20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #30 på: 10. Mars 2009, 15:56 »
Får håpe at ledelsen forstår at det ikke er det smarteste i verden å gå inn i en lang Pl sesong, med kun 1 alternativ på hver back. Savnet av Beye er stort. Hvis vi ikke rykker ned denne sesongen, så rykker vi ned neste hvis vi fortsetter med politikken til det nåværende styret.

Jeg klarer faktisk ikke å se hvordan vi skal begynne å vinne igjen. Det er greit nokk at owen er tilbake, men hvor lenge varer det? 2 kamper?

Ingen vits i å glede seg til en spiller kommer tilbake fra skade,  for kommer en spiller tilbake blir en eller flere nye/samme spiller skadet på nytt >:(
Newcastle må enten finne kilden til en stor del av skadene og gjøre noe med det, eller så må de ha en stall som kan tåle ca 10 skader på relativt sentrale spillere til en hver tid!      Har vært sånn så lenge nu, at å tro at det bare er uflaks som går over av seg selv etterhvert blir for naivt!
Vi hadde vel en herremann innom klubben som ønsket ta fatt på dette problemet, men så er det det med å få tid til å gjennomføre noe i nufc.
sunt pueri pueri puerilia tractant

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 10. Mars 2009, 17:12 »
Souness flyttet vel også i sin tid treningene bort fra det nye anlegget. Virker ikke akkurat som det blir gjort mye med dette problemet nå.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 10. Mars 2009, 21:13 »
Skade problemet må løses, utrolig at ikke ledelsen har gjort noe med dette før, men så har de jo ikke virka rikitg smarte heller da(MILDT SAGT)!

Over til om vi klarer oss eller ikke... Det er vanskelig ut, vi er vår egen fiende...(Hvis man kan si det sånn da) Vi kan ikke tape mot lagene rundt oss, og er samtidig avhengig av at de taper poeng mot andre og at vi mot formodning skulle ta poeng fra lagene høyere opp på tabellen.

Min konklusjon er at vi holder oss, men tanken om nedrykk slår meg hele tiden. Og for å si det sånn, nedrykk ville ikke overraska meg! Denne klubben har ikke blitt driftet på riktig måte, og styre må ta det innover ser. Vi har et lag som skal være godt nok for topp 10 og høyere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 10. Mars 2009, 21:16 »
Big Sam var jo veldig ivrig på å gjøre noe med dette, og var jo godt i gang med arbeidet da han fikk fyken. Nå er styrkerommet til Allardyce gjort om til ekstra sykestue.

Dette er jo ren uflaks. Bare spør Joe Kinnear. Skadeforebygging? Hva du sa igjen sa du? Ja, det er en fin bil ja. Fort kjører den også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 10. Mars 2009, 21:27 »
Big Sam prøvde ja, men resultatene gjorde at han måtte gå. Men er det ingen av legene/fysioterapeutene rundt laget som har sagt ifra om noe?

Det burde gått et lys opp for styret at Big Sam startet på noe bra, men ingen fortsatte med det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 11. Mars 2009, 22:37 »
hele støtteapparatet til Big Sam fikk jo fyken med ham. Bare Nigel Pearson ble igjen, da noen måtte overta midlertidig ansvaret.
Vi ville kvitte oss med alt som luktet av Big Sam. Mannen var rett og slett farlig for denne klubben. Han prøvde å drive klubben på en helt annen måte enn det som tidligere hadde skjedd. Joe Kinnear har vel så dårlige resultater som Big Sam han. Big Sam fikk overhodet ikke tid. Enkelt og greit fordi gutta på toppen ikke visste hva de gjorde. Og det vet de fortsatt ikke.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #36 på: 11. Mars 2009, 23:17 »
Da vant Blackburn en UTROLIG viktig og sterk seier over Fulham. Jeg blir småkvalm

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 11. Mars 2009, 23:40 »
Det er overhodet ikke uventet.
De har som kjent Big Sam. En mann man kan si mye om. Men i konkurranse med Chris Hughton eller en hjerteoperert Joe Kinnear, så tror jeg 9 av 10 Newcastle-supportere hadde valgt Big Sam, uten å blunke.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 12. Mars 2009, 00:02 »
Ja, da trenger Portsmouth kun en uavgjort, så ligger vi på nedrykk.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 12. Mars 2009, 00:14 »
målforskjell til nedrykk og syv poeng til 8.plass... Sier litt om hvor tett det er..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 12. Mars 2009, 01:19 »
Faen så forbanna redd jeg er. Satan altså!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 12. Mars 2009, 01:40 »
Vi holder oss, har trua! Fått tilbake mange viktige spillere nå, så tror detta går veien!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 12. Mars 2009, 15:04 »
Eg har fortsatt trua på at vi greier oss, og at vi vinne mot Hull. Men med tap eller uavgjort mot Hull so forsvinn alt håp hjå meg...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 12. Mars 2009, 15:13 »
Jeg tror nok kampen vil stå mellom Boro, Hull og Stoke, om hvme som går ned med West Brom.
Vi har bra nok stall til å klare oss, og jeg krysser fingrene for at dette er mer en klargjort før vi entrer Villa Park.

Så gjennstår det bare å se hvordan det går til neste år!? Hvis ikke drastiske hendelser skjer vil vi gå ned
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 12. Mars 2009, 16:00 »
Jeg tror nok kampen vil stå mellom Boro, Hull og Stoke, om hvme som går ned med West Brom.
Vi har bra nok stall til å klare oss, og jeg krysser fingrene for at dette er mer en klargjort før vi entrer Villa Park.

Så gjennstår det bare å se hvordan det går til neste år!? Hvis ikke drastiske hendelser skjer vil vi gå ned

Ja der kjem du med eit viktig spørsmål, som ein bør ta opp når vi forhåpentlegvis bergar plassen. For det er jo heilt klart at drastiske endringar må til for at vi skal snu denne negative utviklinga vi har hatt i mange år no. Og spesielt dei 2 siste sesongane. Får håpa vi fortsatt er i PL etter sesongen så vi kan diskutera kva som må til neste år for å hindra nedrykk og starta klatra...