20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #60 på: 23. Mars 2009, 17:35 »
Tror ikke vi klarer mer enn 4-5 poeng i de resterende kampene. Så, ja, det går faktisk mot nedrykk. Flaut.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 23. Mars 2009, 19:07 »
Det verste av alt er at Mike Ashley, Joe Kinnear & co blir med oss ned i Championsship. Et år i Championship med de der blir ekstremt tøft å takle. Så vondt kommer bare til og bli verre.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #62 på: 23. Mars 2009, 20:11 »
Sitat fra: MatsNorway93
Føler at vi ligger litt å henger mellom nedrykk og fortsatt spill i PL, men det er ikke mulig dette
Godt sagt.
Det er ikke mulig for oss å holde oss oppe. Godt at du har sett det du også.

Føler også det var godt sagt, men uansett oversett en skrivefeil(en av mange sikkert), skulle selvsagt vært umulig, ikke mulig  :P

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #63 på: 23. Mars 2009, 20:30 »
Resultater siden Kinnear ble syk:

WBA:     3-2 Seier
Everton: 0-0 Uavgjort
Bolton:   0-1 Tap
Man Utd: 1-2 Tap
Hull:       1-1 Uavgjort
Arsenal:  1-3 Tap

Spørsmålet jeg stiller meg er, ville vi virkelig gjort det så mye bedre med Kinnear på benken?

For vi var jo ikke akkurat i storform før han ble syk, og vi kjempa i nedrykksstriden da og. Eneste forskjellen er at lag som Stoke, Boro, Tottenham og Portsmouth har begynt å ta poeng.

Og derfor er jeg jævli usikker på om Kinnear vil gjøre noe som helst forskjell når han kommer tilbake.

Peter

• Gjest
« Svar #64 på: 23. Mars 2009, 20:38 »
Sikker på att West Brom rykker ned, med ned blir også Hull og Boro. E.v.t Stoke for Hull.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 23. Mars 2009, 22:13 »
Evt Nufc... :-\
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 23. Mars 2009, 23:50 »
Resultater siden Kinnear ble syk:

WBA:     3-2 Seier
Everton: 0-0 Uavgjort
Bolton:   0-1 Tap
Man Utd: 1-2 Tap
Hull:       1-1 Uavgjort
Arsenal:  1-3 Tap

Spørsmålet jeg stiller meg er, ville vi virkelig gjort det så mye bedre med Kinnear på benken?

For vi var jo ikke akkurat i storform før han ble syk, og vi kjempa i nedrykksstriden da og. Eneste forskjellen er at lag som Stoke, Boro, Tottenham og Portsmouth har begynt å ta poeng.

Og derfor er jeg jævli usikker på om Kinnear vil gjøre noe som helst forskjell når han kommer tilbake.

Trur faktisk da hadde utgjort nokre poeng i forskjell. Og det er nettopp det som kjem til å avgjera kven som rykke ned.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 24. Mars 2009, 01:14 »
Jeg føler meg ganske sikre på at vi rykker ned. Tipper vi taper mot Chelsea, Tottenham, Villa og Pool. Ser ikke for meg full pott i alle de fire siste heller... Tror ikke det holder med 9 poeng og 38 poeng totalt i år. Tror man i allefall må over 40 for å klare seg...

WBA er nok fortapt, ellers kan alle de andre ned i der rykke ned...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 24. Mars 2009, 15:38 »
Det kommer til å bli svært tøft med å holde seg oppe. Jeg er livredd for at vi ikke befinner oss i PL neste sesong, og det burde spillerne og ledelsen være også. Er drittlei av å se spillere og trenere gå ut i media, der de forsvarer innsats og hvor de hele tiden skal presisere at "vi er for gode til å rykke ned"! De burde heller bruke den energien til kampene!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_5089810,00.html

100% enig med artikkelen! Kunne ikke vært nærmere sannheten.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 24. Mars 2009, 16:21 »
Det kommer til å bli svært tøft med å holde seg oppe. Jeg er livredd for at vi ikke befinner oss i PL neste sesong, og det burde spillerne og ledelsen være også. Er drittlei av å se spillere og trenere gå ut i media, der de forsvarer innsats og hvor de hele tiden skal presisere at "vi er for gode til å rykke ned"! De burde heller bruke den energien til kampene!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_5089810,00.html

100% enig med artikkelen! Kunne ikke vært nærmere sannheten.

Kunne faktisk ikkje vært nærmare sannheten. Les denne artikkelen Ashley! Det trur eg du har gått av. Håper på nye oppprør i Newecastle slik at Ashley blir tvinga til å gjøre noe, enten selle eller hente ein ny SKIKKELIG manager!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 24. Mars 2009, 17:36 »
Sånn jeg ser det må det skje en totalforvandling om vi skal holde oss og det har jeg desverre lite tro på. Vi er møkk borte og møter Stoke, Liverpool, Tottenham og Aston Villa. Jeg tipper vi tar 1 poeng i de kampene. Hjemme har vi som jeg kan huske Chelsea, Pompey, Fulham og Middlesbro. Her tror jeg vi tar 7 poeng. 8 poeng holder garantert ikke....
Det er så totalt ubrukelig det som skjer, manageren vår verdsetter tydeligvis ikke offensive bidrag. Jeg kommer faen ikke over beslutningen om å holde Jonas på benken en hel kamp. Det viser tegn på taktisk udulighet. Han CH har fått kritikk for mye rare valg og når det ikke har lyktes en jævla gang burde varsellampene blinki noe inni svarte natt. Men den feite karamellbukken Mike Ashley sitter bare der sammen med det opplåste nerdetryne og smiler, mens balløyas dårligste manager sitter og styrer mitt kjære Newcastle ned i wankership. Det er bare å kjøpe inn noen twistposer og takke hele møkkagjengen for et fantastiks stykke arbeid.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #71 på: 24. Mars 2009, 18:08 »
Jeg er stygt redd for at vi rykker ned. Og rykker vi ned, blir vi værende en stund. Gg vil får store problem med å rykke opp igjen...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 24. Mars 2009, 18:27 »
Om vi får store problemer med å komme opp igjen handler om hvem som går ut og hvem som kommer inn til neste pluss hvem som er manager. Vi kan ikke sammenlikne vår situasjon med Leeds sin siden vi ikke har problemer økonomisk.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 24. Mars 2009, 21:27 »
Trur vi rykke ned dersom ikkje vi får inn ein ny og inspirerande manager. Noko drastisk må til!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 24. Mars 2009, 22:31 »
Trur vi rykke ned dersom ikkje vi får inn ein ny og inspirerande manager. Noko drastisk må til!

Chris Hughton har nå over to små perioder ledet laget i tilsammen 10 kamper. Det har resultert i 2 poeng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!