20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 69902 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #360 på: 14. Mars 2009, 18:16 »
Bolton               29 33 -12
Hull                   29 33 -16
Tottenham        28 32 0
Sunderland       29 32 -9
Blackburn          29 30 -16
Newcastle         29 29 -11
Portsmouth       28 29 -15

Stoke                29 29 -19
Middlesbrough  29 26 -20
West Brom        28 22 -29

En helt sinnsyk tabell dette her!!! Jeg tror vel West Brom er fortapt, man skal aldri si aldri, men de har vist at de jevnt over er det dårligste laget i PL, og derfor tror jeg 90% sikkert de er nede. Resten tør jeg nesten ikke spå, men tror Boro og Pompey følger med ned. Kampen vår mot Stoke om...er det tre uker? Den blir usannsynlig viktig, akkurat slik som dagens match. Denne våren blir mer nervepirrende enn det noen av oss ønsker, men det er dumt å miste troen når man ser den tabellen der :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 14. Mars 2009, 18:16 »
Greie karakterer Daniel men urettferdig kritikk mot Jonas. Han gjør som vanlig en utrolig god jobb bakover og eliminerer sammen med Enrique Hulls høyreside. Han gjorde mye bra fremover også, men litt upresis var han nok.
Jeg forventer faktisk MYE mer av Jonas. Han kan ikke skyte, ikke slå pasninger og ikke legge innlegg. Og da hjelper det ikke om han løper 3 mil.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 14. Mars 2009, 18:17 »
Det er så usannsynlig tett nå at til og med Bolton på 11 bør føle seg trua. Og opp til dem er det 3 poeng, vi skal være VELDIG udyktige/uheldige hvis vi greier å rykke ned i år.

Jeg vet ikke hva du regner som veldig udyktige, men tar vi ikke nok poeng i skjebnekampene mot Stoke, Boro og Pompey går vi ned. Vi har uten tvil fortsatt en brukbar sjanse og med flere spillere tilbake øker denne sjansen. Men vi må vinne kamper mt andre nedrykkslag og slik vi spiller for tiden så virker det som vi skal få det tøft mot disse lagene.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 14. Mars 2009, 18:17 »
Er nok noen som ikke vil like å høre dette, men faktum er det at Joakim har messet om dette i flere uker allerede. Vi spiller bra/ok mot de store og faller ned på et evneveikt nivå mot de små.

Vi er ALT annet enn sikre foran neste sesong!

Heller ingen som har sagt det, men det er jevnt, og jeg vil ikke sende oss ned riktig enda. Vent 5 kamper, så kan vi se en tendens ;)

Hadde forresten Gerrard, Aurelio og Arshavin på Fantasy-laget mitt i dag, ble en del poeng. Dritt at jeg glemte å sette Saylor inn igjen på laget...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 14. Mars 2009, 18:20 »
Det er så usannsynlig tett nå at til og med Bolton på 11 bør føle seg trua. Og opp til dem er det 3 poeng, vi skal være VELDIG udyktige/uheldige hvis vi greier å rykke ned i år.

Jeg vet ikke hva du regner som veldig udyktige, men tar vi ikke nok poeng i skjebnekampene mot Stoke, Boro og Pompey går vi ned. Vi har uten tvil fortsatt en brukbar sjanse og med flere spillere tilbake øker denne sjansen. Men vi må vinne kamper mt andre nedrykkslag og slik vi spiller for tiden så virker det som vi skal få det tøft mot disse lagene.

Enig, for de kampene blir 6-poengskamper, som vi hvertfall må unngå å tape. Håper Kinnear er tilbake til da, og at Guthrie blir matchfit... Man ser også at Owen trenger noen kamper på å bli varm i trøya. Glemte forresten Nolan som er klar til neste kamp, også veldig viktig. Trenger midtbanespillere med en viss målteft..
Bobby Robson:

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #365 på: 14. Mars 2009, 18:20 »
Er vel bare å ta en telefon til Sir. Alan Shearer å høre om han kunne tenkt seg et lite comback som spiller. Da slipper vi nedrykk i år i allefall:P

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 14. Mars 2009, 18:22 »
Er vel bare å ta en telefon til Sir. Alan Shearer å høre om han kunne tenkt seg et lite comback som spiller. Da slipper vi nedrykk i år i allefall:P

Eller bare få han på benken, hadde nok vært en genistrek å fått han inn i en rolle i trener-teamet nå... Men det skjer nok ikke...
Bobby Robson:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 14. Mars 2009, 18:26 »
Er nok noen som ikke vil like å høre dette, men faktum er det at Joakim har messet om dette i flere uker allerede. Vi spiller bra/ok mot de store og faller ned på et evneveikt nivå mot de små.

Sant.
Jeg er enig med børsen til Daniel.
Nå er jeg forbanna lei Geremi og Ameobi. Måtte de aldri sees i Newcastle-drakt igjen! Herregud så lite de har å stille opp med!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #368 på: 14. Mars 2009, 18:27 »
Det er jo klart og tydlig at det ikke er noen form for struktur i angrepspillet vårt, Hughton er ikke den rette mann til å berge klubben. klarer vi å berge oss i år, så er det spillere som Martins og Owen som kommer til å gjøre det for oss.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #369 på: 14. Mars 2009, 18:27 »
Når man ikke greier  å ta 3 poeng mot lag som hull da blir man dømt til å rykke ned.Helt for jævlig å se Newcastle om dagen :(.For en vandrende tragedie på ALLE måter.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #370 på: 14. Mars 2009, 18:28 »

Sant.
Nå er jeg forbanna lei Geremi og Ameobi. Måtte de aldri sees i Newcastle-drakt igjen! Herregud så lite de har å stille opp med!

Synes Butt er long overdue også

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 14. Mars 2009, 18:28 »
Tviler på Shearer vil jobbe under Mike Ashley. Regner med at han har sterke meninger om hvem han vil ha inn og ut.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #372 på: 14. Mars 2009, 18:30 »
Når man ikke greier  å ta 3 poeng mot lag som hull da blir man dømt til å rykke ned.Helt for jævlig å se Newcastle om dagen :(.For en vandrende tragedie på ALLE måter.

Vi har jo forsåvidt er greit lag på papiret. Men når vi ikke har et klokt hode til å lede laget, ja da går det til helvete.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 14. Mars 2009, 18:31 »

Sant.

Synes Butt er long overdue også

Butt har sett sine beste dager, men fyren har ufattelig mer å tilføre dette laget enn disse to karene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 14. Mars 2009, 18:40 »
Det vi kan konkludera med etter dagens kamp er vertfall at fortsett vi slik som idag så rykker vi garantert ned. Nok ein elendig kamp.