20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 69920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #390 på: 16. Mars 2009, 16:44 »
Det er uansett Chris Hughton som skal lede laget, som skal inspirere oss til seier. Påfallende at han enda ikke har makta vinne en jævla kamp som Newcastle-manager. Det uroer meg.

Enig. Slo vel West Brom, men det var jo såvidt. Men hadde vi ikke vunnet den kampen så hadde det jo vært noe alvorlig gæ`ærnt..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 16. Mars 2009, 16:47 »
Beklager - my bad. En seier av såpass mange forsøk er uansett ikke godt nok. Vi underpresterer, og spillerne gir i mine øyne langt fra alt de kan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #392 på: 17. Mars 2009, 01:34 »
vet ikke om vi skal gi CH æren for west brom, JK ble syk den dagen, de hadde sikkert gått igjenom taktik på forhånd!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #393 på: 17. Mars 2009, 09:09 »
Tipper vi kommer ut av denne sesongen med disse resultatene.

H   Arsenal             tap
H   Chelsea            tap   
A   Stoke City            seier   
A   Tottenham            tap/uavgjort
H   Portsmouth         uavgjort   
A   Liverpool           tap   
H   Middlesbrough        seier   
H   Fulham           seier       
A   Aston Villa                    tap

Det vil si at jeg tipper vi får maks 39/40 poeng, håper det holder.
Noen andre tips?
Who else...... Alan Shearer

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #394 på: 17. Mars 2009, 13:08 »
tror vi klarer seier mot spurs.... og de siste vinner det laget som har mest og spille for!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 17. Mars 2009, 14:24 »
Tipper vi kommer ut av denne sesongen med disse resultatene.

H   Arsenal             tap
H   Chelsea            tap   
A   Stoke City            seier   
A   Tottenham            tap/uavgjort
H   Portsmouth         uavgjort   
A   Liverpool           tap   
H   Middlesbrough        seier   
H   Fulham           seier       
A   Aston Villa                    tap

Det vil si at jeg tipper vi får maks 39/40 poeng, håper det holder.
Noen andre tips?

Trur vi havnar ca på den poengsummen og. Akkurat kor vi tek poenga er eg meir usikker. Men trur og håpar laget løftar seg eit par hakk etter at JK er tilbake. (andre som ser på han som ei tidsinnstilt bomba som kan stryka med når som helst under kampane framøve? I do)
I beste fall så havnar vi på 4 siste plass.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #396 på: 17. Mars 2009, 15:50 »
tror vi klarer seier mot spurs.... og de siste vinner det laget som har mest og spille for!

Tviler på seier borte mot Tottenham. Harry Redknapp har fått dem på rett kjør nå, så tviler på at vi slår dem på bortebane enda en gang.
De har mange klassespillere i den klubben der nå. De slo Middlesbrough 4-0 nå nylig, og Aston Villa 2-1 borte senest denne helgen.
Tottenham har potensiale til å ta en 4 plass neste sesong, og i mine øyne har de en bedre tropp enn Aston Villa.

Vi må krysse fingrene for at vi vinner mot Boro, Portsmouth, Stoke og Fulham. Det er de eneste jeg har trua på at vi kan slå resten av sesongen.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #397 på: 17. Mars 2009, 15:58 »

Tviler på seier borte mot Tottenham. Harry Redknapp har fått dem på rett kjør nå, så tviler på at vi slår dem på bortebane enda en gang.
De har mange klassespillere i den klubben der nå. De slo Middlesbrough 4-0 nå nylig, og Aston Villa 2-1 borte senest denne helgen.
Tottenham har potensiale til å ta en 4 plass neste sesong, og i mine øyne har de en bedre tropp enn Aston Villa.

ikke vær så negativ da! skal over og se den kampen jeg.....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 17. Mars 2009, 16:06 »

Vi må krysse fingrene for at vi vinner mot Boro, Portsmouth, Stoke og Fulham. Det er de eneste jeg har trua på at vi kan slå resten av sesongen.

