20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 70121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #120 på: 13. Mars 2009, 15:40 »
Tviler på at spillerne senker skuldrene uansett hvordan det går. De er profesjonelle fotballspillere og vet hvor tøffe de gjenstående kampene er. Spørsmålet er bare om vi er sterke nok til å ta nok poeng
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #121 på: 13. Mars 2009, 18:55 »
Dette kommer til og bli blant de viktigste Newcastle kampene jeg har vært vitne til.

Heilt einig, og det skremme meg. Newcastle sviktar alltid når det gjeld...

Er vel ikke så mange her inne som har opplevd at Newcastle har rykket ned, så hvordan kan man si at de alltid svikter når det gjeld (nedrykk)

Eg meinar generelt. Og med då 2 fa - cup finaletap friskt i minne. No er det heldigvis ikkje slik at vi har rykka ned viss vi taper eller spelar uavgjort i måro, men eg meinar denne kampen skal vinnast rett og slett.

Skjønte at du meinte generelt, og smertelig klar over at vi ikke har for vane å vinne viktige kamper.   MEN er jo like fullt veldig mange år siden vi har tapt en kamp som vi måtte vinne for å ikke rykke ned (heldigvis også sjelden vi har vært i den situasjonen)       Men man skal ta med seg alt som kan ses på som positivt ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 13. Mars 2009, 19:23 »
Dette kommer til og bli blant de viktigste Newcastle kampene jeg har vært vitne til.

Heilt einig, og det skremme meg. Newcastle sviktar alltid når det gjeld...

Er vel ikke så mange her inne som har opplevd at Newcastle har rykket ned, så hvordan kan man si at de alltid svikter når det gjeld (nedrykk)

Eg meinar generelt. Og med då 2 fa - cup finaletap friskt i minne. No er det heldigvis ikkje slik at vi har rykka ned viss vi taper eller spelar uavgjort i måro, men eg meinar denne kampen skal vinnast rett og slett.

Skjønte at du meinte generelt, og smertelig klar over at vi ikke har for vane å vinne viktige kamper.   MEN er jo like fullt veldig mange år siden vi har tapt en kamp som vi måtte vinne for å ikke rykke ned (heldigvis også sjelden vi har vært i den situasjonen)       Men man skal ta med seg alt som kan ses på som positivt ;D

Hehe det er bra. Er jo viktig at vi prøvar å vera positive og har trua til siste sekund. Gler meg til kampen i måro, vi knuse Hull ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 13. Mars 2009, 19:28 »
Kan vi forvente Owen fra start i morra tro? Det sies jo at han skal ha vært i full trening i over en uke nå, så han bør vel være klar for å spille 90min?

TehVader

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #124 på: 13. Mars 2009, 19:51 »
Noen som veit om den blir sendt noen plasser i Bergen? (vart ikkje vist på scotsman ifølge heimesida ivertfall)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 13. Mars 2009, 19:59 »
Nå sendes jo kampen verken på Sky, Setanta eller C+, så da er vel sjansen minimal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 13. Mars 2009, 20:28 »
Er selv litt hypp på å sette Owen inn utover i kampen, dersom vi trenger mål. Løvenkrands har på ingen måte spilt seg ut av laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #127 på: 13. Mars 2009, 20:41 »
Den sendes i redigert opptak kl 22:30 :)
Canal+ sport 1
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #128 på: 13. Mars 2009, 22:21 »
Canal+ sport 1

om det er noe å smile for gjenstår å se...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 13. Mars 2009, 22:39 »
Livesport247.com streamer kampen i morra! :D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 13. Mars 2009, 23:52 »
Kan vi forvente Owen fra start i morra tro? Det sies jo at han skal ha vært i full trening i over en uke nå, så han bør vel være klar for å spille 90min?

Det kan jo hende han starter. Kanskje Løvenkrands blir plassert på en av kantene eller noe sånt. Hvis han har vært i full trening i over en uke uten smerter, så er han klar for 90 min. Men de er nok litt forsiktig med han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #131 på: 14. Mars 2009, 01:07 »
Canal+ sport 1

Redigert opptak?? Tvile på det, dei sende nok heile kampen!

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #132 på: 14. Mars 2009, 01:23 »
Jeg tror dette er en kamp da vi må gå ut å styre kampen fra første spark. Virkelig vise at vi har tro på det vi gjør, å spille Hull dårlige og lave i banen. Hvordan klarer vi det?
Vi må iallefall ha en lagoppstilling og innstilling som tilsier dette. Angående lagoppstillingen har jeg følgende ønsker. Dette er IKKE en kamp for S Taylor på høyreback, han er for det første ingen back, ei heller en god back og har veldig lite å tilføre framover i banen, Jeg vil derfor se R Taylor på høyreback. Når det gjelder midtbanen er det vel kun Jonas som er bankers i morgen. Jeg håper vi går for samme sentrale midtbane som mot MU, Geremi overrasket meg positivt i den kampen. Han er ikke den raskeste, men har har en utrolig ro med ballen, godt blikk, gode pasninger og har relativt god taklingsstyrke. Smith spilte også bra sist kamp, der har vi taklingsstyrke og vinnervilje til tusen, det trengs. Ellers har jeg lite tilovers for å sette Michael rett inn i startoppstillingen, ser heller for meg Carroll for å få luftstyrke, så kan heller Owen komme inn som en joker. Dermed blir min lagoppstilling som følger:

Harper
Raylor Colo Bassong Enrique
         Smith Geremi
Løvenkrands           Jonas
          Carroll Martins

Vi er bedre enn Hull, nå skal vi bare ut på banen å vise at vi vet det!

Howay the lads!
Går i hi fra 16.00 - 22.30

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 14. Mars 2009, 10:22 »
Owen starter, det er jeg sikker på!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 14. Mars 2009, 10:39 »
Uff, nå er det kampdag...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.