20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 70049 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #375 på: 14. Mars 2009, 18:50 »
Det vi kan konkludera med etter dagens kamp er vertfall at fortsett vi slik som idag så rykker vi garantert ned. Nok ein elendig kamp.

Ja, men heldigvis...også for dere sutrekopper...så er det 9 kamper igjen og 9 nye muligheter.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 14. Mars 2009, 18:55 »
Det vi kan konkludera med etter dagens kamp er vertfall at fortsett vi slik som idag så rykker vi garantert ned. Nok ein elendig kamp.

Ja, men heldigvis...også for dere sutrekopper...så er det 9 kamper igjen og 9 nye muligheter.

Hadde foretrukket at sesongen var slutt. Uheldigvis er det 9 kamper igjen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #377 på: 14. Mars 2009, 19:43 »
fikk ikke sett kampen, skal se den på c+ i kveld... men synes det virket som en svært merkelig lagoppstilling! duff og r.taylor på benken og geremi og smith utpå, burde vært motsatt! og når owen skal av og ch velger ameobi foran både løven og carroll, hva faan er det for noe! løven har jo vert veldi god i det siste også! og ameobi...... trenger ikke si mer om det! innser at jeg faktisk savner JK, med han så virker ivertfall som det er en plan! med ch er det bare kaos!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #378 på: 14. Mars 2009, 19:44 »
Det er guds gave til Newcastle at det heldigvis finnes så mange svake lag i årets premier league. Normalt sett burde vi garantert rykk ned slik som vi spiller, men i år kan vi faktisk klare oss selv med slik spill som vi opptrer med.
Men til tross for at det er så mange svake lag, så kan vi fortsatt rykke ned til championship serien. Det er tragsik og sier det meste om ståa i vår elskede klubb.

Dagens kamp fikk jeg desverre (eller kanskje heldigvis?) ikke sett. Men utfra rapportene var det samme gamle leksa igjen, og det er meget bekymringsfullt. Vet ikke hva jeg skal tro lenger, men noe må gjøres for å redde skipet. Desverre har vi sagt dette lenge nå, men ingenting har skjedd, så troa på at de grepa som må gjøres blir gjort, har jeg desverre lite eller ingen tro på. Jeg er nokså sikker på at Ashley vil fortsette i samme sporet og satse på CH og JK bak roret. Så da er det bare å krysse fingra og håpe på at flaksen sørger for at vi holder oss oppe.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #379 på: 14. Mars 2009, 23:25 »
Ameobi i drakt en gang til og jeg reiser personlig over for å få han elimenert.. så noen her skrev for å få inn litt luftstyrke, men hva hjelper det når motstandere hopper.. jo, han taper duellen!! Han er derimot veldig flink til å lage frispark... FY FAEN!!! At Løven eller Carroll ikke kommer inn i stedet er helt ubegripelig.. vi kunne alle gjort en bedre jobb som manager, og det mener jeg!!!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #380 på: 14. Mars 2009, 23:37 »
Ameobi i drakt en gang til og jeg reiser personlig over for å få han elimenert.. så noen her skrev for å få inn litt luftstyrke, men hva hjelper det når motstandere hopper.. jo, han taper duellen!! Han er derimot veldig flink til å lage frispark... FY FAEN!!! At Løven eller Carroll ikke kommer inn i stedet er helt ubegripelig.. vi kunne alle gjort en bedre jobb som manager, og det mener jeg!!!

enig! vist det var luftstyrke det var snakk om så er carroll 1000 ganger bedre!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 15. Mars 2009, 02:44 »
fikk ikke sett kampen, skal se den på c+ i kveld... men synes det virket som en svært merkelig lagoppstilling! duff og r.taylor på benken og geremi og smith utpå, burde vært motsatt!

Smith var vel langt fra vår dårligste, og Ryan Taylor bidro ikke med noe Smith ikke kunne bidratt med da han kom inn, annet enn en okei corner eller to. Frispark fikk jo hovmester Geremi sløse vekk uansett. Det å la Løven sitte på benk fremfor Raylor og Ameobi var selvfølgelig hinsides idiotisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #382 på: 15. Mars 2009, 09:48 »
Det er guds gave til Newcastle at det heldigvis finnes så mange svake lag i årets premier league. Normalt sett burde vi garantert rykk ned slik som vi spiller, men i år kan vi faktisk klare oss selv med slik spill som vi opptrer med.
Men til tross for at det er så mange svake lag, så kan vi fortsatt rykke ned til championship serien. Det er tragsik og sier det meste om ståa i vår elskede klubb.