Så utifrå to kampar, mot to formsvake lag, trur du at dei kjempar om topp 4 neste år? Akkurat det er litt vel optimistisk. Det er det same som å sei at vi kjem til å kjempa om topp 6-7 neste sesong.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 17. Mars 2009, 16:16 »
H   Arsenal tap
H   Chelsea tap   
A   Stoke City   tap. Stoke er gode på hjemmebane og har en fantastisk moral. Magefølelsen sier at vi taper denne.   
A   Tottenham    tap. Spurs er dessverre i bra form. At de har en karakter på benken teller selvsagt også posetivt for dem.
H   Portsmouth seier. Har fått en liten oppsving etter at Adams dro, men har egentlig vært svake siden Harry dro. Her bør vi vinne.
A   Liverpool tap   
H   Middlesbrough seier   
H   Fulham seier       
A   Aston Villa   tap

Dette fører oss opp på 38 poeng og det holder forhåpentligvis. Mulig noen vil si at jeg er pessimistisk, men det er dette jeg ville satt pengene mine på.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #400 på: 17. Mars 2009, 16:30 »

A   Stoke City   tap. Stoke er gode på hjemmebane og har en fantastisk moral. Magefølelsen sier at vi taper denne.   

er det ikke denne kampen JK skal være tilbake på?? da er jo muligheten stor for at laget får et moralsk løft av det, og kanskje er det alt som skal til! for stoke er et lag som burde være mulig å slå!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #401 på: 17. Mars 2009, 16:31 »

Så utifrå to kampar, mot to formsvake lag, trur du at dei kjempar om topp 4 neste år? Akkurat det er litt vel optimistisk. Det er det same som å sei at vi kjem til å kjempa om topp 6-7 neste sesong.

Nei, det er ikke det jeg sier, og pga de to kampene så vil de ikke kjempe om en 4 plass. Men pga Harry Redknapp og masse klassespillere, så tror jeg de vil det. De må bare bli samspilte, som feks Manchester City, og det er ikke gjort over natta. Men neste sesong tror jeg de er i stand til å klare det.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 17. Mars 2009, 17:12 »

er det ikke denne kampen JK skal være tilbake på?? da er jo muligheten stor for at laget får et moralsk løft av det, og kanskje er det alt som skal til! for stoke er et lag som burde være mulig å slå!

Det er vel denne eller den da neste kampen mot Tottenham. Uansett tror jeg vi skal få det tøft. Stoke tar nesten alle poengene sine på hjemmebane og syv hjemmeseiere er bedre enn alle de andre bunnlagene. Vi må faktisk helt opp til Man City på 10. for å finne et lag med flere seiere på hjemmebane enn Stoke. Stoke har for all del ikke et kjempe bra lag, men de har en imponerende hjemmestatistikk, god moral og et bra trøkk hjemme på Britania. Når man i tllegg vet at vi har vært fryktelig svake borte hele sesongen så tror jeg dessverre ikke vi vinner den kampen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 17. Mars 2009, 17:15 »
H   Arsenal tap
H   Chelsea tap   
A   Tottenham    tap. Spurs er dessverre i bra form. At de har en karakter på benken teller selvsagt også posetivt for dem.
H   Portsmouth seier. Har fått en liten oppsving etter at Adams dro, men har egentlig vært svake siden Harry dro. Her bør vi vinne.
A   Liverpool tap   
H   Middlesbrough seier   
H   Fulham seier       
A   Aston Villa   tap

Dette fører oss opp på 38 poeng og det holder forhåpentligvis. Mulig noen vil si at jeg er pessimistisk, men det er dette jeg ville satt pengene mine på.
Jeg vil kalle deg ekstremt optimistisk jeg. På grensen til naiv.
Men for all del, det du setter opp virker mest realistisk, hvis vi først skal vinne noen kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 17. Mars 2009, 17:18 »
Beklager - my bad. En seier av såpass mange forsøk er uansett ikke godt nok. Vi underpresterer, og spillerne gir i mine øyne langt fra alt de kan.
Som toralw påpeker, vi kan ikke gi CH æren for seieren over WBA. Kinnear ble syk den dagen kampen skulle spilles. Alle vet at laget er tatt ut dagen i forveien. Alle vet at spillermøte er avholdt dagen i forveien. Alle vet at taktikken er lagt dagen i forveien, og laget hadde trent hele uka på det de skulle gjøre i kampen mot WBA. Æren for WBA-seieren skal Kinnear dele med spillerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon