20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #195 på: 27. April 2009, 15:00 »
Tørr ikke tenke hva et nedrykk kan føre til. Derfor får vi bare håpe så lenge vi kan og satse på at vi slipper å rykke ned...
Håpet er ikke ute, vi vinner mot Portsmouth ikveld!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 27. April 2009, 17:31 »
Godt noen har trua. Jeg er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 27. April 2009, 18:35 »
Godt noen har trua. Jeg er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Du er ikke alene om det. De neste timene kommer til å være ubehagelige!
Vi er nødt til å vinne! Får håpe laget er klare, og at de ikke knekker sammen under presset!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 27. April 2009, 23:19 »
 Neste kamp har vi Liverpool, Sunderland har Everton, Mboro Manu og Hull Aston Villa.
Altså kamper som ingen av de naturlig skal vinne, sannsynlig at vi fremdeles er 3 bak etter den runden.

Kampen etter har vi Mboro, Sunderland har Bolton og Hull har Stoke.
Vi må vinne mot Mboro, og kan greie det. Sunderland skal slite mot et sterkt Bolton og Hull bør egentlig vinne mot et Stoke som nesten ikke har noe å spille for.
Tror (håper) at vi får 3 poeng, Sunderland 1 poeng og at Hull får 1 eller 3 .
Altså er vi cirka 1-2 poeng bak etter den runden.

Deretter møter vi Fulham, Sunderland møter Portsmouth, Hull møter Bolton og Boro møter Aston Villa.
Bør vinne mot Fulham, spørs om vi greier det. 1 eller 3 poeng må vi håpe for. Sunderland skal slite borte mot Portsmouth, men kan dra til seg 1 poeng. Hull får med seg et poeng mot Bolton og Boro taper mot Villa.
Da kan vi være cirka likt med lagene over...

Da avgjøres det i siste runde(som jeg har trodd hele tia). Vi møter Villa, Sunderland-Chelsea, Hull-Manchester United og Boro West Ham.
Vi møter et Villa uten kanskje noe å spille for, en stor fordel. Vi kan greie å få med oss 1 poeng , men helst 3.
Sunderland taper mot Chelsea som må sikre 3.plassen muligens. Manu kan være seriemestere, men får håpe de har verdighet nok til å ta poeng fra Hull. Boro-West Ham tror jeg ikke har betydning siden Boro muligens allerede er nede.

Da sitter vi igjen med at det blir utrolig jevnt, og at Newcastle muligens klarer seg på målforskjell...
Sånn, da ga jeg meg sjøl tilbake trua, i en uke til.. ???
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 27. April 2009, 23:35 »
Problemet er at vi er like avhengig av at Hull ikke skal ta poeng, som vi er at vi skal ta poeng. Boro tror jeg vi kan klare å ta, men jeg tror ikke vi tar Fulham eller Villa. KANSKJE 1 poeng på de to kampene.

Men jeg tror også at Hull tar minst 3 poeng, og da er det byebye...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 27. April 2009, 23:45 »
Jeg er enig med Lars Thomas her. Jeg ser ikke for meg at Hull ikke skal ta poeng i noen av de kampene de har igjen. Det vil være rart hvis Hull ikke greier 3 poeng på de neste kampene. Det vil være en stort overraskelse om vi greier mer enn 6. Sannsynligvis greier vi neppe mer enn 3-4. Det er for lite så lenge Hull tar minst ett poeng.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 27. April 2009, 23:49 »
Agreed.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #202 på: 28. April 2009, 00:07 »
Dette går fint sålenge vi slår Boro og ikke taper 6-0 mot Liverpool! Nok en gang poster jeg de gjenværende kampene (noe jeg har gjort i tråden; SHEARER ANSATT UT SESONGEN!) ...Og jeg har ikke hatt mange feilene til nå, iaffal ingen "sjebnesvangre".

Let's go:

Hull City (34p)

0p - Villa (B)
1p - Stoke (H)        -        Her KAN faktisk Stoke gi oss en hjelpende hånd! Faye føler vel at han bør gi noe tebake etter han har storspilt mot oss...
1p - Bolton (B)
0p - Man Utd (H)

=36 poeng -> Nedrykk!

Middlesbrough (31p)

1p - ManUtd (H)
0p - Newcastle (B)
1p - Villa (H)
1p - West Ham (B)

=34 poeng -> Nedrykk!

Newcastle (31p)

0p - Liverpool (B)
3p - Middlesbrough (H)
1p - Fulham (H)
1p - Villa (B)

=36 poeng -> SAFE! (Målforskjellen er bedre enn Hulls)

Alt håp er ikke ute folkens. Jeg selger iaffal ikke skinnet før bjørnen er skutt

Ja heia gutta!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 28. April 2009, 00:11 »
It ain't over till it's over. Men akkurat nå føles det bare tungt og trist. Håpet er minimalt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 28. April 2009, 00:11 »
er rimelig sikker på eit Fulham lag med Europa i kikkerten blir for sterke for oss. Bortekampene blir poenglause. Me kan ta Boro men det er ikkje nok.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 28. April 2009, 00:12 »
Hået er ikkje ute, men det er så jævla vanskelig å forestille korleis Newcastle skal kunne vinne en fotballkamp på dette nivået.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 28. April 2009, 00:13 »
Tja, jeg er ikke helt enig i dine spådommer Snusflekk, jeg tror Hull får en seier enten mot Stoke eller Bolton. Og det betyr at vi må ha 6 poeng.. Noe som selvsagt er mulig, men langt vanskeligere enn 5 slik vi spiller om dagen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 28. April 2009, 00:30 »
Det er muligens ikke over heelt ennå, men jeg hører ei feit dame begynne å synge.......

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 28. April 2009, 00:43 »
Boro og Hull har veldig vanskelig kampprogram igjen, og jeg vet at boro-kampen blir helt avgjørende for oss. Vinner vi den, tror jeg vi kan holde oss i PL på målforskjell. Men sånn som vi har spilt i det siste, er jeg ikke sikker på om vi er i stand til å vinne en kamp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 28. April 2009, 09:21 »
Sov dårleg i natt ja! :( Men eg har ein ekkel følelse på at Hull vertfall vinne mot Stoke, og tek eit poeng til. Og so har ein oss og Boro då, og der trur eg vi øydelegg for kvarandre. Det vil sei U i vår kamp mot Boro. Enten 0-0 eller 2-2. Og eg ser ikkje korleis vi då skal greie slå Fulham eller Villa.
Mirakelet eg håpar på er at vi tek 1 poeng mot Lpool og vinne mot Boro og Fulham. Og Hull tapar resten av sine.