Tror ikke bunnlagene i år er ikke noe dårligere enn bunnlaga har vært de siste årene.   At lag som Blackburn, Newcastle, og Tottenham er med i nedrykkskampen tyder vel heller på at de antatt dårligste lagene er hakket bedere enn normalt, pluss selvfølgelig at lag som Newcastle er dårligere enn normalt.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 15. Mars 2009, 10:55 »
Fy faen for et laguttak, verste eg har sett! Virkar som vi gjekk for uavgjort denne kampen mot Hull, midtbana vår må jo ha vore den mest destruktive vi kunne stilt med. Så beholder vi vår bestemann mot Man U på benken til fordel for denne fantastiske Shola Ameobi berre for å trygge at vi ikkje skulle få et mål på tampen. Kinnear kan ikkje bli frisk fort nok. Heldigvis tapte vi ikkje denne kampen for då hadde sett jævlig stygt ut. No ser det berre meget stygt ut.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #384 på: 15. Mars 2009, 21:07 »
Ja så dro Tottenham til med et meget sterkt resultat. Faen som jeg hater dem.....
Gruer meg til Arsenalkampen, er redd Arsjavin kan finne på noe rabalder i våre bakre rekker.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 16. Mars 2009, 11:43 »
Fy faen for et laguttak, verste eg har sett! Virkar som vi gjekk for uavgjort denne kampen mot Hull, midtbana vår må jo ha vore den mest destruktive vi kunne stilt med. Så beholder vi vår bestemann mot Man U på benken til fordel for denne fantastiske Shola Ameobi berre for å trygge at vi ikkje skulle få et mål på tampen. Kinnear kan ikkje bli frisk fort nok. Heldigvis tapte vi ikkje denne kampen for då hadde sett jævlig stygt ut. No ser det berre meget stygt ut.

Akkurat. Hadde han gått inn i kampen med samme innstilling som mot SCUM, dvs litt mer offensiv midtbane enn Geremi, Butt og Smith hadde vi tatt denne kampen glatt. CH er en taktisk idiot.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #386 på: 16. Mars 2009, 12:56 »

Akkurat. Hadde han gått inn i kampen med samme innstilling som mot SCUM, dvs litt mer offensiv midtbane enn Geremi, Butt og Smith hadde vi tatt denne kampen glatt. CH er en taktisk idiot.

Helt enig! til og med mormor hadde gjort en bedre jobb enn CH! Trodde han ante litt håp etter ManU kampen, men nei..
Vi burde gått ut for å styre kampen, noe vi absolutt ikke gjorde! Når det gjelder Geremi,Ameobi og Butt, så er det bare til å kvitte seg med dem! Skal leite leenge før du finner mer møkkaspilllere. Klarer ikke å slå en pasning engang!!  Butt kan kanskje få sitte på benken, de to andre MÅ vekk!
Bra at vi (hvertfall) klarte 1 poeng, men LANGT ifra bra nok!! Skuffende..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #387 på: 16. Mars 2009, 16:07 »

Vi har vunnet 6 kamper av 29 mulige. Hvordan skal vi klare å vinne 3-4 til på 9 kamper? Og med Chris Hughton på sidelinja.
Det er smertefullt å si, men jeg er nesten sikker på at vi rykker ned i år. Vi taper de to neste kampene, og da er jeg redd spillerne har såppass dårlig selvtillitt til at de blir for nervøse til å ta de poengene som det er nødvendig å ta. Jeg tror Newcastle er mer redde for å rykke ned enn hva feks Stoke osv er, og det er jeg redd for at slår negativt ut på banen. Stoke var forberedt på å kjempe om nedrykk helt fra sesongen starta, det var ikke Newcastle.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 16. Mars 2009, 16:24 »
hvis du har lyst til å konstant fokusere negativt så er det bare å gjøre det. Jeg har ihvertfall troen. Det er svært jevnt og det er mange lag som presterer dårlig for tiden. Vi er forresten det laget i ligaen som har spilt flest ganger uavgjort, noe som etter min mening er et bevis på at vi også har vært en smule uheldige denne sesongen. Vi har ikke vært gode denne sesongen, men når vi først har vært gode har vi vist at vi kan hamle opp med hvem som helst. Det gir ihvertfall meg troen på at vi skal klare dette! Jeg tror vi har gode sjanser til poeng mot arsenal, de kommer til sjp med et ønske om å spille fotball og det passer oss utmerket. For da blir det en fotballkamp istedenfor en krig. Det er for n'te gang ikke chris hughton som skal være på banen i våre 9 siste kamper.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 16. Mars 2009, 16:36 »
Det er uansett Chris Hughton som skal lede laget, som skal inspirere oss til seier. Påfallende at han enda ikke har makta vinne en jævla kamp som Newcastle-manager. Det uroer meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida