned. Det skal sies at disse planene ble lagt i fylla da...
Godsanger?

Twitter: @BjerreP