20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #75 på: 04. Mars 2009, 12:54 »
Har alltid trua eg. Dei fleste rekna no med vi tapte på bortebane og så...... Einaste som skal til er at CH slutta å nistirre på ho dama over bana og heller ser på kampen og engasjerer seg litt... ekje meir som skal til

Når vi spilte borte mot Man Utd i begynnelsen av sesongen så mangla jo Man Utd masse spillere. Vi stilte med et veldig bra lag, James Milner spilte og sånn. Og Man Utd er vel alltid litt svake i starten av sesongen, og er alltid på topp etter nyttår.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 04. Mars 2009, 12:55 »
Den gangen kan ikke sammenlignes med dagens situasjon. Vi hadde King Kev, det var enda svært optimisme rundt klubben og vi hadde et bedre lag enn nå. Bare det å ha hatt paret Milner-Jonas på vingene ville jo vært fantastisk den dag i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 04. Mars 2009, 12:59 »
Milner var god, og vi hadde to veldig gode vinger på en tiden... Men så vidt jeg husker så spilte vel ikke Milner den kampen, eller tar jeg feil?

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #78 på: 04. Mars 2009, 13:01 »
Så at vi klarte uavgjort borte var forventa, men det skal vi ikkje klare på heimebane. Har større tru forran denne kampen enn bortekampen. Man u er ikkje svake i noken del av sesongen, det har dei vel bevist mange år no. Så om vi klarer uavgjort i kveld er det pga heimebane en mindre prestasjon enn uavgjort borte. ( iallefall når vi også tek med den dømminga som kan forekomme på Old Trafford)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 04. Mars 2009, 13:05 »
Milner var god, og vi hadde to veldig gode vinger på en tiden... Men så vidt jeg husker så spilte vel ikke Milner den kampen, eller tar jeg feil?

Milner spilte jo.. Ting så meget lovende ut den gang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 04. Mars 2009, 13:08 »
Ja, det føles faktisk som om det var noen år siden. Så mye rart har skjedd denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #81 på: 04. Mars 2009, 13:32 »
Jeg tror dette er en kamp Smudge. Han har lite kamptrening, men vi har ikke så mange alternativer. Håper på denne lagoppstillingen

Harper
S. Taylor Colo Bassong Enrique
           Smith Geremi
R. Taylor                  Jonas
           Viduka Martins

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #82 på: 04. Mars 2009, 13:33 »
De andre kampene som også spilles idag; Fulham - Hull, Tottenham - Midlesbrough, Wigan - West Ham, og Stoke - Bolton er også utrolig vikttige ifrohold til hvordan vi skal klare oss de neste kampene. At Hull og Midllesbrough er hvertfall viktig, og U i Bolton-kampne jadde også være godt. Vi må helt seriøst begynne å spille på de andres resulteater,, selvom det er noe jeg ikke husker at vi har gjort før. Men nå er det alvor. Helvete.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #83 på: 04. Mars 2009, 13:35 »
Dette vinner vi!

Ronaldo er sliten! United er slitne etter søndagens utmattelse.

2-1, kjemper dem i senk
 :-)

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 04. Mars 2009, 13:54 »
Håper det er en grunn til at LuaLua ikkje var med for reservene og at han får spille litt i dag. Donaldson og Doninger virker også lovende sentralt på midten. De har vel hvertfall større fart enn Geremi, noe vi trenger i dag. Off, må ta ein øl eller to til kampen i kveld hvertfall.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #85 på: 04. Mars 2009, 13:58 »
Håper det er en grunn til at LuaLua ikkje var med for reservene og at han får spille litt i dag. Donaldson og Doninger virker også lovende sentralt på midten. De har vel hvertfall større fart enn Geremi, noe vi trenger i dag. Off, må ta ein øl eller to til kampen i kveld hvertfall.

enig med deg!

Har ikke tenkt og klare meg med et par øl til denne kampen! blir iverfall 12, i selskap med en wiskey eller ti!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 04. Mars 2009, 14:09 »
Jeg tror dette er en kamp Smudge. Han har lite kamptrening, men vi har ikke så mange alternativer. Håper på denne lagoppstillingen

Harper
           Smith Geremi
           Viduka Martins

Hvorfor ikke Løvenkrands på topp i stedet for verdens treigeste fotballspiller i Viduka? Jeg tror vi er fullstendig avhengig av hurtighet på topp i dag.
Viduka har ingenting å stille opp med mot Ferdinand & Co, så vi må satse på hurtighet. Tror det er vår eneste sjanse.
Løvenkrands i stedet for Viduka, så er jeg enig i laget ditt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 04. Mars 2009, 14:17 »
Jeg er slettes ikke sikker jeg. Løvenkrands bør selvsagt starte - MEN hvorvidt jeg vil ha han inn på bana for Geremi eller Viduka er jeg usikker på. Er så skamredd for at Geremi kan bli løpt totalt i senk av ManU-midtbanen.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #88 på: 04. Mars 2009, 14:19 »

Harper
           Smith Geremi
           Viduka Martins

Jeg må si meg uenig med det du sier der. Vi er anhengige av å ha en på topp som kan holde på ballen slik at vi får flyttet laget etter. Viduka er stor og sterk og er god å ta ned/imot ballen feilvendt  og har i tillegg god pasningsfot og godt blikk.

Slik jeg ser det er vi avhengige av å kjempe oss gjennom kampen. Vi kan ikke ligge for høyt, da kontrer de oss i senk. Hvis vi klarer å stresse dem litt samtidig som vi tidlig setter oss i respekt meg å trø til i taklinger og virkelig kjempe oss gjennom kampen tror jeg vi kan ha en ørliten mulighet.
Men vi er avhengig av å holde nullen en god stund, og få "stjernene" sure og gretne. Dette er typisk kamp hvor S. Taylor, Smith må vise taklingsstyrke og gøts!

Hvorfor ikke Løvenkrands på topp i stedet for verdens treigeste fotballspiller i Viduka? Jeg tror vi er fullstendig avhengig av hurtighet på topp i dag.
Viduka har ingenting å stille opp med mot Ferdinand & Co, så vi må satse på hurtighet. Tror det er vår eneste sjanse.
Løvenkrands i stedet for Viduka, så er jeg enig i laget ditt.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 04. Mars 2009, 14:28 »
Det Viduka er god på vil han aldri klare og utnytte mot det forsvaret vi møter i dag. Jeg kan garantere at Viduka ikke vil gjøre det bra i dag dersom han starter.