20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« på: 02. Mars 2009, 16:07 »
Kan vel bli en tøff kamp folkens?
Nødt til å benke Ameobi i denne for å ha nubbesjangs i mitt hode!
« Siste redigering: 02. Mars 2009, 16:09 av MagpieMats »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #1 på: 02. Mars 2009, 16:16 »
Er det noen som vet om Butt er ute? Dette er en mann vi VIRKELIG trenger mot Scums. Ser også at Carroll er tilbake + at Xisco (Viktig) er også muligens klar til kampen på onsdag. Så på topp skal vi vel være rimelig greit klare for å møte europas beste forsvarsfirrer  ::)

TROR dette laget;

Harper

Saylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Duff - Butt - Raylor - Jonas

Løvenkrands

Martins

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Mars 2009, 16:22 »
Dette ender vel med et stygt tap som vanlig. Har vi slått Man Utd siden 4-3 seieren under Robson? Da kongen selv satte det avgjørende skuddet bak Fabien Barthez altså. Men, denne kampen blir hvertfall stygg, og det kommer til og gjøre vondt.
Spørsmålet er bare hvor vondt det kommer til og gjøre.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Mars 2009, 16:30 »
Vi har ikke vunnet siden 4-3 kampen nei, det var høsten 2001. Shearer ble forresten fratatt målet, så det var Laurent Blanc eller Wes Brown som fikk scoringen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Mars 2009, 16:39 »
Det var Laurent Blanc som var nær ballen etter en takling ja. Det var et magisk øyeblikk å se den ballen gå i mål.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Mars 2009, 16:51 »
Her går eg inn med ein innstilling om at vi taper minst 0-4. :P (Ja bra eg ikkje er manager) Det verste av alt er at eg vurdera å sjå han på Scotsman i Bergen. Noken andre som har teinkt seg?

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Mars 2009, 16:54 »
Her går eg inn med ein innstilling om at vi taper minst 0-4. :P (Ja bra eg ikkje er manager) Det verste av alt er at eg vurdera å sjå han på Scotsman i Bergen. Noken andre som har teinkt seg?

Den her blir sett hjemme ja, ingen lyst til å gå ut å bli ydmyka! :P

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Mars 2009, 17:04 »
Dette blir forjævlig. Går alltid inn i desse kampane med et lite håp om seier/uavgjort, og som regel blir alt håp knust og det endar med et stortap.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Mars 2009, 17:05 »
Har en dårlig følelse til denne kampen, og er redd vi taper stygt. Dette til tross for at vi har hjemmebane.
Vet ikke om Butt er skadet til denne, isåfall så sliter vi. Nolan og Barton er ute. Guthrie er mulig tilbake eller?
Jeg vil ha meg frabedt å se Shola Ameobi på banen i denne kampen. Må nesten smile over hvor dårlig han er. Nesten latterlig å sitte å se på ham.

Håper vi kan få poeng her, men tviler. Tipper vi taper 1-4.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Mars 2009, 17:15 »
Butt er visst ute til denne, og kan være ute enda lenge, meget uheldig...
Jeg er pissredd denne kampen. Dette kan bli stygt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Mars 2009, 18:07 »
Noen Oslo folk som har tenkt å se matchen på Belfry? Trenger et par øl for å takle denne kampen.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Mars 2009, 19:13 »
Tror 3-1 tap, Ameobi blir belønnet med sin fantastiske innsats og spill med en ny kamp :P Her blir igjen midtbanen et problem, vi har absolutt for få gode/brukanes sentrale midtbaner, Butt kanskje ute... Hvem skal vi da bruke? Geremi? Løven?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Mars 2009, 19:21 »
-------------Harper---------------
Steven - Colo - Bassong - Jose
Duff - Ryan - Smith - Jonas
--------Løven - Martins---------

Vi kommer ikke til å styre mye av spillet i denne kampen, så jeg mener vi bør gå for mest mulig hurtige spillere. Sentrale midtbanen er forferdelig, men Smith og Taylor har begge en voldsom arbeidsinnsats. Vi må unngå å bruke spillere som Geremi, Ameobi og Viduka i denne kampen, fordi verdens beste fotballag står på motsatt halvdel og disse vil bare bli fraløpt og parkert i det tempoet Man.utd holder. Skal vi spille med noen andre enn Løvenkrands og Martins fremme må det bli Carroll, siden han er den eneste av våre spillere som kan hamle opp med Vidic og Ferdinand i lufta.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Mars 2009, 19:35 »
Jeg mener vi absolutt bør kjøre Martins og Viduka på topp... Viduka er den beste spissen vi har til å holde litt på ballen!! Og Martins er den eneste spissen vi har som kan finne på noe på egenhånd. Av de få mulighetene vi har rundt omkring på banen så er jeg usikker på hvordan laget vil se ut, men Ameobi MÅ IKKE spille... UFF!!!!

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Mars 2009, 19:35 »
Jeg antar faktisk at det vil komme til å bli noe sånt Kø1, kanskje Geremi for Smith.
Med Smith og R.Taylor på sentral midt er jeg dog redd vi vil bli knust.. vi kommer ikke til å være i stand til å holde på ballen mer enn 5 sekunder. Støttepasning 9/10 ganger, som igjen vil bli slått upresist langt av enten Colo eller Enrique mot en håpløs Ameobi, eller altfor liten Martins(anser han nesten for å være en bedre target man på ren kraft og spenst enn Ameobi allikevel). Disse vil heller ikke bli gjort noen tjenester av at resten av laget ikke jobber etter for å vinne andreballen da de har ca null troa på at de skal få noe ut av det allikevel.

Uansett, pessimisme til side.. utopisk sett kan vi få til 0-0 med absolutt steinhardt arbeid ala Chelsea eller Man Utd kampene tidligere i år. Realistisk sett taper vi kanskje 0-3, 0-4. Man Utd har som oftest et ekstra lite gir mot Newcastle, de nyter å pisse på oss later det til