20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 49892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Enrique klarte faan i meg å misse på en 3,4 innkast også. Helt utrolig! :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Elendig kamp.

Vi slår den jævla ballen langt hver eneste gang, hvor mange ganger måka ikke Colo, Butt, Enrique eller Taylor den kula så langt de klarte??

Spissene våre møter ballen feilvendt hver eneste gang, noe som er svært uheldig for Martins sin del da han har sine styrker MOT mål.

Jeg synes hele laget spiller en elendig kamp, eneste som får godkjent fra min side er Jonas og Løvenkrands, de skaper en del småsjanser og jobber hardt begge to. Bassong synes jeg var elendig til tider, at vi har fått mange straffer i mot oss skjønner man godt når man ser hvordan han holder på innenfor 16meter, helt ukritisk bruker han armene gang på gang på gang.

Dritt kamp, dritt lag!! Lenge siden jeg har vært så langt nede i gjørma som jeg er nå...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Mulig Hughton kan forsvar, men det stopper der.

I så fall er det meget trist, hvis det er forsvar Hughton skal være god på.
Se på målet vi slipper inn.
Nei, vi trenger hjelp nå. Flaks for oss at det er mange andre lag som også har noe å spille for. Være seg nedrykk, europacup eller ligagullet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Mulig Hughton kan forsvar, men det stopper der.

I så fall er det meget trist, hvis det er forsvar Hughton skal være god på.
Se på målet vi slipper inn.
Nei, vi trenger hjelp nå. Flaks for oss at det er mange andre lag som også har noe å spille for. Være seg nedrykk, europacup eller ligagullet.
Hehe, mener du at det er uvanlig at man kjemper om ligagull, europacup og nedrykk? :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stoke klarer å ta poeng borte mot Aston Villa, mens Middlesbrough klarer å vinne mot Liverpool.
Jeg er livredd for at sesongen ender med nedrykk, og det er ikke urealistisk at det kan skje.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Stoke klarer å ta poeng borte mot Aston Villa, mens Middlesbrough klarer å vinne mot Liverpool.
Jeg er livredd for at sesongen ender med nedrykk, og det er ikke urealistisk at det kan skje.
Joda, men en gang må jo faktisk Boro vinne også. Nå hadde det vel gått 14 kamper siden de sist klarte det.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
West Bromwich rykker ned, Stoke tror jeg rykker ned og muligens Hull. M`boro har et for godt lag til å rykke ned, bare det å ha Downing i knallform tror jeg kan redde dem, han var veldig good mot pool. Blackburn tror jeg er det laget som kan rykke ned ved siden av de jeg nevnte.

Vi har for godt lag til å rykke ned, men kan skje hvis vi er uheldige. I de neste kampene tror jeg at vi ikke slår Manu eller Chelsea, men bør få med oss to 3`poengere mot Hull og Stoke. Arsenal sliter skikkelig om dagen, og de kan vi få med oss poeng mot, går også ann å slå dem.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Eg trur kampene mot både Hull og Stoke blir vanskelige. Hull spiller ganske bra fotball og rundspilte oss jo sist gang. Stoke er og forblir et lag som kjemper helt til dommeren blåser av kampen, så eg vil ikkje ta så lett på at det blir 3 poeng i disse kampene heller.
Newcastlesupporter siden 1992

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Eg trur kampene mot både Hull og Stoke blir vanskelige. Hull spiller ganske bra fotball og rundspilte oss jo sist gang. Stoke er og forblir et lag som kjemper helt til dommeren blåser av kampen, så eg vil ikkje ta så lett på at det blir 3 poeng i disse kampene heller.
Jeg kan ikke huske å ha sett at Hull har rundspilt oss. Ei heller noen andre. Hull har vært fryktelige den siste tiden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hull har aldri rundspilt oss.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Geremi synes eg var god når han kom innpå. Håpar han kan fortsette slik, blir sikkert en del speletid på han framover.

Ellers er eg enig i at det blir slått alt for mykje langt. Først når vi ligger under begynner vi å prøve å spele litt langs bakken. Å få tilbake Kinnear kan faktisk være nødvendig for at vi skal overleve.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
De lar ikke ballen gjøre jobben, holden langs bakken og la Bolton spillerne løpe imellom  :P Syntes heller ikke bevegelsen på topp idag var storartet, til tider bra, men det er en grunn til at de kommer feilvendt ofte...

Ameobi ser jeg ikke noe håpe(som nevnt tidligere), han vet ikke hva han skal gjøre. Og det virket som at Martins bar preg av at han ikke har spilt PL fotball på en stund.

Forsvarspillet på målet til Bolton er forferdelig, og desverre er det lignende til hva som har skjedd gjennom hele sesongen. De faller ned på et nivå til tider som ikke hører hjemme i League Two... Skjønner ennå ikke hvordan de kan slite med noe som dette, er det farten eller er det bare det at de mister konsentrasjonen?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Og hvis noen kan fortelle meg hvilken idiot som fant ut at det var en god idé å bytte ut ligaens raskeste spiss, mot ligaens desidert tregeste og spille med verdens to desidert mest stasjonære spisser på topp når vi er desperate etter scoring? Vedkommende bør - unnskyld at jeg nok en gang må dra frem et litt forslitt uttrykk fra min side - bli skutt på åpen gate. Ikke engang (..) Ruud Gullit kunne fått til noe sånt.

Hehe, Gullit er då ganske kapabel til akkurat det? Kven var det som vraka Shearer til fordel for det livsfarlege spissparet Robinson/Maric? Mot Sunderland av alle ting..

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Okay, HUll har kanskje ikkje rundspelt oss, men dem vant kampen mot oss i høst på St.James Park 1-2, i tillegg slo dem oss ut av FA-Cupen, så dem har vunnet alle kampene mot oss til nå i sesongen. Uansett om dem har en kurve som peker nedover, betyr det ikkje at vi automatisk vinner mot dem, for vår kurve peker heller ikkje oppover.
Newcastlesupporter siden 1992

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi klarte jo 0-0 nede der i januar, som det ble omkamp av. Husker vi sløste noen vanvittige sjanser i den kampen, hvor vi mer eller mindre rundspilte Hull i 1.omg. Har troen på at vi skal klare å få et resultat der, men det blir tøft. Nå har de tapt de to siste kampene 2-1 hjemme mot Spurs og Blackburn, og de kommer helt sikkert til å være revansjesugne.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM