20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 50170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Snytt for straffe... IGJEN!

Me slapp unna straffe imot og... IGJEN!

Det var ikkje straffe... Vi har fått flest straffar i mot i heile PL. Det var soleklar straffe. Men skjønnar du vart glad øve at vi ikkje fekk den...

Herregud. Ka størrelse bruker du på dei NUFC Brilla ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Fy faen at Amøba ikkje e bytta ut. Enorm fart på spissparet vårt. Kor lenge skal Ameobi-marerittet vare?

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Fy faen at Amøba ikkje e bytta ut. Enorm fart på spissparet vårt. Kor lenge skal Ameobi-marerittet vare?

3 år til?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Fy faen, jeg gir meg ende over for dette taktisk udugeleriet! Vi har jo verdens mest stasjonære spisser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil

han kommer til å spille for oss resten av karrieren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor har det blitt av alle de optimistiske personene her inne? At Martins ikke er effektiv foran mål fikk nok en gang bevis på i dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mulig dette er en brannfakkel, men jeg synes Ameobi er ganske dårlig!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Hvor har det blitt av alle de optimistiske personene her inne? At Martins ikke er effektiv foran mål fikk nok en gang bevis på i dag.

haha idiot
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ja, for i dag har han virkelig hatt noen store, fete 100% sjanser!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Jaja, i dag har vi hatt skudd på mål, offside og corner!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Helt utrolig at det skal gå ann. CH er en komplett IDIOT, og viser null forståelse. Dra til helvete din sirkusklovn!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, for i dag har han virkelig hatt noen store, fete 100% sjanser!

Ikke værst, men her har du faktisk for en gang skyld rett.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Jaja, i dag har vi hatt skudd på mål, offside og corner!

Pluss det vanlige gule kortet til Butt, og i neste kamp venter Man  Utd.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
slo av der det blir gøy og møte cardif og millwall til neste sesong. Det beste blir vel at Kinear ikke får bonusen sin.....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Haha dommeren la til 6 min uten at det hjalp veldig mye.