20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 50216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Harper-6
S. Taylor-5
Coloccini-6
Bassong-7
Enrique-6
Jonas-6
R. Taylor-6
Butt -5
Løvenkrands-5
Martins-4
Ameobi-2

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
uff som jeg gruer meg til de neste 3 hjemme kampene
lt;3 Newcastle <3

krijo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
FAAAEN %¤#&.. Inn med Shearer før 2009/10 sesongen!!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Blir 3 hjemmeseire på rad nå!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
JÆVLA AMEOBI!
Jonas var man of the match, synd det er så mange dårlege spelarar rundt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Isåfall må vi få inn en ny eier, da Shearer har sagt at det er uaktuellt å lede Newcastle under klovnen Ashley.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Fy faen så forpult ELENDIG dette var. Og jeg blir så forbanna frustrert over de jævla byttene Hughton faktisk har prestert gjøre i dag.
Hva faen tenker han på? Provoserende.
Dagens mann for min del - Løvenkrands. Den ene som så ut til å kunne gjøre noe farlig av våre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Isåfall må vi få inn en ny eier, da Shearer har sagt at det er uaktuellt å lede Newcastle under klovnen Ashley.
Ja, har han faktisk satt det, eller sa han at det var uaktuelt å trene klubben så lenge vi har oppsetningen med DoF osv?

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Harper-6
S. Taylor-5
Coloccini-5
Bassong-6
Enrique-6
Jonas-6
R. Taylor-6
Butt -6
Løvenkrands-4
Martins-4
Ameobi-3

Sjekk fixture lista!! vi kommer til å slite! :S

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Harper     5
S.Taylor   5
Colo         4
Bassong    5
Enrique     4
Løvenk      3
Butt          4
Jonas        6
R.Taylor    4
Ameobi     2
Martins     5
Geremi     4
Viduka      4

krijo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
tipper 14 poeng på de 11 siste.. Håper bare det er nok

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Fy faen vi er udugelige på alt som er, snytt for eit straffespark men likevel. KA i helsike vi drive med? Bytte ut Martins med Viduka. Jævla inkompetente trenarar og styremedlem OG spillera. Jonas er vår beste i dag og han har ikkje dagen. Det sier vell alt. Fy faen nå ser det mørkt ut!!

Ameobi, ver vennlig å FORSVINN!!!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Ja, har han faktisk satt det, eller sa han at det var uaktuelt å trene klubben så lenge vi har oppsetningen med DoF osv?

Har ikke Ashley sagt at det er uaktuelt å fjerne DOF? Det er denne modellen han har tro på. Trodde du hadde fått med deg såpass.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Harper-6
S. Taylor-5
Coloccini-5
Bassong-6
Enrique-6
Jonas-6
R. Taylor-6
Butt -6
Løvenkrands-4
Martins-4
Ameobi-3

Sjekk fixture lista!! vi kommer til å slite! :S

Vi sliter uansett lag. Bortebane er i 90% av tilfellene 0 poeng og de neste hjemmekampene er nok også det. Om 5 kamper er jeg rimelig sikker på at vi ligger sist.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi gjør en drittkamp, og fortjener å tape. Ser faktisk ikke lyset i tunellen nå, og de tre neste kampene blir steinharde! Det mest sannsynlige resultatet : 0 POENG! Er redd vi kommer til å tape stort mot Man U, og Liverpool. Taper sikkert mot Arsenal også.
Nå forventes full innsats av spillerne, for idag var det rett og slett patetisk å sitte å se på.

Synes forsvaret gjorde en grei jobb idag, litt slurv. Fikk ikke sett hele kampen, så kan ikke uttale meg om BB.
Jeg kan imedlertid utnevne banens dårligste spiller; Shola Ameobi. Skjønner ikke at trenerene ikke ser hvor forbanna elendig han er.
Og hva gjorde Viduka etter at han kom inn?