20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 86009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #285 på: 04. Mai 2009, 23:19 »
West Ham vant nå ihvertfall mot Stoke på Britannia i helga, og Stoke har vel langt mindre å spille for enn Hull - så komplett umulig er det ikke..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 04. Mai 2009, 23:19 »
Sunderland er skikkelig ute å kjøre. Hørte et intervju med en Sunderland-fan og han sa at det var tragisk å se alle disse dyre spillerne som ikke viser glød for laget ute på banen. Han sa at til og med den sesongen de rykka ned med den minste poengfangsten noensinne  så var det likevel noen kamper hvor de klappet av spillerne, på grunn av god innsats. Da hadde de bare ikke godt nok lag, men innsats, nå ser det ut som det motsatte.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 04. Mai 2009, 23:22 »
West Ham vant nå ihvertfall mot Stoke på Britannia i helga, og Stoke har vel langt mindre å spille for enn Hull - så komplett umulig er det ikke..

Stoke synes jeg kan spille om å havne på 11 eller 12 plass, er stort for et nyopprykka lag det. Kan jo ta 10-plassen fra Tottenham også hvis de taper resten. Tror uansett at det ikke finnes et lag som ikke gir alt på hjemmebane.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 04. Mai 2009, 23:24 »
Hull spiller hjemme mot Stoke og borte mot Bolton...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 04. Mai 2009, 23:24 »
Hull spiller hjemme mot Stoke ikke omvendt, dessverre. Jeg frykter den kampen kan bli avgjørende.
an sparker ikke Bobby Robson??

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 05. Mai 2009, 11:15 »
I bunn og grunn står alt på at vi slår Boro og Fulham. Dette skal vi klare på en god dag, pluss at et desperat Newcastle skal kunne klare å holde Villa i sjakk. Jeg aner ikke hva som skjer, men ingenting er avgjort før siste serierunde. Teorien om Sland ned er ikke helt fjern, men da MÅ vi vinne disse to hjemmekampene. Kommer til å drite i buksa i 2 uker fremover, er nervøs bare jeg skriver det her jeg...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 05. Mai 2009, 16:14 »
Hull spiller hjemme mot Stoke og borte mot Bolton...

Vinner Hull de to kampene så ser det mildt sagt ikke lyst ut for Newcastle..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 05. Mai 2009, 18:23 »
Vinner Hull de to kampene er jeg stygt redd vi rykker ned. Noe jeg er stygt redd for fra før av. Men jeg ser ikke helt hvordan vi skal greie 9 poeng på 3 kamper. 6 poeng ser vanskelig nok ut, for ikke å snakke om 7.

Det blir vanskelig nok for oss om Hull skulle vinne bare én av de to kampene. For hvert poeng Hull tar, må vi ha dobbelt så mange.
Men selv om Hull spiller før oss, tror jeg vi først og fremst skal konsentrere oss om å slå Boro. Klarer vi ikke det er vi mer eller mindre sjanseløse. Uansett hvordan man vrir og vender på det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 05. Mai 2009, 19:05 »
Etter å ha tenkt ganske mye på det i dag, er jeg 99% prosent sikker på at vi rykker ned. Jeg er helt sikker. Noe annet enn nedrykk ville overrasket meg mer enn Strindheims cupseier over Rosenborg i 2000. Vi kommer ikke til å vinne flere kamper denne sesongen. Har dere sett Newcastle det siste halve året? Fy faen, jeg skjemmes over hvor lite spillerne gir for laget, og jeg skjemmes over hvor lite sjanser vi skaper (for oss selv, ikke motstanderen altså). Vi må være det laget i Premier League som skaper færrest sjanser. På de siste tre kampene tror jeg vi ender opp med maksimalt ett fattig poeng, hjemme mot Boro. Vi taper mot Fulham. Vi taper mot Villa.

Noe svært drastisk skal skje om mine spådommer slår sprekker. Innse det, jeg gidder ikke å lese mer om folk som skal tviholde på de siste håpene. Jeg har gitt opp. Kall meg sviker eller hva dere vil, men jeg har slått meg til ro med realiteten av at vi rykker ned.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 05. Mai 2009, 19:57 »
Ser heller ikkje korleis vi skal vinna. Stor sjanse for U i begge heimekampane. Vi er jo det laget som spelar flest uavgjort. Litt av grunnen til at vi ligg der vi ligg. Kan ikkje sjå korleis det plutsleg skal snu. Og i tillegg spelar vi alltid uavgjort mot Boro, har vel gjort det dei siste 5 heimekampane.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 05. Mai 2009, 20:00 »
Vinnner vi mot Boro så kanskje vi får litt selvtilitt! Fulham er et lag vi skal slå hjemme, men med nervene denne kampen medfører så er den helt åpen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #296 på: 05. Mai 2009, 20:23 »
Er redd vår innsats og evne til å evt vinne kampen mot boro avhenger litt med resultatet i kampen Hull-Stoke. Vinner Hull er jeg redd en del av våre spillere for alvor begynner å tenke på sin egen arbeidssituasjon neste sesong....

