20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #360 på: 10. Mai 2009, 01:52 »
Faye VAR jo god hos oss også! Forrige sesongs klart best stopper!

Jeg synes Faye var midt på treet i NUFC drakt, ble ikke voldsomt imponert over han. Synes han viste og viser klare svakheter når det kommer til fart og teknikk.
På et Stoke lag som spiller 4-5-1 og veldig soneorientert forsvarspill, og med 10 spillere bak ballen som i tillegg ligger tidvis dypt er det vanskelig å komme seg til sjanser. At Stoke også har begynt en ny sport, "headball" istedenfor fotball gjør nok sitt til at Faye blir godt lagt merke til. Det er jo i luftrommet han er desidert best.

Faye spilte kamper i NUFC der vi ble direkte rundspilt, og viste seg ikke som en klippe i forsvaret vårt. Grunnen til det er nok alle trenerbyttene og den manglende drillingen av forsvaret og laget forøvrig om hvordan man skal opptre når vi ikke har ballen. Newcastle har mye å hente på dette området, men med stabilitet og en god trener kan nok til og med Coloccini, Taylor, Bassong, Beye, Enrique, Edgar, Raylor, osv, også vise seg som MYE bedre spillere.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 10. Mai 2009, 01:57 »
Eg synes Faye var vår klart beste stoppar forige sesong, og skulle gjerne sett han fortsatt var her. Trur han og Bassong hadde utfylt kverandre meget godt. Problemet var at han sleit litt for mykje med skader.

Når det gjeld sjansane våre til overlevelse anser eg dei til ca 48%.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 10. Mai 2009, 02:09 »
Eg synes Faye var vår klart beste stoppar forige sesong, og skulle gjerne sett han fortsatt var her. Trur han og Bassong hadde utfylt kverandre meget godt. Problemet var at han sleit litt for mykje med skader.

Merklig det der, at folk tror han ville fått bedre teknikk og blitt raskere sånn over natta med en ny makker på midtstopperplass.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 10. Mai 2009, 02:31 »

Merklig det der, at folk tror han ville fått bedre teknikk og blitt raskere sånn over natta med en ny makker på midtstopperplass.

Har eg sagt det? Bassong har meget stor fart, Faye har mindre fart men hakket meir duellstyrke og rutine, derfor trur eg dei kunne utfylt kverandre godt. Litt som Ferdinand/Vidic i Manu (uten sammenligning forøvrig). At Faye ikkje er nokon verdensklasse stoppar er eg fullt klar over, men likevel en av dei bedre vi har hatt i nyare tid.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 10. Mai 2009, 12:16 »
Det var i det minste mye mer tæl og innsats over Faye enn over mannen med altfor mye hår.
Vi kunne i det minste stole på at Faye gjorde sitt ytterste. At han ikke alltid var god nok for så være.
Colo har en lei tendens til å gi veldig fort opp, og gidder ikke løpe de ekstra meterne for å prøve å rette opp egen feil. Jeg kan aldri huske å ha sett Faye være lat.

I mine øyne er det lov å mislykkes. Hvis ferdighetene ikke strekker til, så får det heller bare være. Men da skal du i det minste prøve å veie opp for det, men en heidundranes innsatsvilje. Du skal i det minste PRØVE å rette opp feil. Der har Coloccini sviktet altfor altfor mange ganger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 10. Mai 2009, 13:16 »
Faye har jo en relativt god teknikk, og fungerer veldig godt som anker også. Langt bedre med ball enn eksempelvis Butt. Han mangler litt fart, men han var uten tvil vår beste stopper forrige sesong, og var jevnt over ganske solid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #366 på: 10. Mai 2009, 16:16 »
Jeg hadde likt å sett Faye sammen med Bassong i forsvaret, det tror jeg hadde vært konge. Det er så mange spillere jeg skulle ønske at Newcastle aldri hadde solgt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 10. Mai 2009, 20:16 »
Ja, mange spillere eg skulle ønske vi ikke hadde solgt, men mest av alt skulle eg ønske at vi hadde erstattet med noen andre!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #368 på: 10. Mai 2009, 20:16 »
Det er mange vi ikke skulle kjøpt også!

Peter

• Gjest
« Svar #369 på: 10. Mai 2009, 20:53 »
F.eks. Albert Fucking Luque.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 10. Mai 2009, 21:35 »
Er vel nok av eksempler i dagens stall. Michael Fuckings Owen. Joey Fuckings Barton. Fabrizio Fuckings Coloccini..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Peter

• Gjest
« Svar #371 på: 10. Mai 2009, 21:44 »
Glemte dem hehe.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 10. Mai 2009, 21:52 »
Er vel nok av eksempler i dagens stall. Michael Fuckings Owen. Joey Fuckings Barton. Fabrizio Fuckings Coloccini..

Damien Duff, Claudio Cacapa, Alan Smith, Kevin Nolan, Ryan Taylor, Xisco, Nacho Gonzales osv, osv. Alle med Fuckings til mellomnavn, selfølgeli  :P

Peter

• Gjest
« Svar #373 på: 10. Mai 2009, 21:56 »
Ikke glem Mark F. Viduka og F Geremi. :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #374 på: 10. Mai 2009, 22:06 »
F.eks. Albert Fucking Luque.
Aldri snakk stygt om Albert Luque så lenge Benson kan se det ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.