20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #285 på: 30. Jan. 2011, 15:52 »
Da er to "nye" spill bestilt, Gears of War 2 og Army of Two: The 40th Day

Er de gode?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 30. Jan. 2011, 16:06 »
Ikke spesielt imponert over 40th day på grunn av et grønnjævlig kamera, men ellers er det vel ok.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 06. Juni 2011, 10:51 »
Hei,
Kan livne opp denne tråden med et relativt nytt spill, nemlig World of Tanks. Det er gratis, og kan lastes ned her: http://game.worldoftanks.com/registration/

Spillet er en MMO og du styrer en tank fra enten Tyskland, USA eller Sovietunionen.

For å få mer xp og credits (in-game valuta) kan du kjøpe en premium account, som koster litt penger. Alt i alt er det et fantastisk morsomt spill der du enten alene, sammen med to venner (en må ha premium for å starte platoon) eller i en klan, tar for deg store og små tanks! Klaner kan forresten spille i Clan Wars der en kjemper om kontroll over det europeiske kontinentet: http://uc.worldoftanks.eu/uc/clanwars/maps/earth/reg_01/. Selv er jeg med i Victrix LEgion, som forsøker å kontrollere Norge på kartet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 06. Juni 2011, 18:14 »
Noen som spiller L.A. Noire? Ser jævla fett ut synes jeg.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 06. Juni 2011, 21:46 »
Noen som spiller L.A. Noire? Ser jævla fett ut synes jeg.

Har så vidt starta, og har fått ett bra inntrykk så langt. Men Red Dead Redemption er vel hakket bedre etter min mening.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 06. Juni 2011, 22:33 »
RDR ble jævla kjedelig i lengda syns jeg - har enda ikke runda det faktisk fordi jeg ble forbanna lei av lange rideturer. LA Noire tar seg veldig opp etterhvert som historien tar seg opp og du stiger i gradene. Veldig bra sålangt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 06. Juni 2011, 22:53 »
RDR ble jævla kjedelig i lengda syns jeg - har enda ikke runda det faktisk fordi jeg ble forbanna lei av lange rideturer. LA Noire tar seg veldig opp etterhvert som historien tar seg opp og du stiger i gradene. Veldig bra sålangt!

Du slipper lange rideturer vis du settet opp ett bål og trykker til "travel to destination.  ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 07. Juni 2011, 17:54 »
Har 100% game completion på single player modus  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 30. Juni 2011, 21:44 »
Sitter og nerder Finfal Fantasy VII om dagen. For et sinnsykt herlig spill. Game play, historie, soundtrack, karakterdesign og alt er faen meg helt perfekt! Helt vilt herlig spill, og timene flyr unna når man spiller. Når jeg er ferdig hopper jeg på VI, så VIII og IX. Hngn!!! Suverent!
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 30. Juni 2011, 22:02 »
Det der er barndomsminner, selv om VI alltid var min favoritt.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 30. Juni 2011, 22:27 »
Gleder meg til jeg får begynt på de andre etterhvert og. Har jo spilt en del av de eldre FF-sillene til SNES og slæk, og det er jo stor, fantastisk, flott og herlig underholdning. Geniale greier!
De nyere spillene har jeg dog ikke blitt veldig imponert over.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 11. Sep. 2011, 21:55 »
Dead Island - fyfaen for et rått spill! Digger jo zombie-filmer, og dette er sinnsykt kult! Co-op med en eller flere kompiser - en slager!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 14. Sep. 2011, 14:46 »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #298 på: 14. Sep. 2011, 14:59 »
For tiden går det i Company of Heroes og League of Legends. Spiller da sammen med venner online (PC).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 14. Sep. 2011, 15:20 »
Er det noen her som spiller Battlefield: Bad COmpany på PS3?

Gleder meg vilt til Battlefield 3 kommer. Er som en elleveåring som skal få beføle et par bryster for første gang. ;D
Nei.