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 05. Mai 2009, 20:36 »
Da bør de begynne å vise seg fram snart, ellers blir det ikke mange toppklubber som er interessert i våre spillere tror jeg. Ikke mange av Newcastle spillerne som har vist at de hører hjemme på et høyere nivå enn championship hittil i år..

Men uansett hva som skjer så må det renskes opp både her og der i Newcastle i løpet av sommeren. Vi kan ikke fortsette med samme gjengen i verken premier league eller championship. Storrengjøring må til både blant spillerne, støtteapparatet og toppledelsen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 06. Mai 2009, 14:01 »
Jeg tror vi slår Boro og FUlham, det jeg er redd for er om Hull eller Sunderland vinner. Er stygt redd for at vår nedrykksskjebne bunner ut at vi går tom for kamper å ta de igjen på...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Wommelom

• NewUtd.no
  • Flaskebærer
    • Vis profil
« Svar #299 på: 06. Mai 2009, 15:32 »
Det er 3 kamper igjen av årets sesong. Utgangspunktet forran kampene ser slik ut for alle lagene som i teorien kan rykke ned.

12 Bolton              35  11 6 18  40 - 51   39
13 Stoke               35  10 9 16  33 - 50   39
14 Portsmouth       35  9 11 15  35 - 53   38
15 Blackburn         35  9 10 16  38 - 58   37
16 Sunderland       35  9 8  18  31 - 48    35
17 Hull City           35  8 10 17  37 - 60   34
18 Newcastle         35  6 13 16  37 - 56   31
19 Middlesbrough   35  7 10 18  25 - 51   31
20 West Bromwich 35   7 7 21   33 - 64   28

GJENVÆRENDE KAMPER:

Bolton har 8 poeng forsprang og møter (H) Sunderland, (H) Hull og (B) City. bare teori kan sende de ned.

Stoke har 8 poeng forsprang og møter (B) Hull, (H) Wigan og (B) Arsenal. Bare teori kan sende de ned.

Portsmouth har 7 poeng forsprang og møter (B) Blackburn, (H) Sunderland og (B) Wigan. Bare teorien kan sende de ned.

Blackburn har 6 poeng forsprang og møter (H) Portsmouth, (B) Chelsea og (H) WBA i de 3 siste kampene. Hvis laget går på en smell mot portsmouth og taper mot Chelsea så ender de fort nedi sumpen igjen. Men dette er lite sannsynlig.

Sunderland
har 4 poeng forsprang og møter (B) Bolton, (B) Portsmouth og (H) Chelsea i de 3 siste kampene. Det kan virke som om det er Sunderland som står igjen med de vanskeligste kampene, med to bortekamper og chelsea hjemme i siste, blant dumpekandidatene. De bør derfor være sikre før siste runde.

Hull
har 3 poeng forsprang og møter (H) Stoke, (B) Bolton og (H) Man U i de 3 siste kampene. Jeg tror de slår Stoke ganske greit hjemme og får med seg poeng mot Bolton. Da spørs det om Manu har noe å spille for når hull - manu møtes i siste kampen, men tror manu tar Hull da.

Newcastle møter (H) Middlesbrough, (H) Fulham og (B) Villa. Vinner vi mot Middlesbrough er sjansen der, men jeg tørr ikke si mer før den kampen er over.

Middlesbrough står med lik poengsum som NUFC og møter (B) NUFC, (H) Villa og (B) West Ham. For middlesbrough er kampen mot NUFC vinn eller forsvinn. uavgjort vil være ett dårlig resultat. Videre er ikke Villa og Bolton de største hinderene ettersom de ikke har noe mer enn ære å spille for.

WBA står med 3 poeng mindre enn NUFC og møter (H) Wigan, (H) Liverpool og (B) Blackburn. Jeg tror ikke de har noen som helst sjanse til å holde seg.

Jeg tror selv at Hull tar minst 3 poeng. Det vil si at NUFC minst må ha minst 6 poeng. I tillegg trenger ikke 6 poeng å være nok hvis vi taper mot Middlesbrough. Newcastle må ta 6 poeng på de tre siste, og 3 av de må komme mot middlesbrough. Hva mener dere?