20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 86005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #180 på: 24. April 2009, 22:17 »
For en fantastisk kamp mot Spuds. Shearer, Ferdinand, Beresford, Lee, Albert (Som er en type spiller som jeg elsker og håper på å kunne se igjen i trøya), Beardsley - FOR ET LAG! Kommer til å bli lenge til vi ser et så godt Newcastle-lag - men er det noe vi er gode på, så er det å leve i troa!

nerli

• Gjest
« Svar #181 på: 24. April 2009, 22:25 »
blir vanskelig hvis ikke ikke vinner mot portsmouth ..
sjebne kamp ! på tide gutta innser alvoret .. og gir absolutt alt !
tror desverre ikke vi har nok av spillere som ofrer alt og er villig til å blø for å redde newcastle ..

vinner vi mandag har vi et håp om å overleve .. men da må d skje store ting i transfer perioden i sommer .. ellers blir d reprise igjen neste sesong ..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 25. April 2009, 01:10 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/5217022/For-Newcastle-United-the-drop-would-spell-disaster.html

Seriøse Daily Telegraph melder at et nedrykk vil bety det mest dramatiske fallet engelsk fotball har sett siden Leeds United.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #183 på: 25. April 2009, 09:57 »
Trist lesning...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 25. April 2009, 10:12 »
veldig trist...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 25. April 2009, 14:48 »
Nedrykket er jo allerede nesten et faktum. De fleste som har sett Newcastle i år innser vel at 3 hjemmeseiere på rad er lite sannsynlig.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 25. April 2009, 15:30 »
Vi må leve med håpet om å greie det!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 25. April 2009, 15:36 »
Det er alltids et håp..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 25. April 2009, 16:01 »
.....
Mariussen: Taper vi på mandag griner jeg i full offentlighet, uten å skjemmes.
Og da vil Newcastle-drakta være på hele uka. Jeg vil være stolt av laget mitt. Selv om vi rykker ned.

Dette støtter jeg, Joakim!

Det vil være noe av det tristeste fotballminnet jeg noensinne vil oppleve hvis Newcastle rykker ned (på lik linje med gullglippet til Start i siste seriekamp 2005), men jeg vil alltid støtte fotballaget Newcastle United uansett, og vil alltid bære drakta med stolthet!

Bare synd mange av dagens Newcastle-spillere ikke gjør det samme og gir 100% i hver kamp.

Dette er også grunnen til at jeg foretrekker å ha mitt eget navn bak på Newcastle-drakta, siden jeg elsker klubben i tykt og tynt, og jeg vet med sikkerhet at jeg alltid ville ha gitt 100% for min elskede klubb.
Spillere kommer og går, men kjærligheten min til denne klubben vil alltid bestå.

Eneste drakt hos meg med spillernavn på er Shearer, og det fortjener denne legenden.
Ellers er det med mitt eget navn eller helt rene drakter uten navn og nummer som gjelder for min del.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #189 på: 25. April 2009, 16:02 »
Det er alltids et håp..

Håp i hengende snøre?  ;D

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 25. April 2009, 16:55 »
Ser jo ut til at Liverpool gir oss en hjelpende hånd i dag, men for all del. Alt er opp til oss selv. Skal vi holde oss må samtlige av våre tre hjemmekamper ende med 3 poeng.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 25. April 2009, 17:33 »
Samme gjør WBA!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 25. April 2009, 17:42 »
Viktig med Sunderland og Hull-tap i dag, beste som kunne skjedd faktisk. Håper dette gir gutta en ekstra guts til mandag
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 27. April 2009, 14:07 »
Bra at Boro ikke tok Gunners også. Dette blir spennende. For å være ærlig har jeg ingen anelse om vi holder oss eller ikke. Spørs om det er noe vits, vi blir bare gående en hel sommer å vente på neste PL sesong som mest sannsynlig blir nok en kamp for å overleve...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #194 på: 27. April 2009, 14:36 »
Bra at Boro ikke tok Gunners også. Dette blir spennende. For å være ærlig har jeg ingen anelse om vi holder oss eller ikke. Spørs om det er noe vits, vi blir bare gående en hel sommer å vente på neste PL sesong som mest sannsynlig blir nok en kamp for å overleve...

Syns det spiller stor rolle om vi berger plassen eller rykker ned.   Om vi holder oss i PL, så tror jeg ikke det er så enormt mye som skal til for at vi skal unngå nedrykksstriden neste sesong.   
Litt stabilitet (riktig nok ett fremmedord i NUFC) på managersiden (f.eks Shearer)  , og en eier som forhåpentligvis har fått seg en oppvekker etter nedrykksdramaet denne sesongen, og dermed villig til å bruke en slant penger på forsterkninger.  Da tror jeg faktisk det kan bli en hyggelig sesong.

Skulle vi rykke ned, så tror jeg det kan bli en grusom sommer, og en lang og hard vei tilbake til PL.
sunt pueri pueri puerilia tractant