20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 50321 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Er så drittlei av å se enkelte spillere og trenere komme ut i media å fortelle om spiriten til laget. For meg virker det som om det ikke finnes noe spirit. Idag så jeg iallefall ingenting til den!
Er så frustrert, har ikke ord.  :-[

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hughton er som de fleste andre i denne klubben. Ubrukelig, og får vi ikke inn en permanent kvalitetsmanager snarest vil dette gå til helvete.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
kanskje på tide å hente inn Tom Nordlie for resten av sesongen?  ;)

Nettopp! Ledelsen kan jo skremme spillerne med at hvis det blir nedrykk, så fortsetter Tom neste sesong ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Mulig Hughton kan forsvar, men det stopper der. Hans taktiske disposisjoner er helt forferdelig, og Kinnear har faktisk fremstått mye dyktigere på dette området.
Vi MÅ egentlig ha inn noe friskt her nå. Det er faktisk så ille at jeg gleder meg dersom Kinnear kommer tilbake iløpet av denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Er så drittlei av å se enkelte spillere og trenere komme ut i media å fortelle om spiriten til laget. For meg virker det som om det ikke finnes noe spirit. Idag så jeg iallefall ingenting til den!

De burde se på Aston Villa og James Milner nå. Det er hva jeg kaller spirit.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mulig Hughton kan forsvar, men det stopper der. Hans taktiske disposisjoner er helt forferdelig, og Kinnear har faktisk fremstått mye dyktigere på dette området.
Vi MÅ egentlig ha inn noe friskt her nå. Det er faktisk så ille at jeg gleder meg dersom Kinnear kommer tilbake iløpet av denne sesongen.

Når Kinnear kommer tilbake er det kanskje forsent.. Vi kommer ikke til å vinne i noen av de 4 neste kampene. Det føler jeg meg sikker på.
Og hvis det skjer så skal det mye til for at vi klarer oss, i mine øyne.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er klar over det. Vi trenger egentlig en skikkelig redningsmann sporenstreks. Alan Shearer hadde vært helt fantastisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Vi kommer ikke til å vinne i noen av de 4 neste kampene. Det føler jeg meg sikker på.

Å si at vi ikke har en mulighet mot Hull blir bare for dumt å si, det skjønner til og med du?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Eneste positive med denne kampen er at Ashley kanskje ser hvor håpløs CH er og finner en erstatter tvert.  De som sier at vi taper kampen fortjent tar skammelig feil. Castle hadde mange gode muligheter, blant headinga til Martins. Castle spilte elendig etter at Butt ble byttet ut faktisk, men ble bedre de siste 10 min. Bolton hadde 2 fete sjanser i 1. omgang, det var den straffa de skulle ha hatt og almanders mulghet.

Ellers uforståelig at Amøba ikke ble byttet ut med Viduka, 2 identiske spisser på topp fungerer ikke og Amøba sto til stryk i dag. Dette lukter nedrykk dessverre. Alle resultater går mot oss.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi kommer ikke til å vinne i noen av de 4 neste kampene. Det føler jeg meg sikker på.

Å si at vi ikke har en mulighet mot Hull blir bare for dumt å si, det skjønner til og med du?

I fotball er selvfølgelig alt mulig, men jeg tror at vi roter det til borte mot Hull, som også er desperate etter poeng.
Vi har ikke en god statistikk mot Hull denne sesongen heller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Kampen mot Hull er en nøkkelkamp.
Jepp, den blir vanvittig viktig! To lag i fritt fall.

Helt enig! Det blir 4. gang vi møter dem denne sesongen, èn gang bør vi da klare å vinne mot dem!?

Hjemmekampene mot Fulham, Boro og Pompey begynner også å bli meget viktige nå, likeså med Tottenham og Stoke borte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kan vel rett og slett bruke den gamle klisjeen her - hver kamper blir som en cupfinale for vårs fremover.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Er jo igrunn ein sinnsjukt stor prestasjon i seg sjølv viss vi unngår nedrykk i år...
Det at vi har ein midlertidig manager for den midlertidige manageren på sidelinja er toppen av kransekaka. Synst vi hadde fortjent eit poeng idag, men vi får berre gløyma den så fort som mogleg og konsentrera oss om Hull. Eit tips er jo å bruka tiden på å leggja ein plan for å slå Hull. For ingenting idag tilsa at vi hadde ein plan over det vi gjorde, noke vi forsovidt ikkje har hatt på mange år. Med Kinnear har vi i det minste ein som kan motivera og kanskje gi oss ein seier eller eit poeng berre pågrunn av det. No har vi vel ingenting... Og det i vertfall 4 kampar framøve. Nok ein gong sviktar eigar og leiinga. Og denne gongen kan det vera siste spikaren i kista, desverre.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Noen som vet hvor mange poeng vi hadde på denne tiden i fjor?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

De burde se på Aston Villa og James Milner nå. Det er hva jeg kaller spirit.

No tok no dei ein "Newcastle" og rota vekk seieren og 3 poeng...men men.